De Stentor Contact
Waarom De Stentor bellen?
Heeft u problemen met uw account?
Lukt het inloggen op uw De Stentor account niet? Bent u uw e-mail, wachtwoord of inlognaam vergeten? Lukt het betalen niet? Wilt u gegevens wijzigen? Neem contact op via het De Stentor telefoonnummer en de klantenservice zal samen met u op zoek gaan naar een oplossing van de problemen met uw account.
U zoekt werk of een stageplaats
U kunt het De Stentor nummer bellen wanneer u vragen heeft over werken bij De Stentor. Zoekt u seizoenswerk? Of een stageplek voor uw opleiding? De Stentor klantenservice kan u meer uitleg geven over de werk- en/of stagemogelijkheden en openstaande vacatures bij De Stentor.
Heeft u uw krant niet ontvangen?
Bel het De Stentor telefoonnummer wanneer u vandaat De Stentor niet heeft ontvangen. De klantenservice zal uw gegevens controleren en het niet ontvangen van uw De Stentor doorgeven aan de bezorger.
Wilt u adverteren in De Stentor?
Overweegt u om te gaan adverteren in De Stentor? Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn? En wat het adverteren kost? Bel het De Stentor nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven over het adverteren in De Stentor.
U wilt meer informatie over abonnementen
Overweegt u om een abonnement op De Stentor af te sluiten? Wilt u meer weten over de verschillende abonnementen? Wat kosten de abonnementen? Wat past het best bij uw situatie? Bijvoorbeeld alleen een digitale krant? Of alleen een papieren krant? Neem contact op via het De Stentor nummer en zij kunnen al uw vragen beantwoorden.
Hoe werkt bestellen via De Stentor webwinkel?
Wilt u iets kopen in De Stentor webwinkel? Hoe werkt dat? Wanneer ontvangt u uw bestelling? Hoe kunt u betalen? Neem contact op via het De Stentor telefoonnummer en zij kunnen al deze en andere vragen over De Stentor webwinkel beantwoorden.
Chatten met De Stentor
Neem rechtstreeks contact op met De Stentor klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 21:00 uur contact opnemen via de chat. Klik op het Chat icoon en start uw chatgesprek met De Stentor klantenservice, over het algemeen wordt er snel gereageerd via de chat.
Contact met De Stentor via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar De Stentor klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in, voeg eventueel een bijlage toe en verstuur het contactformulier. De klantenservice van het De Stentor zal binnen 2-5 dagen contact met u opnemen.
Facebook-pagina De Stentor
De Stentor heeft een Facebook-pagina met actuele nieuwsberichten uit de regio's rond Deventer, Apeldoorn en Zwolle, de rest van Nederland en van over de hele wereld. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met De Stentor klantenservice. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
De Stentor op Twitter
De Stentor heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets met nieuws uit regio's rond Deventer, Apeldoorn en Zwolle, de rest van Nederland, maar ook wereldnieuws. U kunt een DM naar De Stentor klantenservice sturen.
Contact opnemen met Stentor via Instagram
De Stentor heeft ook een Instagram-pagina waar zij via posts en reels actueel nieuws uit de regio’s Zwolle, Deventer en Apeldoorn delen, maar ook andere Nederlands nieuws en wereldnieuws. U kunt via Instagram ook rechtstreeks een bericht naar De Stentor klantenservice sturen.
De Stentor op Linkedin
De Stentor is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van De Stentor vindt u diverse nieuwsberichten uit de regio Deventer, Zwolle en Deventer, maar ook informatie over werken bij De Stentor.
Krant niet ontvangen?
Heeft u uw krant niet ontvangen? Dan kunt u dit online doorgeven door het meldingsformulier bezorging in te vullen. Klik op de link ‘Meldingsformulier ….’, vul het formulier in en verstuur het formulier. De Stentor klantenservice zal uw melding zo snel mogelijk doorgeven aan de bezorger van uw krantenwijk.