Siemens Contact
Waarom Siemens bellen?
Kan ik online bestellen bij Siemens? Hoe?
Bel het Siemens telefoonnummer wanneer wilt weten of/en hoe u online kunt bestellen bij Siemens. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het online bestellen bij Siemens.
Biedt Siemens garantie?
Bel het Siemens nummer wanneer u vragen heeft over het garantiebeleid van Siemens. Hoe zit het garantiebeleid eruit en wat zijn de voorwaarden? Hoe kunt u gebruik maken van de garantie. Siemens klantenservice kan u meer uitleg geven over het garantiebeleid van Siemens.
Is wijzigen van de bestelling toegestaan?
Neem contact op met Siemens klantenservice wanneer u iets in uw bestelling wilt wijzigen? Wilt u iets verwijderen of juist nog iets extra’s bestellen? Siemens klantenservice kan u meer informatie geven over het wijzigen/annuleren van uw bestelling.
Heeft u problemen met uw account?
Lukt het inloggen op uw Siemens account niet? Bent u uw wachtwoord of inlognaam vergeten? Lukt het betalen niet? Wilt u gegevens wijzigen? Neem contact op via het Siemens telefoonnummer en de klantenservice zal samen met u op zoek gaan naar een oplossing van de problemen met uw account.
Kan ik producten retourneren?
U kunt het Siemens nummer bellen wanneer u vragen over het retourneren van ontvangen producten of beschadigde producten. Siemens klantenservice kan u meer uitleg geven over het retourneren van producten en de voorwaarden van retournering naar Siemens.
Wat is de status van mijn bestelling?
Bel het Siemens telefoonnummer wanneer u een artikel online besteld en wilt weten wat de status is? Wanneer wordt het artikel geleverd. Siemens klantenservice kan u meer informatie over uw bestelling geven.
Chatten met Siemens
Neem rechtstreeks contact op met Siemens klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u een chatgesprek starten met een Siemens klantenservice medewerker. Klik op het icoon rechtsonder en start uw chatgesprek met Siemens. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Contact met Siemens via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Siemens klantenservice sturen via één van de contactformulieren. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Ga naar ‘Of mail ons via één van de contactformulieren’. Kies het onderwerp en klik vervolgens op de link naar het betreffende contactformulier. Vul de gevraagde gegevens in en verstuur het contactformulier. Siemens klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Facebook-pagina Siemens
Siemens heeft een Facebook-pagina met berichten van Siemens met producten en acties van Siemens. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Siemens klantenservice. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Via Twitter in contact met Siemens
Siemens Nederland heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets van en over Siemens en de diverse activiteiten die Siemens in Nederland onderneemt. U kunt een DM naar Siemens klantenservice sturen. Het is niet duidelijk wanneer er op uw bericht gereageerd zal worden.
Instagram-pagina Siemens
Siemens Home Netherlands heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten via posts, reels en video’s over van Siemens producten. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een aantal categorieën zoals ‘Smart Kitchen’, ‘Taste’ en ‘Design’.
Siemens op Linkedin
Siemens is ook actief op Linkedin. Op de Internationale Linkedin-pagina van Siemens vindt u diverse nieuwsberichten over Siemens, producten die zij produceren, werken bij Siemens en actuele openstaande vacatures bij Siemens in diverse landen.
Youtube-kanaal Siemens
Siemens Home Nederland heeft ook een eigen YouTube-kanaal met een groot aantal video’s met informatie over Siemens en de vele verschillende producten die zij verkopen. De video’s zijn verdeeld over diverse playlists zoals ‘Home connect’, ‘Technologie ontmoet design’ en ‘Koken en Bakken. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Siemens klantenservice via het Youtube-kanaal.