Schiphol Bellen
Waarom Schiphol bellen?
U wilt lang parkeren op Schiphol
Bel het Schiphol telefoonnummer wanneer u niet precies weet hoe u langdurig kunt parkeren op Schiphol. Of u van tevoren een plek moet reserveren? De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over lang parkeren op Schiphol.
U neemt medicijnen mee op reis
Gebruikt u medicijnen en dient u deze tijdens vliegreis te gebruiken en weet u niet zeker of en hoe dit moet regelen. Neem contact op met Schiphol klantenservice en zij kunnen u precies uitleggen en meer informatie geven over het meenemen van medicijnen in uw handbagage.
U wilt meer informatie over de securitycontrole
Gaat u binnenkort op reis via Schiphol en weet u niet precies hoe de securitycontrole werkt en heeft u vragen hoe u zo snel mogelijk door deze controle komt, zonder problemen? Bel het Schiphol klantenservicenummer en de klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de securitycontroles op Schiphol.
U heeft een noodpaspoort nodig
Neem contact op via het Schiphol telefoonnummer u een noodpaspoort nodig heeft. De Schiphol klantenservicemedewerker kan u meer informatie geven over het verstrekken van een noodpaspoort op Schiphol en uitleggen hoe u dit kunt regelen.
U bent iets kwijtgeraakt op Schiphol
Bent u iets kwijtgeraakt op Schiphol en al thuis? Neem contact op met Schiphol klantenservice en zij kunnen zij u meer informatie over gevonden voorwerpen geven en u uitleggen hoe u de voorwerpen die u verloren kunt aanmelden.
U wilt informatie over ‘afwijkende bagage’
Neem contact op met Schiphol klantenservice wanneer u denkt dat uw bagage misschien als ‘afwijkend’ zal worden beschouwd en u wilt weten hoe u deze bagage mee kunt nemen of wilt weten wat de tarieven voor afwijkende bagage zijn. De klantenservice kan u alle informatie over afwijkende bagage geven en uitleggen wat u moet doen om deze met u mee te laten reizen.
Chatten met Schiphol
U kunt rechtstreeks contact met Schiphol opnemen via de chat. De klantenservice is niet altijd beschikbaar. Wanneer de chat beschikbaar is kunt u hier direct uw vragen stellen en de Schiphol klantenservice medewerker zal uw vragen beantwoorden.
Contact met Schiphol via WhatsApp Schiphol
U kunt rechtstreeks berichten naar Schiphol klantenservice sturen via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van Schiphol is 0208080752. De klantenservice is dagelijks van 8:00 tot 22:00 uur bereikbaar via WhatsApp voor uw vragen.
Contact met Schiphol via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Schiphol klantenservice sturen via het contactformulier. Wilt u een compliment of klacht over Schiphol indienen dan kan dat via het online formulier. Voor vragen over luchtvaartmaatschappijen, de beveiliging of klachten als omwonenden zijn er andere kanalen. Vul het online formulier zo volledig mogelijk in en Schiphol klantenservice zal zo snel mogelijk op uw klacht, compliment of suggestie reageren.
Contact met Schiphol via Facebook
Schiphol heeft een Facebook-pagina met berichten over Schiphol de diensten, actuele ontwikkelingen en nieuws op Schiphol. U kunt vragen stellen aan Schiphol klantenservice via Facebook Messenger. Gedurende de openingstijden dagelijks van 8:00 tot 22:00 zal er zo snel mogelijk op uw bericht gereageerd worden.
Contact met Schiphol via Twitter
De klantenservice van Schiphol is ook actief op Twitter. Er worden diverse nieuwsberichten gedeeld over Schiphol. U kunt een DM naar Schiphol klantenservice sturen. Gedurende de openingstijden van Schiphol klantenservice zal er zo snel mogelijk op uw persoonlijke bericht worden De klantenservice van Schiphol is ook actief op Twitter. Er worden diverse nieuwsberichten gedeeld over Schiphol. U kunt een DM naar Schiphol klantenservice sturen. Gedurende de openingstijden van Schiphol klantenservice zal er zo snel mogelijk op uw persoonlijke bericht gereageerd worden..
Schiphol op Instagram
Schiphol heeft ook een Instagram-pagina. Hier vindt u foto’s met actuele activiteiten en nieuws op Schiphol ‘Your adventure starts here’. U kunt uw foto’s op Schiphol op Instagram taggen via #Schiphol. Het is niet mogelijk om via Instagram contact op te nemen met Schiphol klantenservice.
Schiphol op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Schiphol delen zij berichten over de actuele situatie op Schiphol en nieuwsberichten over de activiteiten, de services en diensten op Schiphol. U kunt helaas geen rechtstreeks me Schiphol klantenservice opnemen via Linkedin.
Schiphol op Youtube
Op het Youtube-kanaal van Schiphol delen zij Nederlands- en Engelstalige video’s over bijvoorbeeld de geschiedenis van Schiphol, informatieve video’s en werken op Schiphol. De klantenservice van Schiphol is echter niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Formulier gevonden voorwerpen Schiphol invullen
Mocht u iets kwijt zijn kwijtgeraakt op Schiphol en dit pas thuis ontdekken, dan kunt u het formulier gevonden voorwerpen invullen. Schiphol klantenservice zal u op de hoogte brengen wanneer zij uw verloren spullen hebben gevonden.
Een brief schrijven aan Schiphol
Luchthaven Schiphol
Postbus 7501
1118 ZG Schiphol
U kunt er ook voor kiezen om contact met Schiphol op te nemen door het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over Schiphol
Veelgestelde Vragen
Waarom Klantenservicedirect gebruiken om snel het telefoonnummer van Schiphol te bereiken?
Hoe makkelijk is het om niet te hoeven zoeken naar een telefoonnummer maar gewoon meteen doorverbonden te worden met het bedrijf waar je naar op zoek bent? Wij van Klantenservicedirect zorgen ervoor dat jij heel snel doorverbonden gaat worden zonder dat je daar verder zelf iets voor hoeft te doen.
Hoe komt het dat het telefoonnummer van Schiphol zo lastig te bereiken is?
Soms lukt het allemaal niet zo snel en kost het je wat tijd. Die tijd proberen wij voor jou weg te nemen door ervoor te zorgen dat je rechtstreeks doorverbonden wordt. Soms is het gewoon wat minder makkelijk om het voor elkaar te krijgen maar wij veranderen dat voor jou.
Via welke kanalen kan ik Schiphol bereiken?
Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Schiphol. Je kunt 24 uur per dag met de klantenservice chatten via de website. Tevens heb je de mogelijkheid om een WhatsApp te sturen. Een contactformulier invullen op de website is mogelijk. Liever contact via Twitter of Facebook? Stuur ze gerust een berichtje.