KPN Klantenservice Bellen

Bent u op zoek naar de KPN klantenservice?

Bel nu Bel nu

KPN Contactgegevens

Telefoonnummer
Adres
Wilhelminakade 123, 3072 AP Rotterdam
Website
Openingstijden
Open
Maandag
08:00-20:00
Dinsdag
08:00-20:00
Woensdag
08:00-20:00
Donderdag
08:00-20:00
Vrijdag
08:00-20:00
Zaterdag
08:00-17:00
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij KPN. 

Waarom KPN bellen?

U wilt weten wanneer u uw nieuwe telefoon ontvangt

U kunt de klantenservice van KPN bellen en zij zullen samen met u nagaan wat de bestelstatus van uw telefoon is en uitzoeken wat de verwachte leveringsdatum van de telefoon is.

U wilt een afspraak maken met een installatie monteur

U kunt naar het KPN nummer bellen om een afspraak te maken met een installatie monteur van KPN. De monteur sluit je apparaten aan, lost storingen op en zal de wifi verbinding verbeteren.

U wilt uw gegevens wijzigen

Voor het wijzigen van uw gegevens kunt u de klantenservice van KPN bellen. Bij verhuizingen kunt u uw adreswijziging doorgeven, of als u wilt overstappen naar een andere provider kunt u met hulp van de klantenservice uw KPN-abonnement(en) opzeggen.

U heeft een simkaart ontvangen en wilt deze activeren

Wanneer u een nieuwe simkaart en brief van KPN heeft ontvangen zult u deze moeten activeren. Bel het telefoonnummer van KPN en zij zullen u begeleiden in de activatie van uw nieuwe simkaart.

U wilt meer uitleg over uw factuur

U kunt met KPN klantenservice contact opnemen wanneer u meer uitleg wilt over uw factuur. Maar ook als u wilt weten of u al uw facturen heeft betaald.

Uw internetverbinding valt steeds weg

Als uw wifi-verbinding traag of instabiel is kunt u KPN klantenservice bellen en zij kunnen uw wifi-verbinding op afstand controleren en direct verbeteren.

Via Facebook met KPN contact opnemen

Bekijk Facebook-pagina

Op de officiële Facebook-pagina van KPN Nederland kunt u contact opnemen met de KPN klantenservice. U kunt er terecht met vragen en suggesties. Verder staan hier ook nieuwsberichten en handige tips over KPN producten zoals (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken en soms zelfs leuke acties en aanbiedingen.

Via Facebook met KPN contact opnemen

KPN contacteren via Instagram

Bekijk Instagram-pagina

KPN heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk video's over verschillende actuele en maatschappelijke onderwerpen zoals bijvoorbeeld thuiswerken en Gay Pride.

KPN contacteren via Instagram

Met KPN contact opnemen via Twitter

Bekijk KPN op Twitter

KPN is ook actief op Twitter. Hier vindt u vooral nieuwsberichten, actualiteiten en wetenswaardigheden over KPN. U kunt via Twitter ook in contact komen met de klantenservice en uw vragen aan hen voorleggen.

Met KPN contact opnemen via Twitter

KPN klantenservice op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het Youtube-kanaal van KPN worden vooral video's over actuele onderwerpen met bekende en onbekende Nederlanders gedeeld. Zoals video's rondom innovatieve projecten, jaarcijfers en het voorkomen van Hacken via Hackademy. U kunt geen direct bericht naar de KPN klantenservice sturen via het Youtube-kanaal.

KPN klantenservice op Youtube

KPN contacteren via Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

Op de Linkedin-pagina van KPN staan vele berichten over ontwikkelingen en thema’s die men bij KPN belangrijk vindt. Artikelen en video's over bijvoorbeeld toekomstig leven & werken, veiligheid & privacy en informatie over nieuwe ICT-infrastructuren & netwerken. U kunt via de KPN Linkedin-pagina niet terecht met uw vragen aan de klantenservice.

KPN contacteren via Linkedin

Een brief schrijven aan KPN

Het postadres is:

Postbus 30000
2500 GA Den Haag

U kunt er ook voor kiezen om contact met KPN op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.

Meer informatie over KPN

De officiële bedrijfsnaam van KPN is eigenlijk Koninklijke KPN N.V. KPN is leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten en biedt vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan consumenten en regelt volledige telecommunicatie- en ICT-oplossingen zakelijke klanten. Tot 1998 heette KPN, Koninklijke PTT Nederland NV, en daarvoor heette zij Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie, oftewel PTT (het oude Nederlandse postbedrijf). KPN is sinds 2015 uitsluitend nog actief op de Nederlandse telecommunicatiemarkt. KPN is eigenaar van het vaste Nederlandse telefonienetwerk en is marktleider op het gebied van mobiele telefonie. Medio 2020 heeft KPN frequentieruimte ingekocht bij de Nederlandse multibandveiling. Hiermee kan KPN snelle mobiele communicatie zoals 5G gaan aanbieden. 

Veelgestelde Vragen

Waarom Klantenservicedirect gebruiken om naar KPN te bellen?

Het is voor u vele malen makkelijker om in contact te komen met KPN via Klantenservicedirect. Wij weten u meteen door te verbinden met de juiste persoon. Dit scheelt u veel frustraties en met name tijd. U hoeft namelijk niet meer op zoek naar het juiste telefoonnummer. Dat hebben wij gedaan. 

Wat maakt de klantenservice van KPN bellen zo lastig?

Soms is het vinden van een telefoonnummer zoeken naar een speld in een hooiberg. Toch is het allemaal niet zo moeilijk wanneer u gebruikt maakt van Klantenservicedirect. Wij zorgen er binnen een zeer korte tijd voor dat u in contact komt met de juiste afdeling om al uw vragen te stellen. 

Via welke kanalen kan ik met de klantenservice van KPN bellen?

U heeft de mogelijkheid om via Facebook en Twitter contact op te nemen met de KPN-klantenservice. Via Instagram en LinkedIn is dit niet mogelijk. Schrijft u liever een brief naar de klantenservice van KPN dan is dit ook mogelijk. U kunt deze dan sturen naar het postadres van KPN-klantenservice.  

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.