FedEx Contact
Waarom FedEx bellen?
U heeft vragen over een factuur
Bel het FedEx telefoonnummer wanneer u vragen heeft over de factuur. Waar staat de factuur? Waar staat het factuurnummer? Wat is de MID code? FedEx klantenservice kan u vragen beantwoorden en meer uitleg en informatie verstrekken over facturen.
Het pakket is beschadigd
Neem contact op met FedEx klantenservice wanneer u een pakket via FedEx heeft ontvangen en het is beschadigd. Of de goederen in het pakket zijn beschadigd of zitten niet in het pakket? FedEx klantenservice kan u samen met u kijken naar een oplossing van uw probleem en eventueel meer informatie en uitleg geven over het indienen van een klacht.
U kunt niet inloggen op uw FedEx account
Wilt u een pakket versturen en lukt het inloggen op uw FedEx account niet? Bel het FedEx telefoonnummer en de klantenservice zal aan de hand van uw gegevens nagaan wat het probleem is en samen met u op zoek gaan naar de oplossing.
Wat zijn de verzendkosten bij FedEx?
U kunt het FedEx nummer bellen wanneer u vragen heeft over de verzendkosten bij FedEx. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de verzendkosten en de opbouw van deze kosten.
Heeft u geen Product Key voor verzending van een pakket
Wilt u een pakket verzenden maar kunt u de Product Key niet vinden? Hoe werkt dat? Hoe komt u aan een Product Key? Neem contact op via het FedEx telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie geven en uitleg geven over de Product Key voor verzending.
Wanneer wordt uw pakket geleverd?
U kunt het FedEx nummer bellen wanneer u bericht heeft ontvangen dat er een pakket naar u is verstuurd. Wilt u weten wanneer het pakket zal worden bezorgd? FedEx klantenservice kan aan de hand van uw gegevens nagaan wanneer het pakket bezorgd zal worden.
Chatten met FedEx
Neem rechtstreeks contact op met FedEx klantenservice via de chat. Rechtsonder op de klantenservice-pagina ziet u een Chat-icoon ‘Vraag FedEx’. Klik op dit icoon en begin uw chat met een FedEx klantenservice medewerker.
Chatten met Chatbot FedEx
Neem rechtstreeks contact op met FedEx klantenservice via de virtuele assistent. De virtuele assistent van FedEx is er om u te helpen met uw vragen over FedEx diensten. Typ uw vraag in en de virtuele assistent (Chatbot) zal direct reageren door u informatie te geven over de gevraagde onderwerpen.
Contact met FedEx via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar FedEx klantenservice sturen via het contactformulier. Stuur uw vragen, opmerkingen of suggesties naar FedEx klantenservice en zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Kies een onderwerp, vul de gevraagde gegevens, stel uw vraag en verzend het contactformulier.
Contact met FedEx via Facebook
FedEx heeft een Facebook-pagina met berichten over diensten, producten en acties van FedEx. Zij publiceren hier ook vacatures bij FedEx. FedEx klantenservice is via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen en FedEx klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met FedEx via Twitter
De klantenservice van FedEx is ook actief op Twitter. Hier delen zeer uiteenlopende Tweets. U kunt een DM naar FedEx klantenservice sturen. FedEx klantenservice zal zo snel mogelijk op uw Twitter-bericht reageren.
Linkedin-pagina FedEx
Op de Linkedin-pagina van FedEx Europe vindt u diverse nieuwsberichten van FedEx en de activiteiten van FedEx. Zij delen hier ook actuele openstaande vacatures in diverse Europese landen. De klantenservice van FedEx is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.
FedEx op Youtube
FedEx Nederland heeft ook een eigen YouTube kanaal met informatieve video’s over FedEx en de activiteiten van FedEx. De video’s zijn ingedeeld in een aantal playlists: ‘FedEx Champions League’, ‘Recente Video’s’, ‘Populaire Video’s’, ‘Sport’ en ‘Hoe hebben wij andere bedrijven geholpen?’. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met FedEx klantenservice.