Allianz Contact
Waarom Allianz bellen?
U wilt schade melden
U kunt bellen op het Allianz direct telefoonnummer wanneer u schade heeft geleden en wilt weten hoe en waar u de schade moet melden. De klantenservice kan u meer informatie verstrekken en uitleggen hoe u uw schade bij Allianz kunt melden.
U wilt een verzekering opzeggen
U kunt het Allianz direct bellen voor meer informatie over het opzeggen van een verzekering. Eventueel kan uw situatie worden besproken en krijgt u een uitleggen hoe u uw verzekering kunt opzeggen.
U wilt advies over verzekering
Neem contact op met Allianz klantenservice. Leg bij Allianz direct contact met de klantenservice om uw situatie te bespreken, meer informatie verstrekken en u eventueel doorverwijzen naar één van de verzekeringsadviseurs van Allianz.
U wilt informatie over beleggingen
Wanneer u meer wilt weten over Allianz en de beleggingsfondsen en/of levensverzekeringen van Allianz, dan kunt u direct contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u meer informatie verstrekken en uitleggen hoe u in een belegfonds kunt instappen.
U wilt weten of u uw fiets bij Allianz kunt verzekeren
Bel het Allianz telefoonnummer wanneer u vragen heeft over het verzekeren van uw fiets. De klantenservice kan u meer vertellen over de fietsverzekering van Allianz en hoe u deze verzekering kunt afsluiten.
U gaat verhuizen
Neem contact op met Allianz klantenservice wanneer u gaat verhuizen en uw nieuwe adres wilt doorgeven. Indien gewenst krijgt u ook direct uitleg hoe u uw adreswijziging kunt registreren.
Chatten met Allianz
U kunt direct contact opnemen met Allianz Direct als u een autoverzekering of woonverzekering bij Allianz Direct heeft afgesloten. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 20:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:30 uur. U vindt de chatbox rechts onderin op de klantenservice pagina.
Contact met Allianz via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Allianz klantenservice sturen via het contactformulier. Binnen 14 dagen wordt er op uw bericht (e-mail) gereageerd. Rechtstreeks e-mailen kan ook naar info@allsecur.nl.
Via Facebook contact met Allianz opnemen
Allianz heeft een Facebook-pagina met berichten over diensten, producten en acties van Allianz. U kunt een bericht via Messenger naar Allianz versturen, maar het is niet zeker dat de klantenservice op uw bericht zal reageren.
Contact met Allianz opnemen via Twitter
Allianz heeft een Twitter-pagina met vele verschillende berichten over actualiteiten. Allianz klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 20:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:30 uur.
Allianz op Instagram
Allianz heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk foto’s van sporten en sporters en sportteams die door Allianz gesponsord worden. Het is niet mogelijk om Allianz klantenservice een bericht via Instagram te sturen.
Allianz op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Allianz staan nieuwsberichten over actualiteiten en dan met name berichten over de sportteams die zij sponsoren, maar ook berichten over werken bij Allianz. U vindt hier ook actuele vacatures bij Allianz. U kunt via Linkedin vragen stellen en de klantenservice zal gedurende kantooruren uw vragen beantwoorden.
Allianz op Youtube
Op het Youtube-kanaal van Allianz staan vele verschillende video’s. Onder andere video’s over de zeilers van TeamAllianz_NL, maar ook video’s over ondernemen en ondernemers, science, start-ups, producten en diensten van Allianz en nog meer. U kunt Allianz klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Youtube.
Een brief schrijven aan Allianz
Postbus 351
3000 AJ Rotterdam
U kunt er ook voor kiezen om contact met Allianz op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.