Connexxion Contact
Waarom Connexxion bellen?
U heeft iets in de bus of trein laten liggen
Bel het Connexxion telefoonnummer wanneer iets persoonlijks in een Connexxion bus of trein heeft laten liggen. Connexxion klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over verloren voorwerpen bij Connexxion.
Wilt u uw hond of misschien een fiets meenemen?
Bel het Connexxion telefoonnummer wanneer u uw hond mee wilt nemen in de bus? Of uw fiets? Weet u niet of dat mag? Connexxion kan u meer vertellen over het meenemen van huisdieren of fietsen in bussen of treinen van Connexxion.
Wilt u een reis plannen?
Gaat u binnenkort op pad met het OV en is Connexxion een onderdeel van uw reis? Neem dan contact op met Connexxion klantenservice. Zij kunnen u meer uitleg geven over hoe u uw reis kunt plannen en waar u meer informatie kunt vinden.
Heeft u vragen over abonnementen van Connexxion?
Overweegt u om een Connexxion abonnement voor uzelf of uw kind aan te schaffen? Weet u niet precies wat de mogelijkheden zijn? Neem contact op met Connexxion klantenservice en zij kunnen u meer informatie geven over de verschillende abonnementen en hoe u deze kunt kopen.
U bent het niet eens met een opgelegde boete
Heeft u een boete ontvangen waar u het niet mee eens bent? Bel het Connexxion nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven over hoe, waar en wanneer u bezwaar kunt maken tegen een opgelegde boete.
U bent vergeten uit te checken, wat nu?
U kunt het Connexxion nummer bellen wanneer u bent vergeten om uit te checken. Connexxion klantenservice kan u meer informatie geven en uitleggen wat u moet doen bij niet uitchecken.
Contact met Connexxion via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Connexxion klantenservice sturen via het contactformulier. Vul de gevraagde gegevens in. Stel uw vraag en verstuur het contactformulier. Connexxion klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met Connexxion via Facebook
Connexxion heeft een Facebook-pagina met nieuws over het vervoer met Connexxion, maar ook publiceren zij hier actuele acties van Connexxion. Connexxion klantenservice is bereikbaar via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen en de klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met Connexxion via Twitter
Connexxion heeft een Twitter-pagina waar zij actuele verkeersberichten Tweeten, maar ook Connexxion acties met u delen. U kunt een DM naar Connexxion klantenservice sturen. Op werkdagen is Connexxion klantenservice van 6:00 tot 22:00 uur bereikbaar via Twitter. Op zaterdag van 7:00 tot 22:00 uur en op zondag van 9:00 tot 22:00 uur.
Connexxion op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Connexxion vindt u diverse berichten met nieuws en nieuwe ontwikkelingen bij Connexxion. U vindt hier ook de actuele openstaande vacatures bij Connexxion. De klantenservice van Connexxion is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.
Schade melden bij Connexxion
Mocht u schade hebben geleden door een incident waarbij een voertuig van Hermes betrokken was, dan kunt u het schadeformulier invullen en uw schade melden door handelen en/of nalaten van Hermes. Vul het schadeformulier zo volledig mogelijk in. Hoe meer informatie Hermes van u ontvangt, hoe sneller de verzekeraar u kan helpen. Hermes zal uw schademelding doorsturen naar de schadeverzekeraar, waarna de verzekeraar binnen 10 werkdagen contact met u zal opnemen.
Klachtenformulier Connexxion
Wanneer u een klacht heeft over Connexxion dan kunt u een klacht indienen. Dit kan telefonisch of met het klachtenformulier. Alle klachten worden door Connexxion vastgelegd en in behandeling genomen. Hoe meer details u over uw klacht doorgeeft, hoe sneller de klacht kan worden afgehandeld.