De Telegraaf Bellen
Waarom De Telegraaf bellen?
U heeft uw Telegraaf niet ontvangen
Bel direct het De Telegraaf telefoonnummer wanneer u uw Telegraaf ’s ochtends niet heeft ontvangen. De klantenservice zal aan de hand van uw gegevens direct een melding maken en zoeken naar een oplossing.
U gaat verhuizen
Gaat u binnenkort verhuizen en wilt u De Telegraaf op uw nieuwe adres ontvangen? Neem contact op met De Telegraaf klantenservice en zij zullen u meer uitleg geven over het wijzigen van uw adres en hoeveel tijd de verwerking van het nieuwe adres duurt.
U heeft vragen over de app
Werkt De Telegraaf app niet soepel? Staan er te veel oude edities in de app? Bel het De Telegraaf telefoonnummer en de klantenservice kan u advies en meer uitleg geven over de app, maar ook hoe u oude edities van De Telegraaf kunt verwijderen uit uw app.
U wilt informatie over uw 'De Telegraaf'-account
Neem contact op via het De Telegraaf telefoonnummer u vragen heeft over De Telegraaf account. Heeft u al een account en wilt u informatie wijzigen? Of bent u uw wachtwoord vergeten? De klantenservice kan u aan de hand van uw gegevens verder helpen.
U wilt klacht indienen
Heeft u een andere klacht dan over de bezorging? Dan kunt u ook De Telegraaf klantenservice bellen. Heeft u een klacht over een redacteur, de app of de digitale klant? Dan kan de klantenservice het probleem voor u oplossen of laten oplossen en/of indien van toepassing meer informatie geven over de klachtenprocedure.
U wilt uw De Telegraaf abonnement opzeggen
Wilt u uw abonnement op De Telegraaf opzeggen? Of gaat u een paar weken op vakantie en ontvangt u liever geen krant bij u thuis tijdens uw vakantie? Neem contact op via het De Telegraaf nummer en de klantenservice kan u verder helpen.
Contact met De Telegraaf via WhatsApp
U kunt rechtstreeks berichten naar De Telegraaf klantenservice sturen via WhatsApp. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 11:00 uur (alleen voor bezorgklachten). Het WhatsApp nummer van De Telegraaf klantenservice is 088 - 824 2424.
Contact met De Telegraaf via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar De Telegraaf klantenservice sturen via het contactformulier. Wanneer u een vraag heeft over bijvoorbeeld uw abonnement, de redactie, de digitale krant, de app en dergelijke (niet voor bezorgklachten) dan kunt u het contactformulier invullen en versturen. De Telegraaf klantenservice zal binnen ongeveer 15 dagen reageren.
Contact met De Telegraaf via Facebook
De Telegraaf heeft een Facebook-pagina waar zij actuele nieuwsberichten van de Telegraaf delen, waar u ook op kunt reageren. U kunt 24 uur per dag een bericht via Facebook Messenger naar De Telegraaf sturen. Het is echter onduidelijk of er op uw bericht gereageerd zal worden.
Contact met De Telegraaf via Twitter
De Telegraaf heeft een officiële Twitter-pagina waar zij actuele nieuwsberichten van De Telegraaf met u delen. U kunt rechtstreeks op deze Tweets reageren. Het is onduidelijk of u De Telegraaf klantenservice rechtstreeks kunt bereiken via Twitter.
De Telegraaf op Instagram
De Telegraaf heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij foto’s met actuele nieuwsberichten uit De Telegraaf. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact met De Telegraaf klantenservice op te nemen via Instagram.
De Telegraaf op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van De Telegraaf staan slechts enkele oudere nieuwsberichten en De Telegraaf klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.
De Telegraaf op Youtube
Op het Youtube-kanaal van De Telegraaf staan vele verschillende video’s met nieuws en actualiteiten van over de hele wereld. Het is echter niet mogelijk om via Youtube rechtstreeks contact met De Telegraaf klantenservice op te nemen.
Een brief schrijven aan De Telegraaf
T.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 376
1000 EB Amsterdam
U kunt er ook voor kiezen om contact met De Telegraaf op te nemen door het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over De Telegraaf
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om snel het telefoonnummer van De Telegraaf te bereiken?
U kunt KlantenserviceDirect gebruiken om in direct telefonisch contact te komen met De Telegraaf. Het gebruiken van KlantenserviceDirect raden wij aan omdat u nu niet allerlei andere nummers hoeft te zoeken of te onthouden. Wanneer u belt via KlantenserviceDirect dan wordt u meteen doorverbonden met een medewerker van De Telegraaf.
Hoe komt het dat het telefoonnummer van De Telegraaf zo lastig te bereiken is?
Wanneer er veel nieuws is zijn alle medewerkers heel erg druk bezig en dan is het wel eens wat lastiger om ze te bereiken. Moet geen excuus zijn natuurlijk, maar het is wel de realiteit. Daarom raden wij aan om via KlantenserviceDirect te bellen. Wij hebben namelijk de snelste manier om De Telegraaf te bereiken!
Via welke kanalen kan ik De Telegraaf bereiken?
Wanneer u niet kunt bellen, kunt u ook WhatsAppen met De Telegraaf. De mogelijkheid om een contactformulier is er ook. Dit kan via de website. U kunt via Facebook Messenger een bericht achterlaten, maar we weten niet hoe snel ze daarop reageren. U kunt ook een brief schrijven naar ze.