Otto Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van Otto?

Bel nu Bel nu

Otto Contact

Telefoonnummer
Adres
Charles Stulemeijerweg 2, 5026 RT Tilburg
Website
Openingstijden
Open
Maandag
08:00-21:00
Dinsdag
08:00-21:00
Woensdag
08:00-21:00
Donderdag
08:00-21:00
Vrijdag
08:00-21:00
Zaterdag
09:00-17:00
Zondag
09:00-17:00
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Otto. 

Waarom Otto bellen?

U heeft geen orderbevestiging ontvangen

U heeft via Otto besteld en geen orderbevestiging van uw bestelling ontvangen. Neem contact op met Otto klantenservice en leg hen uw probleem voor. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de orderbevestiging en samen met u nagaan hoe u samen dit probleem kunt oplossen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem contact op met Otto klantenservice wanneer u iets in uw bestelling wijzigen? Wilt u iets verwijderen of juist nog iets extra’s bestellen? Otto klantenservice kan u meer informatie geven over uw bestelling.

Hoe kan ik bij Otto betalen?

U kunt het Otto nummer bellen wanneer u meer wilt weten over hoe u bij Otto kunt betalen. Wilt u in termijnen betalen? Of met een creditcard? Of achteraf? De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over betalen bij Otto.

Biedt Otto garantie? Kunnen producten worden geretourneerd?

U kunt het Otto nummer bellen wanneer u vragen over het garantiebeleid van Otto en/of het retourneren van ontvangen producten. Otto klantenservice kan u meer uitleg geven over de garantievoorwaarden en het retourneren van producten.

Wilt u informatie over uw account?

Lukt het inloggen op uw Otto account niet? Bent u uw wachtwoord of inlognaam vergeten? Lukt het betalen niet? Wilt u gegevens wijzigen? Neem contact op via het Otto telefoonnummer en de klantenservice zal samen met u op zoek gaan naar een oplossing van de problemen met uw account.

U wilt een klacht indienen

Neem contact op via het Otto telefoonnummer wanneer u een klacht heeft over de dienstverlening van Otto. De klantenservice kan samen met u overleggen hoe uw probleem opgelost kan worden. En zij kunnen u ook meer informatie en uitleg geven over het indienen van een officiële klacht bij Otto en de klachtenprocedure.

Contact met Otto via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar Otto klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Klik op het onderwerp waar u een vraag over heeft. Vul de gevraagde gegevens in, voeg eventueel een bestand toe en verstuur het contactformulier. Otto klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Contact met Otto via Facebook

Bekijk Facebook-pagina

Otto heeft een Facebook-pagina met leuke berichten met ideeën die u kunnen inspireren voor speciale feestdagen, maar ook leuke berichten met artikelen die u bij Otto kunt kopen. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Otto klantenservice. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00-19.00 uur en zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.

Otto op Instagram

Bekijk Instagram-pagina

Otto heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten en foto’s met mode voor jong en oud, en ook andere producten en acties van Otto. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een diverse categorieën zoals onder andere ‘Polls’, ‘Otto producten’ en ‘Woonmaand’ met lopende acties van Otto. Het is niet mogelijk om via Instagram rechtstreeks contact op te nemen met Otto klantenservice.

Linkedin-pagina Otto

Bekijk Otto op Linkedin

De Linkedin-pagina van Otto is voornamelijk gericht op werken bij Otto en u vindt hier dan ook de actuele openstaande vacatures bij Otto. De klantenservice van Otto is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.

Otto op Pinterest

Otto op Pinterest bekijken

Otto is ook actief op Pinterest, waar zij diverse foto’s delen gericht op meubelen, interieur en wooninrichting. Otto klantenservice is niet rechtstreeks te bereiken via Pinterest.

Meer informatie over Otto

Otto B.V. is een Nederlandse webshop. Otto is ooit gestart als postorderbedrijf en is onderdeel van de Duitse Otto Group. De eerste stappen van Otto vonden plaats in 1949.  Werner Otto startte toen met de hand gebonden catalogus van 14 pagina’s met 28 paar schoenen en de oplage was toen 300 stuks. Otto werd een groot succes en in de jaren 70 gaat Otto de grens over. In 1979 wordt Otto B.V. in Nederland opgericht en het was één van de eerste postorderbedrijven in Nederland. Door overnames wordt Otto marktleider van Europa te worden en in de jaren 80 volgen ook Amerika en Japan. In de jaren 90 komen daar ook nog India, China en Zuid-Korea en Taiwan kennis bij en wordt de Otto Group opgericht. Gedurende die jaren bracht Otto de producten onder aandacht van haar klanten via de alom bekende Otto Catalogus. Bestellingen werden toentertijd per post of telefoon geplaatst en de bestellingen werden geleverd via de post. Otto opent haar online webshop in 1998 en sinds 2000 ligt de focus van Otto meer en meer op de online verkoop. Sinds 2010 opereert volledig online en is ook de opmerkelijke Otto catalogus verdwenen. Otto is een modern e-commerce bedrijf dat een breed assortiment aan mode-, woon-, multimedia- en huishoudelijke producten verkoopt.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.