De Hypotheker Contact
Waarom De Hypotheker bellen?
U wilt een afspraak maken
Bel het De Hypotheker telefoonnummer wanneer u een afspraak met een adviseur van De Hypotheker wilt maken. De klantenservice kan u meer informatie geven over bijvoorbeeld het eerste gesprek. Of dat u de afspraak persoonlijk of online wilt voeren en hoe u een afspraak kunt maken.
U wilt weten de kosten voor het hypotheekadvies zijn
Wilt u weten hoeveel het u gaat kosten om gebruik te maken van de diensten van De Hypotheker? Neem contact op via het De Hypotheker telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie geven over de verschillende mogelijkheden.
U wilt meer uitleg over de verschillende soorten hypotheken
U kunt het De Hypotheker nummer bellen wanneer u een starter bent en meer informatie wilt over de verschillende soorten hypotheken. De klantenservice kan u uitleggen waar u meer informatie hierover kunt vinden en indien gewenst een 1st kennismakingsgesprek voor u plannen.
U gaat uw huis verbouwen
Bent u van plan om uw huis te gaan verbouwen en heeft u extra financiële ruimte nodig? Bel het De Hypotheker telefoonnummer. De klantenservice kan u in contact brengen met een adviseur bij u in de buurt.
U wilt als adviseur bij De Hypotheker werken
Wilt u stagelopen bij De Hypotheker? Of afstuderen? Of zoekt u werk als financieel adviseur? Neem contact op met De Hypotheker klantenservice en de medewerker kan u meer informatie en uitleg geven over werken bij De Hypotheker en waar u de actuele vacatures kunt vinden.
U wilt uw huidige hypotheek aanpassen
U kunt contact opnemen via het De Hypotheker telefoonnummer wanneer u er over denkt om uw huidige hypotheek aan te passen. De klantenservice kan u meer informatie geven en eventueel in contact brengen met een adviseur bij u in de buurt.
Chatten met De Hypotheker
U kunt rechtstreeks chatten met De Hypotheker klantenservice. Via de chat beantwoorden gecertificeerde hypotheekadviseurs uw vragen. Er verschijnt vanzelf een chatvenster wanneer er een adviseur beschikbaar is. De openingstijden van de chat zijn van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 22:00 uur en op zondag van 9:00 tot 22:00 uur.
Contact met De Hypotheker via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar De Hypotheker klantenservice sturen via het contactformulier. Vul uw gegevens in en kies het onderwerp waar uw vraag over gaat, stel uw vraag en verstuur het formulier. Van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 22:00 uur en op zondag van 9:00 tot 22:00 uur zal één van de adviseurs uw vragen direct oppakken en anders ontvangt u binnen 2 werkdagen een reactie van De Hypotheker klantenservice. Wanneer u teruggebeld wilt worden kunt u uw telefoonnummer in de e-mail vermelden.
Contact met De Hypotheker via Facebook
De Hypotheker heeft een Facebook-pagina met berichten over diensten en producten van De Hypotheker en de actuele ontwikkelingen op de huizenmarkt. U kunt de Hypotheker klantenservice een bericht sturen via Facebook Messenger. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met De Hypotheker via Twitter
De Hypotheker heeft een Twitter-pagina waar zij Tweets delen over het laatste nieuws over de huizenmarkt en over de diensten en producten van De Hypotheker. De klantenservice van De Hypotheker is ook actief op Twitter. U kunt een DM naar De Hypotheker klantenservice sturen. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
De Hypotheker op Instagram
De Hypotheker heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten over de vele actuele ontwikkelingen op de huizenmarkt en de diensten van De Hypotheker. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met De Hypotheker klantenservice via Instagram.
De Hypotheker op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van De Hypotheker vindt u berichten over De Hypotheker en (samen)werken met en voor De Hypotheker. U vindt hier ook de actuele vacatures bij de Hypotheker. U kunt geen rechtstreeks contact opnemen met De Hypotheker klantenservice.
De Hypotheker op Youtube
Op het Youtube-kanaal van De Hypotheker vindt u enkele informatieve video’s en podcasts van De Hypotheker. De klantenservice van De Hypotheker is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Klacht indienen bij De Hypotheker
U kunt een klacht indienen bij De Hypotheker. Dit kunt u telefonisch of schriftelijk doen door contact op te nemen met uw hypotheekadviseur of door het klachtenformulier op de website in te vullen en te versturen. Na ontvangst wordt er binnen twee werkdagen contact met u opgenomen.
Een brief schrijven aan De Hypotheker
Postbus 535
3000 AM Rotterdam
U kunt er ook voor kiezen om contact met De Hypotheker op te nemen door het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.