Avis Contact
Waarom Avis bellen?
Er is schade aan de huurauto
Bel het Avis telefoonnummer wanneer u schade aan de auto ontdekt die niet vermeld staat in de huurovereenkomst. Avis klantenservice kan u uitleggen wat u moet doen en hoe Avis met dit soort zaken omgaat.
U wilt weten wat er gebeurt wanneer u de huurauto ophaalt
Neem contact op met Avis klantenservice wanneer graag wat meer informatie en uitleg wilt wanneer u uw huurauto ophaalt. Welke documenten u mee moet nemen? De klantenservice kan u alle vertellen over het ophalen van de Avis huurauto.
U heeft een fixed value-voucher
U kunt Avis klantenservice bellen wanneer u een auto heeft gehuurd en een fixed value-voucher ontvangen en niet weet wat dat precies inhoudt? Avis klantenservice kan u meer informatie geven over de verschillende Avis verhuur vouchers.
U wilt huren met een extra bestuurder
Neem contact op via het Avis telefoonnummer als een tweede bestuurder wilt toevoegen aan de huurauto. De klantenservice medewerker kan u uitleggen hoe een extra bestuurder kunt toevoegen en wat de voorwaarden en de kosten hiervan zijn.
U wilt uw huurauto op een andere Avis locatie inleveren
Wanneer u de Avis huurauto op een andere locatie inleveren en niet zeker weet of dat kan en/of mag. Neem dan contact op via het Avis telefoonnummer. De klantenservice kan u meer informatie geven over het inleveren van de huurauto op een andere locatie en hoe u dit kunt regelen.
U heeft iets in de huurauto laten liggen
Heeft u per ongeluk wat spullen in de huurauto laten liggen en wilt u weten hoe u deze terug kunt krijgen? Bel het Avis klantenservice nummer en de klantenservice kan u uitleggen hoe u gevonden voorwerpen weer terug kunt vinden.
Contact met Avis via Facebook
Avis heeft een Facebook-pagina. Hier staan algemene berichten over Avis en informatie over het huren van een auto bij Avis, en vragen en antwoorden over hoe u Avis kunt bereiken. U kunt via Facebook Messenger een DM naar Avis klantenservice sturen. Zij zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur bereikbaar via Messenger.
Contact met Avis via Twitter
Avis Nederland heeft een Twitter-pagina waar het sociale mediateam bereikbaar is van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur. Avis deelt hier berichten met algemene informatie, vragen, antwoorden en tips voor het huren van een auto bij Avis.
Avis op Instagram
Avis Nederland heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij foto’s en video’s over het huren van een auto bij Avis, tips en algemene informatie. Het sociale mediateam is van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur bereikbaar op Instagram.
Avis op Linkedin
Er is ook een Engelstalige Linkedin-pagina van Avis Budget Group waar Avis Nederland deel van uitmaakt. Hier deelt Avis algemene internationale berichten van Avis Budget Group, maar ook vacatures bij Avis wereldwijd. Avis klantenservice Nederland is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.
Avis op Youtube
Op het Youtube-kanaal van Avis Nederland delen zijn enkele video’s. Onder andere video’s over ‘Digitaal Inchecken’, ‘Avis Inclusive’ en ‘Autohuur op Voorwaarden’. De klantenservice van Avis in niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Een brief schrijven aan Avis
Kruisweg 387-391
1437 CH Rozenburg
U kunt er ook voor kiezen om een brief aan Avis klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van Avis.
Meer informatie over Avis
Veelgestelde Vragen
Waarom Klantenservicedirect gebruiken om de klantenservice van Avis te bereiken?
Niet meer zoeken naar het juiste nummer maar meteen de juiste aan de telefoon. Ook geen gedoe meer dat u het verkeerde nummer heeft ingetoetst. Wij verbinden u meteen door met Avis zonder dat u daarvoor enige moeite hoeft te doen. U krijgt dan meteen een medewerker aan de telefoon.
Hoe komt het dat de klantenservice van Avis zo lastig te bereiken is?
Het kan voorkomen dat het op sommige momenten wat drukker is waardoor ze wat lastiger te bereiken zijn. Dit behoort tot verleden tijd wanneer u contact zoekt met Klantenservicedirect en wij u gaan doorverbinden. U krijgt dan meteen een medewerker aan de telefoon waar u de zaken mee kunt gaan regelen.
Via welke kanalen kan ik de klantenservice van Avis bereiken?
U kunt Avis via hun Facebookpagina bereiken op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur. Dit kan ook via Twitter en Instagram. U kunt ook ervoor kiezen om een brief te sturen naar het postadres van Avis. Zij zullen er dan voor zorgdragen dat u zo snel mogelijk een antwoord toegestuurd krijgt van hen.