Arriva Contact
Waarom Arriva bellen?
U hebt iets in de bus of trein laten liggen
Bel het Arriva telefoonnummer wanneer iets persoonlijks in een Arriva bus of trein heeft laten liggen. Arriva klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over verloren voorwerpen bij Arriva.
Wilt u een abonnement kopen?
Overweegt u om een Arriva abonnement voor uzelf of uw kind aan te schaffen? Weet u niet precies wat de mogelijkheden zijn? Neem contact op met Arriva klantenservice en zij kunnen u meer informatie geven over de verschillende abonnementen en hoe u deze kunt kopen.
Reizen met een beperking met Arriva? Hoe regel je dat?
Wilt u op pad met Arriva, maar heeft u een beperking? Wilt u weten of en hoe u met Arriva kan reizen op de door u gewenst reisroute? Bel Arriva klantenservice nummer en zij kunnen u verder op weg helpen en meer informatie geven over reizen met een beperking bij Arriva.
U wilt gebruik maken van een actie van Arriva
Neem contact op via het Arriva telefoonnummer als heeft gelezen over een actie van Arriva. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de verschillende actuele acties die bij Arriva lopen.
Wilt u een reis plannen?
Gaat u binnenkort op pad met het OV en is Arriva een onderdeel van uw reis? Neem dan contact op met Arriva klantenservice. Zij kunnen u meer uitleg geven over hoe u uw reis kunt plannen en waar u meer informatie kunt vinden.
U heeft een e-ticket. Hoe werkt dat?
Bel het Arriva telefoonnummer wanneer u online een e-ticket heeft gekocht en er vragen over heeft. Moet u het printen? Of kan u het e-ticket op uw telefoon aan de chauffeur tonen? De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het e-ticket van Arriva.
Chatten met Arriva
Neem rechtstreeks contact op met Arriva klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u via de chat een chatgesprek starten met een Arriva klantenservice medewerker. Zodra het chat-symbool onderaan de pagina verschijnt is de chat beschikbaar.
Contact met Arriva via WhatsApp
U kunt rechtstreeks WhatApp berichten naar Arriva klantenservice sturen via nummer 097010256677. Arriva klantenservice is gedurende de normale openingstijden bereikbaar via WhatsApp en zal zo snel mogelijk op uw WhatsApp-bericht reageren.
Contact met Arriva via contactformulier
U kunt een rechtstreeks bericht naar Arriva klantenservice sturen via het contactformulier. U kunt via het contactformulier bezwaar maken tegen een boete, een restitutieverzoek indienen. Verder kunt een vraag stellen of klacht melden of geld terug vragen op grond van de vertraging-regeling. Kies een onderwerp. Leg u verzoek uit. Vul uw persoonlijke gegevens in en verstuur het contactformulier. Arriva klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met Arriva via Facebook
Arriva heeft een Facebook-pagina met waar zij nieuws en acties van Arriva delen. Arriva klantenservice dagelijks gedurende de openingstijden bereikbaar via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen en Arriva klantenservice zal zo snel mogelijk op uw Messenger-bericht reageren.
Contact met Arriva via Twitter
De klantenservice van Arriva is ook actief op Twitter, waar zij nieuws, acties en (ongeplande) storingen delen. Arriva klantenservice webcare is op werkdagen van 6:00 tot 23:00 uur bereikbaar op Twitter en in het weekend en op feestdagen van 7:00 tot 23:00 uur.
Linkedin-pagina van Arriva
Arrival klantenservice deel op de Arriva Linkedin-pagina diverse nieuwberichten over onder andere nieuwe ontwikkelingen bij Arriva. Ook delen zij op Linkedin de actuele openstaande vacatures bij Arriva. De klantenservice van Arriva is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.
Arriva op Youtube
Arriva heeft ook een eigen YouTube-kanaal met video’s met informatie over Arriva en over nieuwe ontwikkelingen bij Arriva. Verder delen zij ook informatieve video’s via playlists zoals ‘Sociale betrokkenheid’, ‘Regio Brabant’, ‘Reizigers’ en ‘Diversiteit & Inclusie’. Arriva klantenservice is helaas niet rechtstreeks te bereiken via Youtube.
Reiservaring delen via formulier
U kunt uw reiservaring met Arriva delen via het reiservaring-formulier. Het reiservaring-formulier is een alternatief voor het contact per e-mail of contactformulier. U hoeft geen persoonlijke gegevens in te vullen en kunt uw irritatie, frustratie, complimenten of andere opmerkingen kwijt. Er zal echter niet op uw ingestuurde reiservaring worden gereageerd door Arriva (aangezien zij geen persoonlijke gegevens hebben ontvangen).
Melding maken via meldingsformulier
Een andere manier om uw reiservaring met Arriva te delen, of feedback te geven, of omdat u gewoon iets wil melden is het meldingsformulier. Denk hierbij aan een bus met vieze ramen, of er is iets kapot in de trein, kauwgom op een stoel of volle prullenbakken? Dan kunt het meldingsformulier gebruiken. Uw melding wordt doorgegeven aan aan verantwoordelijke Arriva afdeling en zij gaan er mee aan de slag. U ontvangt van ons geen persoonlijke terugkoppeling.
Schrijf een brief aan Arriva
Arriva Nederland
Afdeling Klantenservice
Postbus 626
8440 AP Heerenveen
U kunt er ook voor kiezen om een brief aan Arriva klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van Arriva.