Vattenfall Klantenservice Bellen
Waarom Vattenfall bellen?
U gaat binnenkort verhuizen
Bel het Vattenfall telefoonnummer wanneer u gaat verhuizen en wilt weten hoe, wat en wanneer u wat moet regelen met Vattenfall.
U weet niet meer precies wat er in uw contract staat
U kunt Vattenfall bellen en de klantenservice medewerker zal u aan de hand van uw gegevens meer informatie kunnen verstrekken over uw contract en al uw vragen beantwoorden.
U wilt meer informatie over uw termijnbedrag
Bel het Vattenfall telefoonnummer en stel uw vragen aan de klantenservice. Samen kunt u nagaan of uw huidige termijnbedrag nog past bij uw energieverbruik en wat de gevolgen van verlaging of verhoging zullen zijn.
U wilt advies over duurzame energie
U kunt Vattenfall klantenservice bellen en zij kunnen u doorverbinden met een expert die samen met u naar uw huidige situatie kijkt en advies en tips kan geven over slimme energiebesparingen bij u thuis, nu direct en in de toekomst.
U wilt uitleg over de energieprijzen van Vattenfall
Bel de klantenservice van Vattenfall en de medewerker kan u alles vertellen over de energieprijzen, de samenstelling van die prijzen en al uw andere vragen over de energieprijzen van Vattenfall.
U heeft een klacht
Bel Vattenfall klantenservice en vertel hen wat uw klacht. De klantenservice zal samen met u nagaan of zij uw klacht kunnen oplossen.
Chatten met Vattenfall
U kunt rechtstreeks contact opnemen met Vattenfall door met ze te chatten via chatbot “Nina” rechts bovenin of rechts ondering op de iedere pagina. Stel uw vraag en “Nina” zal u antwoorden en informatie geven over uw vraag.
WhatsAppen met Vattenfall
U kunt rechtstreeks berichten naar de klantenservice sturen via WhatsApp. Zij zijn op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur bereikbaar en proberen binnen een uur te reageren. Het WhatsApp nummer van Vattenfall is +31208920230.
Via Facebook contact met Vattenfall opnemen
Vattenfall heeft een Facebookpagina waarop u video’s en berichten vindt over allerlei projecten waar Vattenfall actief mee is en waar u ook direct op kunt reageren. U kunt ook via Messenger een bericht versturen. Het is echter duidelijk of de klantenservice op deze berichten reageert.
Contact met Vattenfall opnemen via Twitter
Hoewel Vattenfall een Twitter pagina heeft, zijn zij hier niet op te bereiken. Op de Twitter-pagina staan Engelstalige nieuwsberichten en video’s van verschillende actuele projecten van Vattenfall in verschillende landen waar Vattenfall werkzaam is.
Vattenfall op Instagram
Vattenfall heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk foto’s en video’s over verschillende actuele onderwerpen. Het is niet mogelijk om hen een bericht via Instagram te sturen.
Vattenfall op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Vattenfall vindt u nieuwsberichten, video’s en vacatures. De nieuwsberichten en video’s zijn vooral gericht op actuele activiteiten en projecten van Vattenfall. U kunt Vattenfall klantenservice niet rechtstreeks berichten via Linkedin.
Vattenfall op Youtube
Het Youtube-kanaal van Vattenfall bevat vele verschillende video’s over de activiteiten van Vattenfall in verschilllende landen en informatieve video’s over Vattenfall en de producten van Vattenfall. De klantenservice is niet bereikbaar via Youtube.
Een brief schrijven aan Vattenfall
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam
U kunt er ook voor kiezen om contact met Vattenfall op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over Vattenfall
Veelgestelde Vragen
Waarom Klantenservicedirect gebruiken om Vattenfall te bellen?
Wanneer u Klantenservicedirect gebruikt om te bellen met Vattenfall dan bent u er zeker van dat u meteen de juiste persoon aan de telefoon heeft. Wij zijn namelijk er honderd procent zeker van dat wij beschikken over het juiste nummer om u met hen in contact te kunnen brengen.
Hoe komt het dat bellen met Vattenfall zo lastig is?
Een telefoonnummer van een bedrijf of een organisatie wil nog wel eens veranderen. Soms heeft u een bepaalde afdeling nodig die dan weer over een ander nummer beschikt en moet u weer gaan zoeken. Dit hoeft allemaal niet meer dus er blijft u nu tijd bespaart. Laat Klantenservicedirect u doorverbinden!
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met Vattenfall?
Via Chatbot Nina kunt u rechtstreeks in contact komen met Vattenfall. U kunt hen bereiken via WhatsApp. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. Via Facebook Messenger zijn zij ook te bereiken. Wanneer u hen daar een bericht stuurt. Wanneer ze in de gelegenheid zijn zullen ze erop reageren. Een brief kunt u sturen naar het postadres. Vattenfall bellen is de snelste manier.