Ben Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van Ben?

Bel nu Bel nu

Ben Contact

Telefoonnummer
Adres
Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag
Website
Openingstijden
Open
Maandag
08:00-17:00
Dinsdag
08:00-17:00
Woensdag
08:00-17:00
Donderdag
08:00-17:00
Vrijdag
08:00-17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Ben. 

Waarom Ben bellen?

U heeft vragen over het netwerk

Neem contact op met de klantenservice van Ben en stel al uw vragen. Bij de klantenservice ben je op het juiste adres voor kan u meer informatie over het netwerk en/of storingen en wat u zelf zou kunnen doen.

U bent nieuwsgierig naar het studentenabonnement

Bel het Ben telefoonnummer en de klantenservice kan al uw vragen over de studentenabonnementen van Ben beantwoorden en vertellen over de voorwaarden ervan.

U wilt een toestel bij Ben kopen

Neem contact op via het nummer van Ben en de klantenservice medewerker kan u verder helpen bij het uitzoeken en bestellen van een toestel.

U heeft een vervangende sim-kaart nodig

Bel Ben klantenservice voor een vervangende sim-kaart. De klantenservice kan u uitleggen hoe u een vervangende sim-kaart kunt bestellen. Hoe en wanneer deze bezorgd wordt en hoe u deze sim-kaart activeert.

U gaat op vakantie naar het buitenland

Neem contact op met de Ben klantenservice wanneer u in het buitenland op vakantie gaat en wilt weten wat de tarieven in het buitenland zijn. De klantenservice medewerker kan u meer informatie over de tarieven van het land/de landen die u bezoekt.

U wilt uw bundel wijzigen

Bel de klantenservice van Ben en zij kunnen u uitleggen hoe u uw bundel kunt wijzigen en wat de gevolgen van deze wijziging zullen zijn.

Chatten met Ben

Chat met Ben

In contact ben je via de chatbox op de klantenservice pagina snel geholpen door de klantenservice. Activeer de chatbox rechts halverwege de pagina door op het rondje met “Ben” symbool te klikken. De chatbot zal op de meeste gestelde vragen antwoord geven of verdere informatie verstrekken. Tussen 8:00 en 17:00 uur kunt u ‘live’ worden doorverbonden met een klantenservice medewerker.

Chatten met Ben

Via Facebook contact met Ben opnemen

Bekijk Facebook-pagina

Ben heeft een Facebook-pagina. De klantenservice is op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur, op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 uur én op zondag van 10:00 tot 16:00 uur bereikbaar op Facebook. Op de Facebook-pagina vindt u ook vragen van andere klanten en nieuwsberichten van Ben.

Via Facebook contact met Ben opnemen

Contact met Ben opnemen via Twitter

Bekijk Ben op Twitter

Op de Twitter-pagina van Ben kunt u rechtstreeks vragen aan de klantenservice stellen. U vindt er berichten met vragen van andere klanten en de antwoorden van Ben. Verder vindt u hier ook actuele nieuwsberichten van Ben.

Contact met Ben opnemen via Twitter

Ben op Instagram

Bekijk Instagram-pagina

Ben heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij portretfoto’s en grappige video’s in de video-serie “Ben Gestoord”. Het is niet mogelijk om een bericht via Instagram naar Ben klantenservice te sturen.

Ben op Instagram

Ben op Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

Op de Linkedin-pagina van Ben staan enkele nieuwsberichten van en vacatures bij Ben. Rechtstreeks contact opnemen met Ben klantenservice is niet mogelijk via Linkedin.

Ben op Linkedin

Ben klantenservice op Youtube

Bekijk Ben op Youtube

Ben deelt op het Youtube-kanaal video’s van verschillende video-series zoals “Ben gestoord”, “Ben een dagje uit”, “Ben bewust”, “Flappendrol”, “Toestel reviews”, “Veelgestelde vragen” en video’s van reclamecampagnes. De klantenservice in niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.

Ben klantenservice op Youtube

Meer informatie over Ben

In 1998 is Ben ontstaan uit een consortium van het Belgische Belgacom en het Deense Tele Danmark. Dit consortium met de naam Brucop (een lettergreep woord, gevormd uit de steden Brussel en Copenhagen) kreeg in dat jaar vijf gsm-licenties in Nederland en met deze licenties konden zij een gsm 1800-netwerk met landelijke dekking opzetten. Op 4 februari 1999 ging Ben van start met reclameboodschap op alle Nederlandse televisienetten waarin het bedrijf zich op eigenzinnige manier voorstelde. In eerste instantie bood Ben vooral dekking in de Randstad en in oktober 1999 konden klanten van Ben gebruik gaan maken van WAP. WAP is de 1ste generatie mobiel internet waarmee zeer eenvoudige internetpagina’s, die voornamelijk uit tekst bestonden, bekeken worden. Later, in april 2000, is Ben gestart met de landelijke dekking. In december 2001 startte Ben als eerste Nederlandse mobiele aanbieder met GPRS op de markt. GPRS bood snellere dataverbindingen over het bestaande gsm-netwerk. Het duurde nog tot september 2002 voordat het mogelijk werd MMS-berichten te versturen. Op 30 september 2002 is Ben volledig in handen van T-Mobile International gekomen en was de merknaam Ben even van de markt. Sinds februari 2008 wordt het merk Ben weer gebruikt. Ben is aanbieder van Sim-only kaarten. Eerst bood Ben sim-only kaarten zonder toestel aan en vervolgens ook prepaid simkaarten. De verkoop en het gebruik van prepaid simkaarten is in 2013 gestopt. Sinds april 2010 verkoopt Ben ook losse toestellen.

Veelgestelde Vragen

Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om de klantenservice van Ben te bereiken?

Het is vele malen gemakkelijker om het contact met de klantenservice van Ben te laten verlopen via KlantenserviceDirect. We proberen er te allen tijde voor te zorgen dat u direct contact hebt met hen zodat u uw vragen meteen kunt stellen en snel antwoord hebt van ze.

Hoe komt het dat de klantenservice van Ben zo lastig te bereiken is?

Zeker wanneer dat er weer leuke acties zijn gaan veel mensen aan het bellen met de klantenservice van Ben. Het kan u dan wel eens gebeuren dat het u niet meteen lukt. Op die momenten is het erg handig om het contact te laten verzorgen door het team van KlantenserviceDirect.

Via welke kanalen kan ik de klantenservice van Ben bereiken?

Kan u niet bellen? Dan is er de mogelijkheid om via de website van Ben te chatten met een medewerker. U kunt ook via Facebook Messenger in contact komen. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 21.00, op zaterdag van 10.00 tot 18.00 en op zondag van 10.00 tot 16.00.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.