Wehkamp Klantenservice
Waarom Wehkamp bellen?
U heeft iets bij Wehkamp besteld
Bel het Wehkamp telefoonnummer wanneer u vragen heeft over een product dat u bij Wehkamp heeft bestelt. De klantenservice kan u meer informatie geven over uw bestelling en de bestelstatus.
U wilt de bezorgdatum wijzigen
Neem contact op met Wehkamp klantenservice en zij zoeken voor u uit welke bezorger u bestelling levert en helpen u (indien nog mogelijk) bij het wijzigen van de bezorgdatum.
U wilt helpen om duurzamer te bestellen
Contacteer het Wehkamp nummer en de medewerker zal u uitleggen hoe u duurzamer kunt bestellen.
U heeft een artikel ontvangen dat kapot is
Neem contact op met Wehkamp en leg uit wat het probleem is. De medewerkers zullen u meer informatie geven over de voorwaarden en het indienen van een zogenaamde 'artikelklacht'.
U heeft een kortingscode ontvangen
U kunt het Wehkamp telefoonnummer bellen en de klantenservice zal u alles vertellen over kortingscodes, de voorwaarden en hoe u de kortingscode kunt gebruiken.
U wilt een product retourneren
Bel de klantenservice van Wehkamp en zij zullen u uitleggen wat de voorwaarden van retour zenden zijn en hoe u uw bestelling kunt retourneren naar Wehkamp.
Chatten met Wehkamp
U kunt rechtstreeks contact opnemen met Wehkamp door met ze te chatten via de chatbox op de klantenservice pagina.
Via Facebook met Wehkamp contact opnemen
Wehkamp heeft een Facebookpagina waarop u berichten ziet over vele verschillende producten die u bij Wehkamp kunt kopen. U kunt hier ook contact opnemen met de klantenservice en zij zullen binnen 2 uur op uw bericht reageren.
Met Wehkamp contact opnemen via Twitter
Op de Twitter-pagina van Wehkamp staan nieuwsberichten, aanbiedingen of RT's van klanten. De klantenservice is iedere dag en in het weekend bereikbaar van 08:00 tot 23:59 uur via Twitter
Wehkamp contacteren via Instagram
Wehkamp heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen foto's en video's met producten en tips. U kunt er ook uw foto's taggen. U kunt Wehkamp klantenservice niet rechtstreeks contacteren via Instagram.
Wehkamp contacteren via Linkedin
De Linkedin-pagina van Wehkamp is vooral gericht op werkaanbod van Wehkamp. Hier kunt u dus vooral vacatures en informatie over Wehkamp als werkgever vinden. Wehkamp klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.
Wehkamp klantenservice op Youtube
Op het Youtube-kanaal van Wehkamp vindt u vele verschillende video's met beauty tips, jurkenwijzer, jeanswijzer, trends en video's van verschillende vloggers. U kunt via Youtube geen rechtstreeks bericht naar Wehkamp klantenservice sturen.
Wehkamp op Pinterest
Wehkamp heeft ook een Pinterest-pagina met vele mooie inspirerende foto’s in verschillende categorieën zoals onder andere stylist Esther, Baby, fashion: dames, mijn lentetuin, koken & tafelen, wonen, slapen, sport en diverse woonstijl en trend pins. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Pinterest.
Een brief schrijven aan Wehkamp
Postbus 400
8000 AK ZWOLLE
U kunt er ook voor kiezen om contact met Wehkamp op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over Wehkamp
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om contact op te nemen met Wehkamp?
Heel eenvoudig, omdat u dat niet hoeft te zoeken naar een nummer! Wij van KlantenserviceDirect zorgen er namelijk voor dat u snel in contact bent met de klantenservice van Wehkamp. U hoeft alleen maar ons te bellen en meer is daar niet voor nodig. Snel en eenvoudig.
Hoe komt het dat contact opnemen met Wehkamp zo lastig is?
Mensen hebben vragen over een bestelling, over een product of over een factuur. U kunt het zo gek niet opnoemen of men wil er wel wat over weten. De ene vraag is simpel en de andere vraag niet. Dit kan voor wat vertraging zorgen. Via KlantenserviceDirect bellen is altijd snel!
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met Wehkamp?
Via de website van Wehkamp is het mogelijk om rechtstreeks met de klantenservice te chatten. Via Facebook Messenger is die optie ook mogelijk. Ze proberen u dan binnen 2 uur te antwoorden. Op Twitter is de klantenservice van 8.00 tot 23.59 bereikbaar. Een brief sturen naar het postadres is mogelijk.