Plein Contact
Waarom Plein Drogisterij bellen?
U heeft een kortingscode ontvangen
Bel het Plein telefoonnummer wanneer u een kortingscode heeft ontvangen en wilt weten hoe u deze kunt innen. Bent u vergeten de kortingscode te gebruiken? Wilt u de kortingscode in een Plein winkel gebruiken. Plein klantenservice kan u meer uitleg geven over het inwisselen van uw kortingscode.
U wilt informatie over de betaalmethoden
U kunt het Plein nummer bellen wanneer u wilt weten welke betaalmethoden Plein biedt. De klantenservice kan u meer vertellen en uitleg geven over de betalen bij Plein.
U heeft een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen
U heeft uw bestelling ontvangen en zijn er verkeerde artikelen geleverd? Of zijn er artikelen beschadigd? Neem contact op met Plein klantenservice en zij kunnen u meer uitleg geven over het vervangen van verkeerd geleverde en/of beschadigde artikelen.
Wat zijn de verzendkosten bij Plein?
Neem contact op met Plein klantenservice wanneer u wilt weten wat de verzendkosten bij Plein zijn? De klantenservice van Plein kan u meer informatie geven over de verzendkosten van bestellingen bij Plein.
Bestelling wijzigen of annuleren? Kan dat?
Heeft u artikelen online bij Plein besteld en weet wilt u de bestelling wijzigen? Of wilt u het bezorgadres wijzigen? Of wilt u uw bestelling annuleren? Bel het Plein telefoonnummer en de klantenservice kan u meer uitleg en informatie geven over het al dan niet kunnen wijzigen/annuleren van uw bestelling of het veranderen van het bezorgadres.
U wilt meer informatie over de Plein cadeaukaart
Heeft u een cadeaukaart van Plein ontvangen? Wilt u uw Plein cadeaukaart inwisselen? Neem contact op met Plein klantenservice en de klantenservice kan u meer informatie geven over het inwisselen van Plein cadeaukaarten of bijvoorbeeld het openstaande saldo op uw cadeaukaart.
Contact met Plein via WhatsApp
U kunt rechtstreeks berichten naar klantenservice sturen via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van Plein is 0888000200. U kunt via WhatsApp op uw telefoon of uw pc vragen stellen aan Plein klantenservice. De klantenservice is via WhatsApp bereikbaar op werkdagen 8:00 tot 19:00 uur.
Facebook-pagina Plein
Plein heeft een Facebook-pagina met berichten met adviezen en acties van Plein Drogisterij. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Plein klantenservice. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00-19.00 uur en zullen zo snel mogelijk op uw Messenger-bericht reageren.
Via Twitter in contact met Plein
Plein heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets over Plein zoals tips, aanbiedingen, maar actuele openstaande vacatures. U kunt een DM naar Plein klantenservice sturen en zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Instagram-pagina Plein
Plein heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij nieuwsberichten, acties, aanbiedingen en advies via posts, guides, reels en. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een aantal categorieën zoals ‘#plein.nl’, ‘Tips’, ‘Blogs’ en ‘Duurzaam’.
Plein op Linkedin
Plein is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van Plein vindt u diverse nieuwsberichten over Plein, werken bij Plein en actuele openstaande vacatures.
Youtube-kanaal Plein
Plein drogisterij heeft ook een eigen YouTube-kanaal waar zij diverse video’s delen met diverse playlists zoals een groot aantal video’s van diverse producten die bij Plein verkocht worden zoals onder andere ‘Carocroc’ ‘Valdispert’ en ‘Rennie’. Handig als u op een simpele manier informatie over diverse producten zoekt. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Plein klantenservice via het Youtube-kanaal.