EasyJet Contact

Bent u op zoek naar de EasyJet klantenservice?

Bel nu Bel nu

EasyJet Bellen

Telefoonnummer
Adres
Hangar 89, London Luton Airport, Luton, Bedfordshire LU2 9PF Groot Britannië
Website
Openingstijden
Gesloten
Maandag
09:00-18:00
Dinsdag
09:00-18:00
Woensdag
09:00-18:00
Donderdag
09:00-18:00
Vrijdag
09:00-18:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij EasyJet. 

Waarom EasyJet bellen?

U wilt informatie over de bagageregels van EasyJet

Bel het EasyJet telefoonnummer wanneer niet precies weet hoe het zit met de bagageregels bij EasyJet? De klantenservice kan uw vragen beantwoorden. De medewerker kan u ook meer informatie over de regels en voorwaarden rondom bagage verstrekken en hoe u kunt regelen dat al uw bagage meegaat.

U wilt vooraf een stoel boeken

Wilt u graag van tevoren een stoel reserveren? Neem contact op met EasyJet klantenservice zij kunnen u precies uitleggen hoe u dit kunt regelen en wat de voorwaarden en kosten voor het reserveren van een stoel zijn.

U wilt weten welke documenten u moet regelen voor uw reis

Vliegt u naar het buitenland en weet u niet precies welke documenten u moet regelen en meenemen? Denk hierbij aan visa, gezondheidsverklaring, medicijnpaspoort of vaccinatiepaspoort? U kunt het EasyJet nummer bellen en de klantenservice kan u uitleggen waar u de gewenste informatie kunt vinden.

Uw vlucht is vertraagd of u mocht niet mee door overboekingen

Is uw vlucht vertraagd of omgeleid en heeft u daardoor onkosten gemaakt? Of was uw vlucht overboekt en mocht u niet instappen? Neem contact op met EasyJet klantenservice. De medewerker kan u uitleggen welke opties u heeft en de voorwaarden van voor bijvoorbeeld de declaratie van uw onkosten (vertraging) of en compensatie vanwege de overboeking.

U heeft vragen over het inchecken

U kunt het EasyJet nummer bellen wanneer u vragen heeft over het inchecken. Weet u niet precies hoe u online kunt inchecken of de instapkaart moet regelen. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en meer informatie en uitleg geven over de incheckprocedure en het regelen van uw instapkaart.

U heeft speciale assistentie nodig

Heeft u een beperking hebt van welke aard dan ook, of is uw mobiliteit beperkt is en heeft u hulp nodig? Neem contact op met EasyJet klantenservice en laat EasyJet weten dat u speciale assistentie nodig heeft. Doe dit op tijd en EasyJet geeft u informatie door aan de vliegvelden waar u vertrek en aankomt zodat men u ter plekke kan bijstaan.

Chatten met EasyJet

Chat met EasyJet

EasyJet heeft ook een chat, maar deze is niet altijd bereikbaar. Scroll door de contactpagina, zoek ‘Chat met ons’ en klik op het Chat-symbool. Het is onduidelijk wanneer u gebruik kunt maken van de chatfunctie op de contactpagina van EasyJet. Wanneer de chatfunctie online is kunt u rechtstreeks chatten met de klantenservice van EasyJet.

Contact met EasyJet via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar EasyJet klantenservice sturen via het contactformulier. Scroll door de contactpagina en klik op ‘Schrijf ons’. Op dat moment verschijnt het contactformulier. Vul de gegevens in, stel uw vraag en klik op ‘Vraag verzenden’. EasyJet klantenservice zal haar best doen om binnen 28 dagen op uw vraag/bericht te reageren.

Contact met EasyJet via contactformulier

Contact met EasyJet via Facebook

Bekijk Facebook-pagina

EasyJet heeft een Facebook-pagina met berichten over diensten, producten, nieuws en acties van EasyJet. U kunt een bericht naar EasyJet sturen via Facebook-Messenger, maar het is niet zeker dat er op uw bericht gereageerd zal worden.

