Ben Contact
Waarom Ben bellen?
U heeft vragen over het netwerk
Neem contact op met de klantenservice van Ben en stel al uw vragen. Bij de klantenservice ben je op het juiste adres voor kan u meer informatie over het netwerk en/of storingen en wat u zelf zou kunnen doen.
U bent nieuwsgierig naar het studentenabonnement
Bel het Ben telefoonnummer en de klantenservice kan al uw vragen over de studentenabonnementen van Ben beantwoorden en vertellen over de voorwaarden ervan.
U wilt een toestel bij Ben kopen
Neem contact op via het nummer van Ben en de klantenservice medewerker kan u verder helpen bij het uitzoeken en bestellen van een toestel.
U heeft een vervangende sim-kaart nodig
Bel Ben klantenservice voor een vervangende sim-kaart. De klantenservice kan u uitleggen hoe u een vervangende sim-kaart kunt bestellen. Hoe en wanneer deze bezorgd wordt en hoe u deze sim-kaart activeert.
U gaat op vakantie naar het buitenland
Neem contact op met de Ben klantenservice wanneer u in het buitenland op vakantie gaat en wilt weten wat de tarieven in het buitenland zijn. De klantenservice medewerker kan u meer informatie over de tarieven van het land/de landen die u bezoekt.
U wilt uw bundel wijzigen
Bel de klantenservice van Ben en zij kunnen u uitleggen hoe u uw bundel kunt wijzigen en wat de gevolgen van deze wijziging zullen zijn.
Chatten met Ben
In contact ben je via de chatbox op de klantenservice pagina snel geholpen door de klantenservice. Activeer de chatbox rechts halverwege de pagina door op het rondje met “Ben” symbool te klikken. De chatbot zal op de meeste gestelde vragen antwoord geven of verdere informatie verstrekken. Tussen 8:00 en 17:00 uur kunt u ‘live’ worden doorverbonden met een klantenservice medewerker.
Via Facebook contact met Ben opnemen
Ben heeft een Facebook-pagina. De klantenservice is op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur, op zaterdag tussen 10:00 en 18:00 uur én op zondag van 10:00 tot 16:00 uur bereikbaar op Facebook. Op de Facebook-pagina vindt u ook vragen van andere klanten en nieuwsberichten van Ben.
Contact met Ben opnemen via Twitter
Op de Twitter-pagina van Ben kunt u rechtstreeks vragen aan de klantenservice stellen. U vindt er berichten met vragen van andere klanten en de antwoorden van Ben. Verder vindt u hier ook actuele nieuwsberichten van Ben.
Ben op Instagram
Ben heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij portretfoto’s en grappige video’s in de video-serie “Ben Gestoord”. Het is niet mogelijk om een bericht via Instagram naar Ben klantenservice te sturen.
Ben op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Ben staan enkele nieuwsberichten van en vacatures bij Ben. Rechtstreeks contact opnemen met Ben klantenservice is niet mogelijk via Linkedin.
Ben klantenservice op Youtube
Ben deelt op het Youtube-kanaal video’s van verschillende video-series zoals “Ben gestoord”, “Ben een dagje uit”, “Ben bewust”, “Flappendrol”, “Toestel reviews”, “Veelgestelde vragen” en video’s van reclamecampagnes. De klantenservice in niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Meer informatie over Ben
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om de klantenservice van Ben te bereiken?
Het is vele malen gemakkelijker om het contact met de klantenservice van Ben te laten verlopen via KlantenserviceDirect. We proberen er te allen tijde voor te zorgen dat u direct contact hebt met hen zodat u uw vragen meteen kunt stellen en snel antwoord hebt van ze.
Hoe komt het dat de klantenservice van Ben zo lastig te bereiken is?
Zeker wanneer dat er weer leuke acties zijn gaan veel mensen aan het bellen met de klantenservice van Ben. Het kan u dan wel eens gebeuren dat het u niet meteen lukt. Op die momenten is het erg handig om het contact te laten verzorgen door het team van KlantenserviceDirect.
Via welke kanalen kan ik de klantenservice van Ben bereiken?
Kan u niet bellen? Dan is er de mogelijkheid om via de website van Ben te chatten met een medewerker. U kunt ook via Facebook Messenger in contact komen. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 21.00, op zaterdag van 10.00 tot 18.00 en op zondag van 10.00 tot 16.00.