RegioBank Bellen
Waarom RegioBank bellen?
U wilt meer informatie over Online Bankieren
Weet u niet goed hoe het Online Bankieren bij RegioBank werkt, bel dan het RegioBank klantenservice nummer. De klantenservice kan al uw vragen beantwoorden en eventueel extra informatie en uitleg geven.
U wilt meer weten of de spaarproducten van RegioBank
Bel het RegioBank telefoonnummer wanneer u wilt gaan sparen, maar nog niet goed weet wat en hoe u wilt gaan sparen. RegioBank klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de verschillende spaar- en beleggingsmogelijkheden bij RegioBank. Zij kunnen ook een afspraak voor u maken met een RegioBank adviseur.
U wilt informatie over pensioen sparen
Neem contact op via het RegioBank telefoonnummer als u er over denkt om aanvullend pensioenrekening te openen bij RegioBank. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en eventueel meer informatie geven.
Geld overmaken naar het buitenland?
Heeft u geld overgemaakt naar het buitenland? Of is er geld uit het buitenland naar uw RegioBank rekening overgemaakt? U kunt het RegioBank nummer bellen wanneer u wilt weten wanneer het overgemaakte bedrag wordt afgeschreven, of bijgeschreven. RegioBank klantenservice kan al uw vragen beantwoorden.
U wil een gezamenlijke rekening opheffen/omzetten
U kunt het RegioBank nummer bellen wanneer u een gezamenlijke rekening wilt opheffen vanwege bijvoorbeeld een scheiding of overlijden. De klantenservice kan u hierbij meer informatie en uitleg geven hoe en wat u moet doen en hoe dit proces verloopt.
U wilt een lening aanvragen
Neem contact op met RegioBank klantenservice wanneer u een lening wilt aanvragen of uw krediet wilt aanpassen. De klantenservice kan u meer informatie geven en eventueel een afspraak maken met een adviseur.
Contact met RegioBank via Facebook
RegioBank heeft een Facebook-pagina met berichten over de diensten, producten en bjizondere acties van RegioBank. U kunt RegioBank klantenservice rechtstreek via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen. RegioBank klantenservice zal zo snel mogelijk reageren op uw Messenger-bericht.
Twitter-pagina RegioBank
RegioBank heeft een Twitter-pagina waar zij diverse Tweets en nieuwsberichten delen. U kunt een DM naar RegioBank klantenservice sturen van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur. RegioBank klantenservice zal zo snel mogelijk op uw DM via Twitter reageren.
RegioBank op Instagram
Op de Instagram-pagina van RegioBank delen zij foto’s en berichten die onderverdeeld zijn in verschillende categorieën zoals bijvoorbeeld ‘Veilige Bank’, ‘Zakgeldtips’, ‘Voor de Buurt’, en ‘Altijd Welkom’. U kunt RegioBank klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Instagram.
RegioBank op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van RegioBank staan enkele nieuwsberichten. RegioBank klantenservice is niet direct bereikbaar via de RegioBank Linkedin-pagina.
Youtube-kanaal RegioBank
Op het Youtube-kanaal van RegioBank staan vele verschillende informatieve video’s over de producten en diensten van RegioBank, oals bijvoorbeeld vlogs, reclames, instructievideo’s en handige video’s. De klantenservice van RegioBank is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Schrijf een brief aan RegioBank
Postbus 918
3500 AX Utrecht
U kunt er ook voor kiezen om een brief aan RegioBank klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van RegioBank.