bol.com Telefoonnummer
Waarom bol.com bellen?
U heeft een cadeaubon ontvangen
Neem contact op met bol.com klantenservice wanneer u meer informatie wilt over het inwisselen van cadeaubonnen op bol.com. De klantenservice kan uitleg geven over het gebruik van cadeaubonnen en de voorwaarden.
U wilt een product retourneren
U kunt met bol.com bellen wanneer u een product wilt retourneren. De klantenservice zal u informeren over de retourprocedure en hoe u dit kunt regelen.
U wilt weten wanneer u uw bestelling ontvangt
Wanneer u een product op bol.com heeft besteld en u niet precies weet wanneer u uw bestelling zal worden bezorgd, dan kunt u het bol.com telefoonnummer bellen. De klantenservice kan voor u uitzoeken wanneer u uw bestelling kunt verwachten.
U wilt meer informatie over garantie en/of reparatie
Neem contact op via het bol.com telefoonnummer wanneer u meer wilt weten over de garantie en/of reparatie van een product. De klantenservice zal aan de hand van uw gegevens nagaan of u voldoet aan de voorwaarden en hoe eventuele zaken geregeld kunnen worden.
U heeft vragen over uw bol.com account
U kunt bol.com bellen wanneer u vragen heeft over uw account. Bent u uw gegevens kwijt of wilt u uw gegevens in het account wijzigen, dan kan de bol.com klantenservice u hierbij ondersteunen.
U wilt zelf iets verkopen via bol.com
Neem contact op met bol.com klantenservice wanneer u erover denkt om zelf producten via bol.com te verkopen. De klantenservice kan u meer informatie hierover verstrekken en uitleggen hoe u kunt starten met de verkoop van uw producten.
Chatten met bol.com
U kunt rechtstreeks contact opnemen met bol.com door met ze te chatten via chatbot Billie op de klantenservice pagina. Chatbot Billie weet ‘bijna alles’ en zal al uw vragen beantwoorden en informatie verstrekken.
Via Facebook contact met bol.com opnemen
bol.com heeft een Facebook-pagina waarop zij dagelijks producten presenteren, waarop u ook uw reactie kunt achterlaten. U kunt met vragen over uw bestelling tussen 8:00 en 23:00 uur terecht bij bol.com klantenservice via Facebook.
Contact met bol.com opnemen via Twitter
Op de Twitter-pagina van bol.com staan vooral grappige, niet al te serieuze berichten. U kunt bol.com klantenservice via Twitter ook privé berichten sturen met vragen of opmerkingen.
bol.com op Pinterest
Op de Pinterest-pagina van bol.com staan veel verschillende inspirerende foto’s voor de inrichting van ruimtes en van producten van bol.com. De klantenservice van bol.com is niet rechtstreeks bereikbaar via Pinterest.
bol.com contacteren via Instagram
bol.com heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk met foto’s met grappige quotes van producten die op bol.com worden verkocht. Het is niet mogelijk om een bericht via Instagram naar bol.com klantenservice te sturen.
bol.com op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van bol.com staan berichten over de activiteiten van bol.com. Verder staan ook de actuele vacatures bij bol.com op de Linkedin-pagina. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.
bol.com op Youtube
Op het Youtube-kanaal van bol.com staan onder andere video’s van de reclamecampagnes van bol.com in Nederland en België, maar ook video’s over werken bij bol.com en de series “De bol.com Goedmaker” (NL en BE). U kunt de klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Youtube.
Meer informatie over bol.com
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om Bol.com te bellen?
Moet u nu dit nummer hebben of toch dat andere? Deze vraag hoeft u zichzelf niet te stellen wanneer u via KlantenserviceDirect gaat bellen met de Bol.com Helpdesk. Wanneer er dan contact is gelegd, kunt u meteen met uw vragen bij Bol.com Helpdesk terecht voor antwoord.
Hoe komt het dat de Bol.com Helpdesk zo lastig te bellen is?
Net wanneer u denkt dat u de tijd hebt om Bol.com te bellen is het spitsuur bij de klantenservice. Het drukste moment op die dag dat u zich maar kunt voorstellen. Zeker wanneer er een sale is geweest, zijn dat momenten die kunnen voorkomen. Wij verbinden u meteen door!
Via welke kanalen kan ik Bol.com klantenservice bereiken?
Snel schriftelijk contact met Bol.com dat kan via de chatbot op de website. U kunt ook via Facebook Messenger of Twitter uw vragen stellen tussen 8.00 en 23.00 uur. Het is niet mogelijk om ze op een andere wijze te bereiken. Ook een brief schrijven naar Bol.com is niet mogelijk. Bol.com bellen is de snelste manier.