ANWB Contactgegevens
Waarom ANWB bellen?
U heeft een factuur ontvangen
U kunt het ANWB telefoonnummer bellen als u vragen over een ontvangen factuur heeft. ANWB-klantenservice zal aan de hand van uw gegevens de factuur opzoeken, meer informatie en uitleg geven over de factuur.
U wilt een extra ANWB pas aanvragen
Bel met ANWB klantenservice wanneer u meer wilt weten over het aanvragen van een extra ANWB pas. De klantenservice kan u meer informatie geven over de extra pas, de voorwaarden en hoe u deze kunt aanvragen.
U wilt een ANWB creditcard bestellen
Bel het ANWB-nummer en de klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de ANWB-creditcards, de voorwaarden, en hoe en waar u een ANWB-creditcard kunt bestellen.
U wilt meer informatie over verzekeringen
Neem contact op via het ANWB-telefoonnummer en de ANWB-klantenservice kan al uw vragen over de verschillende verzekeringen van de ANWB beantwoorden en samen met u bespreken wat het beste bij uw situatie past.
U wilt lid worden van de ANWB
U kunt de ANWB-klantenservice bellen voor meer informatie over de ANWB en de lidmaatschappen van de ANWB. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en uitleg geven hoe een lidmaatschap kunt aanvragen.
U gaat verhuizen
Bel het ANWB-telefoonnummer wanneer u gaat verhuizen en wilt weten hoe u dit moet doorgeven. De klantenservice kan uitleggen hoe u uw adreswijziging moet doorgeven aan de ANWB.
Chatten met ANWB
U kunt rechtstreeks contact opnemen met ANWB door met Iris de chatbot te chatten via de chatbox op de contact & service pagina. U kunt al uw vragen aan Iris stellen en zij zal direct antwoorden en meer informatie geven.
Contact met ANWB via contactformulier
U kunt rechtstreeks contact opnemen met ANWB klantenservice via het contactformulier. De klantenservice zal binnen ongeveer 10 werkdagen reageren op uw bericht.
Via Facebook contact met ANWB opnemen
ANWB heeft een Facebook-pagina waar u verschillende berichten vindt zoals vlogs, tips en adviezen. U kunt de ANWB klantenservice rechtstreeks bereiken via Messenger. Zij zullen binnen een werkdag reageren op uw persoonlijke bericht.
Contact met ANWB opnemen via Twitter
De ANWB heeft ook een Twitter-pagina waar u terecht kunt met uw vragen/opmerkingen. De klantenservice zal binnen 1 werkdag reageren op werkdagen van 8:30-21:00 uur en op zaterdag tussen 10:00-16:00 uur. Op de ANWB Twitter-pagina staan verschillende berichten met video’s, vlogs met tips en adviezen van de ANWB.
ANWB op Instagram
ANWB heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten van onder andere de Wegenwacht, tips, adviezen voor onderweg en op reis. U kunt zelf ook foto’s taggen voor op de ANWB Twitter-pagina. ANWB klantenservice is niet bereikbaar via Instagram.
ANWB op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van ANWB staan verschillende berichten over onder andere de Wegenwacht of berichten met tips, adviezen, acties en activiteiten van de ANWB. U vindt ook actuele vacatures bij de ANWB op hun Linkedin-pagina. U kunt ANWB klantenservice niet rechtstreeks berichten via Linkedin.
ANWB op Youtube
Op het Youtube-kanaal van ANWB vindt u allerlei onderhoud tips voor de auto, video’s met tips van de Wegenwacht en informatie van de Wegenwacht, vlogs, educatieve quizzes en autotests. De klantenservice van de ANWB is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Een brief schrijven aan de ANWB
Postbus 93200
2509 BA Den Haag
U kunt er ook voor kiezen om contact met de ANWB op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over ANWB
Veelgestelde Vragen
Waarom Klantenservicedirect gebruiken om met de ANWB te bellen?
De ANWB heeft u negen van de tien keer nodig wanneer er iets aan de hand is en soms wil het dan gebeuren dat u uit zenuwen het juiste nummer niet kunt vinden. Wij zorgen ervoor dat u doorverbonden wordt met de ANWB. U kunt dan snel uw vragen aan hen gaan stellen.
Hoe komt het dat bellen met ANWB zo lastig is?
In principe is het niet heel lastig om contact op te nemen via de telefoon met de ANWB maar het via Klantenservicedirect doen gaat net wat sneller. Wij verbinden u namelijk meteen met hun door. Dit zorgt ervoor dat er voor u een snellere communicatie is met de ANWB en dus sneller hulp.
Op welke manieren kan ik nog meer contact opnemen met de ANWB?
Met Iris de chatbot kunt u via de website een direct contact leggen met de ANWB. Tevens kan dit via het contactformulier op de website. Via Facebook Messenger en Twitter is er ook de gelegenheid om vragen te stellen. De klantenservice is daar bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. ANWB bellen is de snelste manier.