Contact met EasyJet via Facebook

Contact met EasyJet via Twitter

Bekijk EasyJet op Twitter

EasyJet heeft een Engelstalige Twitter-pagina met Tweets en re-Tweets over diensten, producten, nieuws en acties van EasyJet en reizen in het algemeen. U kunt een DM bericht naar EasyJet via Twitter sturen van 7:00 tot 19:00 uur GMT (Britse tijd). Het is niet zeker of men op Nederlandstalige berichten gereageerd zal of kan worden.

Contact met EasyJet via Twitter

EasyJet op Instagram

Bekijk Instagram-pagina

EasyJet_nl heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij leuke en inspirerende reisfoto’s en -video’s. Maar ook leuke foto’s van EasyJet Crew. U kunt #easyJetTravel gebruiken om gerepost te worden op de verschillend EasyJet-kanalen. EasyJet klantenservice is niet bereikbaar voor vragen via Instagram.

EasyJet op Instagram

EasyJet op Linkedin

Bekijk EasyJet op Linkedin

Op de Linkedin-pagina van EasyJet delen zij Engelstalige berichten over diensten, producten, medewerkers, nieuws en acties van EasyJet. U vindt hier ook de actuele vacatures bij EasyJet in Luton (Groot Brittannië). Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met EasyJet via Linkedin.

EasyJet op Linkedin

EasyJet op Youtube

Bekijk EasyJet op Youtube

EasyJet heeft ook een aantal YouTube kanalen. Er is echter geen specifiek Nederlands EasyJet Youtube-kanaal. Op het Engelse Youtube-kanaal staan met video’s met informatie over EasyJet zoals onder andere ‘easyjet Travel City Guides’, ‘Advertisements’, ‘easyJet 3 minutes Escapes’ en ‘easyJet Explained’. De klantenservice van EasyJet is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.

EasyJet op Youtube

Meer informatie over Easyjet

EasyJet is een Britse lowbudget luchtvaartmaatschappij. De Griekse zakenman Stelios Haji-Ioannou heeft in 1995 EasyJet opgericht. Hij startte met twee oude geleasde Boeing 737-200’s de routes, Londen Luton-Edinburgh en Londen Luton-Glasgow. In 1996 vloog EasyJet met haar eerste eigen toestel, een Boeing 737-300, van Londen Luton naar Amsterdam. In 2000 is EasyJet op de beurs geïntroduceerd. Stelios heeft zich toen teruggetrokken als directeur is zich gaan focussen op de activiteiten van zijn easyGroup. EasyJet houdt haar prijzen laag door kosten te besparen, onder andere door passagiers voor de maaltijden aan boord te laten betalen door niet te werken met reisagenten, door meer dan 90% van de tickets online te verkopen, door maar één klasse in de cabine te leveren, door geen additionele zaken zoals kranten of verschillende cateringproducten aan te bieden. In tegenstelling tot de concurrent prijsvechters op de vliegmarkt, vliegt EasyJet naar de grote Europese luchthavens (zoals Parijs Charles de Gaulle, Amsterdam Schiphol, Luchthaven München en Luchthaven Milaan-Malpensa). Hiermee profileert EasyJet zich als goedkoop alternatief voor zakenreizigers. EasyJet vliegt uitsluitend met Airbus vliegtuigen.

Veelgestelde Vragen

Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om contact op te nemen met EasyJet?

Even snel een vlucht boeken of andere vragen? Via KlantenserviceDirect kunt u in contact komen met EasyJet. Het grote voordeel is dat u dan niet op zoek hoeft te gaan naar het juiste nummer. Wij hebben dat en verbinden u zonder enige moeite met EasyJet door voor al uw vragen.

Hoe komt het dat contact opnemen met EasyJet zo lastig is?

Zoveel mensen zoveel vragen, en misschien nog wel meer. Dat is een reden waardoor het wat drukker kan zijn bij EasyJet. U heeft daar natuurlijk helemaal geen tijd voor en wilt snel geholpen worden. Bellen via KlantenserviceDirect loont. De ergernis van een nummer niet kunnen vinden heeft u al niet.

Via welke kanalen kan ik contact opnemen met EasyJet?

Via de website van EasyJet kunt u chatten. De openingstijden van de chatbox zijn niet helemaal duidelijk. U kunt het contactformulier op de website gebruiken. Op Twitter kunt u een DM sturen. Dit kan van 7.00 tot 19.00 uur Britse tijd. 

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.