Alternate Contact
Waarom Alternate bellen?
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Bel het Alternate telefoonnummer wanneer online gaat bestellen en wilt weten of het product überhaupt leverbaar is (op voorraad?). De klantenservice van Alternate kan u uitleggen hoe kunt controleren of een product op voorraad en snel leverbaar is.
U wilt meer informatie over de Alternate cadeaubon
Heeft u een cadeaubon van Alternate ontvangen? Wilt u uw Alternate cadeaubon inwisselen? Neem contact op met Alternate klantenservice en zij kunnen u meer informatie geven over het inwisselen van Alternate cadeaubonnen en bijvoorbeeld de geldigheid ervan.
Wilt u meer informatie over PC Builder?
Bel het Alternate telefoonnummer wanneer u meer informatie wilt over PC Builder. Hoe kunt u gebruik maken van PC Builder van Alternate? Heeft u specialistisch advies nodig? Alternate klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over PC Builder.
U heeft geen orderbevestiging ontvangen
U heeft via Alternate besteld en geen orderbevestiging van uw bestelling ontvangen. Neem contact op met Alternate klantenservice en leg hen uw probleem voor. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de orderbevestiging en samen met u nagaan hoe u samen dit probleem kunt oplossen.
Kan ik producten retourneren?
U kunt het Alternate nummer bellen wanneer u vragen over het retourneren van ontvangen producten of beschadigde producten. Alternate klantenservice kan u meer uitleg geven over het retourneren van producten en de voorwaarden van retournering naar Alternate.
Heeft u problemen met uw account?
Lukt het inloggen op uw Alternate account niet? Bent u uw wachtwoord of inlognaam vergeten? Lukt het betalen niet? Wilt u gegevens wijzigen? Neem contact op via het Alternate telefoonnummer en de klantenservice zal samen met u op zoek gaan naar een oplossing van de problemen met uw account.
Chatten met chatbot Alice van Alternate
Neem rechtstreeks contact op met Alternate klantenservice via chatbot Alice. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u deze stellen aan chatbot Alice. Klik op het icoon rechtsonder en start uw chatgesprek met chatbot Alice en u ontvangt direct een antwoord.
Facebook-pagina Alternate
Alternate heeft een Facebook-pagina met leuke berichten over en van Alternate. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Alternate klantenservice en men zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Via Twitter in contact met Alternate
Alternate heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets over en van Alternate. U kunt een DM naar Alternate klantenservice sturen. De klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Instagram-pagina Alternate
Alternate heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten via posts, reels en video’s over acties, aanbiedingen en activiteiten van Alternate. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een aantal categorieën zoals ‘Acties’, ‘Vacatures’, ‘Tech Highlights’ en winacties. Het is niet mogelijk om via Instagram rechtstreeks contact op te nemen met Alternate klantenservice.
Alternate op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Alternate vindt u diverse nieuwsberichten over Alternate, acties en producten die Alternate verkoopt. De klantenservice van Alternate is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.
Youtube-kanaal Alternate
Alternate heeft ook een eigen YouTube-kanaal met een enkele video’s met informatie over diverse producten die Alternate aanbiedt. De video’s zijn verdeeld over diverse playlists zoals onder andere Windows 10 en diverse apparaten die Alternate verkoopt. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Alternate klantenservice via het Youtube-kanaal.