9292 Contact
Waarom 9292 bellen?
U wilt informatie over de 9292 app
Bel het 9292 telefoonnummer wanneer u vragen heeft over de 9292 app. Hoe werkt de app? Wat doet 9292 met mijn locatiegegevens? 9292 klantenservice kan uw vragen beantwoorden en meer uitleg en informatie geven.
Hoeveel kost uw reis? Waaruit bestaan de reiskosten?
Wilt u een reis plannen, maar ook weten wat deze OV-reis gaat kosten? Weet u niet waar u deze informatie kunt opzoeken? Neem contact op met 9292 klantenservice en zij kunnen u meer uitleg geven over het plannen van uw reis met het OV en waar u de verschillende kosten kunt vinden.
Wat is een e-ticket?
U kunt het 9292 nummer bellen wanneer u benieuwd bent naar het e-ticket. 9292 klantenservice kan u meer uitleg en informatie geven over het kopen en het gebruik van een e-ticket in het OV.
Hoe kunt u een fiets huren via 9292?
U heeft gehoord dat u een fiets kunt reserveren via 9292 en wilt weten hoe dat werkt? Neem contact op via het 9292 telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het reserveren van een fiets via 9292.
Is de informatie op 9292 actueel?
U kunt het 9292 nummer bellen wanneer u gaat reizen met het OV, een reis heeft gepland en niet weet of de geplande tijden correct zijn. De klantenservice van 9292 kan u meer uitleg geven over de real time display van reistijden in de 9292 app.
U wilt meer uitleg over het plannen van een reis
Bel het 9292 telefoonnummer wanneer u iets meer uitleg nodig heeft voor het plannen van uw reis met 9292. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en uitleg geven over het gebruik van 9292.
Contact met 9292 via Facebook
9292 heeft een Facebook-pagina met berichten over de diensten van 9292 en nieuwsberichten en updates over het OV in Nederland. Het #team9292 is via Facebook bereikbaar voor vragen over het OV, van 7:30 tot 22:00 uur en het weekend vanaf 9:00 tot 22:00 uur.
Contact met 9292 via Twitter
De klantenservice van 9292 is ook actief op Twitter. U kunt #team9292 dagelijks bereiken op Twitter. 9292 deelt via Twitter voornamelijk tweets van de verschillende Nederlands OV-bedrijven over de stand van zaken en reisinformatie op het spoor en op de weg ten aanzien van het OV.
Instagram-pagina 9292
9292 heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten en foto’s over het OV in Nederland en soms zelfs in het buitenland. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een aantal categorieën zoals onder andere ‘9292reist’, ‘Fiets in app’, ‘Onderweg’ en ‘Tickets’. Het is niet mogelijk om via Instagram rechtstreek contact op te nemen met 9292 klantenservice.
9292 op Linkedin
De Linkedin-pagina van 9292 is gericht op werken bij 9292. Hier deelt 9292 berichten van medewerkers die terugblikken op het afgelopen jaar en enkele andere berichten. De vacatures van 9292 worden niet gedeeld via Linkedin. Verder is de klantenservice van 9292 is niet rechtstreeks bereikbaar via hun Linkedin-pagina.
Youtube-kanaal 9292
Op het Youtube-kanaal van 9292 reist met je mee staan diverse informatieve video’s over het gebruik van de diverse tools van 9292, zoals 9292 app en de Playlist Generator van 9292. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met 9292 klantenservice.
Overzicht OV-bedrijven
U vindt in het overzicht OV-bedrijven alle OV-bedrijven met wie 9292 samenwerkt. Mocht u op zoek zijn naar een adres of telefoonnummer van een OV-bedrijf omdat u iets in de bus of trein hebt laten liggen? Of heeft u een klacht? Dan kunt u hier de gegevens vinden en rechtstreeks contact opnemen met het desbetreffende OV-bedrijf.