Missie

De huidige markt

Als we kijken naar de ontwikkelingen in de wereld zien we dat veel zaken steeds vaker online worden gedaan. Denk hierbij aan het bestellen van kleding, bankzaken of het doen van uw boodschappen online. Ook zijn er steeds meer bedrijven die u bepaalde zaken of handelingen vooral zelf willen laten doen door middel van bijvoorbeeld apps of online klantomgevingen.

Dit zelfde geldt voor klantenservices en support. U ziet het tegenwoordig meer en meer, veel klantenservice oplossingen worden digitaal aangeboden via pagina’s met veelgestelde vragen of een chatbot. Er wordt steeds minder gebeld en steeds meer wordt de klant aangewezen op zichzelf. Het lijkt de bedoeling te worden dat u zelf uw eigen problemen oplost zonder dat een bedrijf er zelf veel tijd mee kwijt is. Soms is dit inderdaad de meest makkelijke optie, maar heel vaak is het toch fijner en beter om direct een medewerker te spreken die u te woord kan staan en u kan helpen met uw vraag of probleem. Het is daarom fijn als u gewoon een bedrijf of klantenservice kunt bellen. Er zijn zelfs bedrijven die het zowat onmogelijk maakt om ze telefonisch te bereiken. Sommige bedrijven communiceren hun telefoonnummer nergens op de website of verstoppen deze heel ver weg.

Ons antwoord op de huidige markt

Hiervoor hebben wij een oplossing bedacht. Bij Klantenservicedirect kunt u namelijk terecht als u niet lang wilt zoeken naar een telefoonnummer of geen zin hebt om met een chatbot te praten. Wij zijn namelijk in het bezit van een grote database contactgegevens en bedrijfsinformatie. Op onze website kunt u alle contactgegevens vinden die u wilt.

Onze missie is om er voor te zorgen dat onze bezoekers en gebruikers zo snel mogelijk worden geholpen door support of een medewerker. Zodat onze bezoekers niet lang hoeven te zoeken naar een telefoonnummer en zo direct in contact kunnen komen met de klantenservice.

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.