bol.com Helpdesk

Bent u op zoek naar het bol.com telefoonnummer? Wij verbinden u graag door.

Bel 1835

De kosten zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.

bol.com Klacht

Telefoonnummer
Adres
Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht
Website
Openingstijden
Open
Maandag
09:00-17:00
Dinsdag
09:00-17:00
Woensdag
09:00-17:00
Donderdag
09:00-17:00
Vrijdag
09:00-17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij bol.com. 

Waarom bol.com bellen?

U heeft een cadeaubon ontvangen

Neem contact op met bol.com klantenservice wanneer u meer informatie wilt over het inwisselen van cadeaubonnen op bol.com. De klantenservice kan uitleg geven over het gebruik van cadeaubonnen en de voorwaarden.

U wilt een product retourneren

U kunt met bol.com contact opnemen wanneer u een product wilt retourneren. De klantenservice zal u informeren over de retourprocedure en hoe u dit kunt regelen.

U wilt weten wanneer u uw bestelling ontvangt

Wanneer u een product op bol.com heeft besteld en u niet precies weet wanneer u uw bestelling zal worden bezorgd, dan kunt u het bol.com nummer bellen. De klantenservice kan voor u uitzoeken wanneer u uw bestelling kunt verwachten.

U wilt meer informatie over garantie en/of reparatie

Neem contact op via het bol.com telefoonnummer wanneer u meer wilt weten over de garantie en/of reparatie van een product. De klantenservice zal aan de hand van uw gegevens nagaan of u voldoet aan de voorwaarden en hoe eventuele zaken geregeld kunnen worden.

U heeft vragen over uw bol.com account

U kunt het bol.com nummer bellen wanneer u vragen heeft over uw account. Bent u uw gegevens kwijt of wilt u uw gegevens in het account wijzigen, dan kan de bol.com klantenservice u hierbij ondersteunen.

U wilt zelf iets verkopen via bol.com

Neem contact op met bol.com klantenservice wanneer u erover denkt om zelf producten via bol.com te verkopen. De klantenservice kan u meer informatie hierover verstrekken en uitleggen hoe u kunt starten met de verkoop van uw producten.

Chatten met bol.com

Chat met bol.com

U kunt rechtstreeks contact opnemen met bol.com door met ze te chatten via chatbot Billie op de klantenservice pagina. Chatbot Billie weet ‘bijna alles’ en zal al uw vragen beantwoorden en informatie verstrekken.

Chatten met bol.com

Via Facebook contact met bol.com opnemen

Bekijk Facebook-pagina

bol.com heeft een Facebook-pagina waarop zij dagelijks producten presenteren, waarop u ook uw reactie kunt achterlaten. U kunt met vragen over uw bestelling tussen 8:00 en 23:00 uur terecht bij bol.com klantenservice via Facebook.

Contact met bol.com opnemen via Twitter

Bekijk bol.com op Twitter

Op de Twitter-pagina van bol.com staan vooral grappige, niet al te serieuze berichten. U kunt bol.com klantenservice via Twitter ook privé berichten sturen met vragen of opmerkingen.

bol.com op Pinterest

Bekijk Pinterest-pagina

Op de Pinterest-pagina van bol.com staan veel verschillende inspirerende foto’s voor de inrichting van ruimtes en van producten van bol.com. De klantenservice van bol.com is niet rechtstreeks bereikbaar via Pinterest.

bol.com contacteren via Instagram

Bekijk Instagram-pagina

bol.com heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk met foto’s met grappige quotes van producten die op bol.com worden verkocht. Het is niet mogelijk om een bericht via Instagram naar bol.com klantenservice te sturen.

bol.com op Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

Op de Linkedin-pagina van bol.com staan berichten over de activiteiten van bol.com. Verder staan ook de actuele vacatures bij bol.com op de Linkedin-pagina. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.

bol.com op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het Youtube-kanaal van bol.com staan onder andere video’s van de reclamecampagnes van bol.com in Nederland en België, maar ook video’s over werken bij bol.com en de series “De bol.com Goedmaker” (NL en BE). U kunt de klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Youtube.

Meer informatie over bol.com

bol.com is een webshop actief in Nederland en België. Bol.com is in 1999 opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. De naam 'Bol' is een afkorting voor Bertelsmann On-Line. In 2012 is bol.com overgenomen door Ahold en na de fusie in 2016 van Ahold met het Belgische Delhaize is bol.com onderdeel van Ahold Delhaize. Het distributiecentrum van bol.com staat in Waalwijk. In 2012 en 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA! en sinds 1999 ontvangt bol.com geregeld Nederlandse Thuiswinkel Awards zoals onder andere "Beste webwinkel van Nederland". In 2014 ontving Bol.com de award van "Beste webshop van België 2014-2015" en werden ze op de Global e-commerce summit uitgeroepen tot "Beste webwinkel van Europa". Er is zelfs een boek verschenen over bol.com “Het geheim van bol.com, Over dromen en doen, pionieren en groeien” dit boek is geschreven door Michel Schaeffer (voormalig marketingdirecteur van bol.com)

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen
Bel 1835

De kosten zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.