D-Reizen Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van D-Reizen?

Bel nu Bel nu

D-Reizen Contact

Telefoonnummer
Adres
Burgemeester Loeffplein 5, 5211 RX 's-Hertogenbosch
Website
Openingstijden
Open
Maandag
09:00-17:30
Dinsdag
09:00-17:30
Woensdag
09:00-17:30
Donderdag
09:00-17:30
Vrijdag
09:00-17:30
Zaterdag
10:00-17:00
Zondag
10:00-17:00
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij D-Reizen. 

Waarom D-Reizen bellen?

Hoe kan ik een vakantie boeken?

Bel het D-Reizen telefoonnummer wanneer u meer uitleg en/of informatie nodig heeft voordat een reis gaat boeken. D-Reizen kan uw vragen beantwoorden en verder uitleggen hoe u een hotel kunt boeken via D-Reizen. U kunt ook een afspraak maken met D-Reizen klantenservice.

Hoe en wanneer ontvang ik de reispapieren?

Neem contact op via het D-Reizen telefoonnummer als u vragen heeft over de reispapieren. Als u wilt weten wanneer u deze kunt verwachten. D-Reizen klantenservice kan al uw vragen beantwoorden en vertellen wanneer u de papieren kunt verwachten.

U wilt een reisverzekering afsluiten

U kunt het D-Reizen nummer bellen wanneer meer informatie wil over reis- en/of annuleringsverzekeringen. Biedt D-Reizen reisverzekeringen aan? D-Reizen klantenservice kan u meer informatie geven over de verschillende verzekeringen die zij aanbieden.

U wilt uw vakantie (aan)betalen. Hoe doet u dat?

Bel het D-Reizen nummer wanneer u meer wilt weten over betalingen en betaalmethoden bij D-Reizen. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het betalen van uw accommodatie.

Is de transfer naar de accommodatie geregeld?

U kunt het De D-Reizen nummer bellen wanneer iets extra’s bij wilt boeken. Transfer van het vliegtuig naar uw accommodatie. Of wilt u een auto huren bij aankomst. D-Reizen klantenservice kan u meer uitleg geven over het bijboeken van extra voorzieningen.

U wilt een auto huren. Kan dat via D-Reizen?

Wilt u graag een auto huren op de plaats van bestemming? Bel dan het D-Reizen telefoonnummer. De klantenservice kan u meer informatie geven over het huren van een auto en hoe u via D-Reizen kunt regelen.

Contact met D-Reizen via Facebook

Bekijk Facebook-pagina

D-Reizen deelt op haar Facebook-pagina D-Reizen vakantiedeals, en informatieve berichten en tips over de verschillende bestemmingen en vakanties die D-Reizen aanbiedt. U kunt via Facebook vragen stellen en/of via Facebook-Messenger een DM versturen. D-Reizen klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur.

Contact met D-Reizen via Twitter

Bekijk D-Reizen op Twitter

D-Reizen heeft een Twitter-pagina waar zij diverse vakantiedeals met u delen, maar ook antwoord geven op vragen van klanten. U kunt er ook voor kiezen om een DM naar D-Reizen klantenservice sturen, waar zij zo snel mogelijk op zullen reageren.

Instagram-pagina D-Reizen

Bekijk Instagram-pagina

D-Reizen heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij diverse foto’s en berichten. Deze berichten zijn ingedeeld in een aantal categorieën waaronder bijvoorbeeld ‘Hoteltips’, ‘Winacties’, ‘Dilemma’s’ en ‘Bestemmingen’. Het is niet mogelijk om via Instagram rechtstreek contact op te nemen met D-Reizen klantenservice.

D-Reizen op Linkedin

Bekijk D-Reizen op Linkedin

Op de Linkedin-pagina van D-Reizen deelt de klantenservice diverse nieuwsberichten met de actuele ontwikkelingen bij D-Reizen, vroegboek aanbiedingen en de actuele openstaande vacatures bij D-Reizen. De klantenservice van D-Reizen is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.

Youtube-kanaal D-Reizen

Bekijk D-Reizen op Youtube

D-Reizen heeft ook een eigen YouTube kanaal met vele verschillende video’s over D-Reizen, zoals onder andere vlogs, Vakantievergelijkers, aanbiedingen en commercials van D-Reizen. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met D-Reizen klantenservice via het Youtube-kanaal.

D-Reizen op Pinterest

D-Reizen op Pinterest bekijken

D-Reizen is ook actief op Pinterest, waar zij diverse mooie vakantie foto’s delen. D-Reizen klantenservice is niet rechtstreeks te bereiken via Pinterest.

Afspraak maken met D-reizen Maak een afspraak

U kunt online een afspraak maken met de klantenservice van D-Reizen. Kies het onderwerp voor uw afspraak, vul uw postcode in of kies direct een D-Reizen Reisbureau bij u in de buurt. Er verschijnen automatisch een aantal mogelijke data en tijdstippen voor uw afspraak. Maak een keuze en bevestig de plek en tijdstip voor uw afspraak met D-Reizen klantenservice.

Blog van D-Reizen

D-Reizen Blog lezen

D-Reizen heeft een blog waar u vele verschillende artikelen kunt lezen. U kunt kiezen uit verschillende thema’s zoals Tips en reisverslagen, Toplijstjes en Tips en Tricks. D-reizen klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via het D-Reizen Blog.

Meer informatie over D-Reizen

D-reizen is een Nederlandse reisorganisatie. D-reizen verkoopt vakantiereizen van diverse touroperators en haar eigen label D-holidays in reisbureaus en via de eigen website. In 1965 is Dirk van den Broek in samenwerking met een in Limburg gevestigde touroperator een vakantieproject in Italië exploreren. In 1966 heeft Van den Broek de Limburgse touroperator over genomen, het eerste Dirk van den Broek-reisbureau ontstond onder de naam D-Tours. Dit eerste reisbureau was gevestigd aan de Bilderdijkstraat 136 in Amsterdam-West. Het netwerk aan D-Tours reisbureau breidde zich door de jaren heen verder uit. Vanaf 1967 bood D-tours zelfs één keer per week een Alitalia vlucht aan naar Murialdo, van Schiphol naar Verona. Vanaf 1969 werd dit aanbod uitgebreid naar onder andere de Spaanse Costa Brava en de Costa Daurada, maar ook Oostenrijk en Duitsland. In 1982 heeft D-tours de touroperatoractiviteiten afgestoten en in 1983 is er definitief gekozen voor een full-service reisbureau: D-reizen Vakantiewinkels. In 2014 is D-reizen verkocht en samen met VakantieXperts en de Thomas Cook Travel Shops ging het deel uitmaken van de D-rt Groep BV. De D-rt Groep heeft in de jaren daarna nog diverse zelfstandige reisbureaus overgenomen en eind 2019 had de D-rt Groep over ongeveer 450 reisbureaus, waarvan er 230 D-reizen vestigingen waren. Eind 2020 is D-rt Groep weer in Nederlandse handen gekomen. Echter, de gevolgen van de coronapandemie in de reisbranche hebben de D-rt Groep in moeilijkheden gebracht en op 6 april 2021 werd de D-rt Groep failliet verklaard. De merknaam D-reizen werd vlak voor het faillissement overgeheveld naar een privé onderneming van de directeuren. In juni 2021 werd de doorstart door Prijsvrij van 100 tot 150 vestigingen van D-reizen definitief, en op 1 juli 2021 werden de eerste 50 D-reizen filialen heropend en is de website weer terug online gekomen.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.