PlayStation Klantenservice
Waarom PlayStation bellen?
U heeft geen toegang tot een game
Bel het PlayStation telefoonnummer als er problemen zijn met het downloaden, openen en/of het vastlopen van een game? De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over hoe deze problemen kunnen worden opgelost.
U heeft vragen over uw abonnement
Neem contact op met PlayStation klantenservice en zij kunnen aan de hand van uw gegevens meer informatie verstrekken en eventuele vragen beantwoorden en uitleg geven.
U wilt advies over de installatie van hardware
U kunt het PlayStation Nederland bellen wanneer u niet goed weet hoe u de hardware moet installeren. Of als het niet lukt? De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de installatie van de verschillende PlayStation apparaten.
U wilt restitutie voor een gekocht product
Neem contact op via het PlayStation telefoonnummer wanneer u een product niet meer wilt. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de restitutievoorwaarden en -procedure, en hoe u een aanvraag kunt indienen.
U wilt meer informatie over uw PS-account
Heeft u net een PS-account geopend, of wilt u weten hoe u veilig kunt gamen? Bel het PlayStation telefoonnummer. De klantenservice kan u uitleg en informatie geven over uw account en hoe u het account kunt beveiligen.
U heeft problemen met de connectiviteit
Neem contact op met PlayStation klantenservice, wanneer u hulp nodig heeft vanwege problemen bij het aanmelden of met de verbinding. De klantenservice kan samen met u op zoek gaan naar de oorzaak en uitzoeken hoe dit op te lossen.
Via Facebook in contact met PlayStation
PlayStation heeft een Facebook-pagina met berichten over de nieuwste games, mini-games en andere leuke informatie rondom producten en acties van PlayStation. U kunt via Messenger een bericht versturen, maar het is niet zeker dat de klantenservice hierop zal reageren.
Contact met PlayStation via Twitter
PlayStation heeft een Twitter-pagina waar zijn tweets delen over de nieuwste PlayStation games, lanceringen en andere informatie rondom PlayStation acties. U kunt de klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Twitter.
PlayStation op Instagram
PlayStation heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij foto’s en video’s van de vele verschillende games en acties van PlayStation, maar ook berichten over actualiteiten rondom samenwerken met andere bedrijven en organisaties. PlayStation klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Instagram.
PlayStation op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van PlayStation staan berichten over actuele ontwikkelingen bij PlayStation, lanceringen van nieuwe producten en samenwerking met andere organisaties en bedrijven. Ook vindt u de actuele vacatures bij PlayStation op de Linkedin-pagina. U kunt geen rechtstreeks contact met de klantenservice opnemen via Linkedin.
PlayStation op Youtube
PlayStation is zeer actief op Youtube en u vindt diverse playlists op het Youtube-kanaal van PlayStation onder andere video’s van insiders, competities en challenges van bekende Nederlanders. De klantenservice van PlayStation is niet rechtstreeks bereikbaar via YouTube.
Meer informatie over PlayStation
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om de PlayStation Helpdesk te bereiken?
Het antwoord op deze vraag houden we kort en simpel. Gewoon omdat het via KlantenserviceDirect veel makkelijk gaat. U hoeft niet te zoeken naar een telefoonnummer maar wordt direct in contact gebracht worden met de PlayStation Helpdesk zonder dat u er al te veel moeite voor moet doen. Super simpel, vindt u niet?
Hoe komt het dat de PlayStation Helpdesk zo lastig te bereiken is?
De PlayStation Helpdesk is soms wat lastiger te bereiken. Wanneer er gebruik gemaakt wordt van de Helpdesk kan het wel eens wat langer duren. Zij nemen de tijd voor hun klanten. Dat is toch iets wat u ook graag zou willen wanneer u van de Helpdesk gebruik zou moeten maken?
Via welke kanalen kan ik PlayStation Helpdesk bereiken?
PlayStation Helpdesk heeft ervoor gekozen om alleen via de telefoon bereikbaar te zijn met de helpdesk. Dit omdat er vaak dan dingen op de meest snelle manier opgelost kunnen worden. Zij hebben wel pagina’s op diverse mediakanalen maar geen helpdesk. U kunt dus het beste via KlantenserviceDirect contact opnemen.