De Online Drogist Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van De Online Drogist?

Bel nu Bel nu

De Online Drogist Contact

Telefoonnummer
Adres
Radarweg 503, 1043 NZ Amsterdam
Openingstijden
Open
Maandag
09:00-21:30
Dinsdag
09:00-21:30
Woensdag
09:00-21:30
Donderdag
09:00-21:30
Vrijdag
09:00-21:30
Zaterdag
12:30-17:30
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij De Online Drogist. 

Waarom De Online Drogist bellen?

Wat is de status van mijn bestelling?

Bel het De Online Drogist telefoonnummer wanneer u een product online heeft besteld en wilt weten wat de status is? Wanneer wordt het product geleverd. De Online Drogist klantenservice kan u meer informatie over uw bestelling geven.

Hoe kan ik met een kortingscode online betalen?

Bel het De Online Drogist telefoonnummer wanneer u een kortingscode heeft ontvangen en deze wilt gebruiken om online te betalen. Weet u niet precies hoe dit werkt? De klantenservice kan u uitleggen hoe u uw kortingscode kunt inwisselen.

Wat zijn de verzendkosten bij De Online Drogist?

Neem contact op met De Online Drogist klantenservice wanneer u wilt weten wat de verzendkosten bij De Online Drogist zijn? De klantenservice van De Online Drogist kan u meer informatie geven over de verzendkosten van bestellingen bij De Online Drogist.

Biedt De Online Drogist garantie? Kunnen producten worden geretourneerd?

U kunt het De Online Drogist nummer bellen wanneer u vragen over het garantiebeleid van De Online Drogist en het retourneren van ontvangen producten. De Online Drogist klantenservice kan u meer uitleg geven over de garantie en het retourneren van producten.

Hoe kan ik bij De Online Drogist betalen?

U kunt het De Online Drogist nummer bellen wanneer u meer wilt weten over hoe u bij De Online Drogist kunt betalen en vragen heeft over de betaalmethoden die De Online Drogist online biedt. Wilt u achteraf betalen? Of met een creditcard? De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over betalen bij De Online Drogist.

U wilt een klacht indienen

Neem contact op via het De Online Drogist telefoonnummer wanneer u een klacht heeft over de dienstverlening van De Online Drogist. De klantenservice kan samen met u overleggen hoe uw probleem opgelost kan worden. En zij kunnen u ook meer informatie en uitleg geven over het indienen van een officiële klacht bij De Online Drogist en de klachtenprocedure.

Chatten met De Online Drogist

Chat met De Online Drogist

Neem rechtstreeks contact op met De Online Drogist klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u een chatgesprek starten met een klantenservice medewerker. Klik op het icoon en start uw chatgesprek met De Online Drogist.

Contact met De Online Drogist via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar De Online Drogist klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een algemene vraag, probleem of opmerking of wilt u meer informatie over een product of een kwaal? Vul de gevraagde gegevens in en verstuur het contactformulier. De Online Drogist klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Vraag stellen over een specifieke gezondheidsklacht

De vragenlijst invullen

U kunt rechtstreeks contact opnemen met een de professionele drogisten van De Online Drogist via de vragenlijst over uw gezondheidsklacht. Vul de vragenlijst in. Geef de details door. Stel uw vragen en verzend de vragenlijst. Een gediplomeerde drogist zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.

Contact met De Online Drogist via WhatsApp

Chat via WhatsApp met De Online Drogist

U kunt rechtstreeks berichten naar klantenservice en hun professionele drogisten sturen via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van De Online Drogist is 0613503237. U kunt via WhatsApp op uw telefoon of uw pc vragen stellen aan De Online Drogist klantenservice. Gedurende de openingstijden zal men zo snel mogelijk op uw WhatsApp-bericht reageren.

Facebook-pagina De Online Drogist

Neem contact op via Facebook

Op de Facebook-pagina van De Online Drogist vindt u de actuele aanbiedingen van De Online Drogist. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met De Online Drogist klantenservice. Men zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Via Twitter in contact met De Online Drogist

Contact opnemen via Twitter

De Online Drogist heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets van De Online Drogist. De laatste Tweet is uit 2019 en het is onduidelijk of men op een DM zal reageren.

Instagram-pagina De Online Drogist

Bekijk Instagram-pagina

De Online Drogist heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten via posts en reels aanbiedingen en activiteiten van De Online Drogist. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een diverse categorieën zoals ‘Webinars’, ‘Wist je dat’, ‘Producten’ en Beauty tips.

De Online Drogist op Linkedin

Linkedin-pagina bekijken

Op de Linkedin-pagina van De Online Drogist vindt u één bericht met een actuele openstaande vacature. De klantenservice van De Online Drogist is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.

Meer informatie over De Online Drogist

De Online Drogist is in 2007 opgericht. De start van het De Online Drogist ligt bij Joachim en Arno Engberts met hun eigen achtergrond De Online Drogistskundige Informatica en De Online Drogistseconomie een website gespecialiseerd in de verkoop van elektrische sigaretten bouwden. De wetgeving werd echter gewijzigd en zij moesten een gediplomeerd drogist vinden om verder te kunnen gaan met de verkoop van de elektrische sigaretten. Biochemicus Wouter Bruin sloot zich bij de twee aan en met zijn drieën zag ze een gat in de markt in kwalitatieve, snelle, servicegerichte online drogisterij. Dit was het moment dat De Online Drogist realiteit werd en in augustus 2008 kwam de webwinkel online. Door de jaren heen is De Online Drogist uitgegroeid tot de grootste online speler in de Nederlandse drogisterijwereld. Het assortiment bestaat inmiddels uit meer dan 35.000 producten. Het hoofddoel van De Online Drogist is om producten zo goed en snel mogelijk bij de klanten te leveren. Een ander speerpunt is het bieden van goede informatie en advisering aan klanten, voor, tijdens en na het bestelproces. Het is van groot belang dat klanten beschikken over de juiste productinformatie en een bekwame adviseur. De Online Drogist werkt uitsluitend met gediplomeerde drogisten.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.