de Volkskrant Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van de Volkskrant?

Bel nu Bel nu

de Volkskrant Contact

Telefoonnummer
Adres
Jacob Bontiusplaats 9, 1018 LL Amsterdam
Openingstijden
Gesloten
Maandag
08:30-21:00
Dinsdag
08:30-21:00
Woensdag
08:30-21:00
Donderdag
08:30-21:00
Vrijdag
08:30-21:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij de Volkskrant. 

Waarom de Volkskrant bellen?

U wilt uw abonnement opzeggen? Of wijzigen?

Bel het Volkskrant telefoonnummer wanneer u uw abonnement op het Volkskrant wilt opzeggen. Hoe kunt u opzeggen? Of wilt u uw abonnement wijzigen? Kan dat per direct? Zijn er kosten aan verbonden? De klantenservice kan u meer uitleg geven over het opzeggen van uw abonnement op de Volkskrant.

U gaat op vakantie of op reis

Wanneer u binnenkort op vakantie of reis gaat, dan is het misschien handig om gedurende uw vakantie geen papieren krant te ontvangen. Of misschien zelfs bent u offline en heeft u geen behoefte aan de digitale Volkskrant? Neem contact op met de Volkskrant klantenservice om de bezorging van uw papieren krant stop te zetten tijdens uw vakantie of reis.

Wilt u adverteren in de Volkskrant?

Overweegt u om te gaan adverteren in de Volkskrant? Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn? En wat het adverteren kost? Bel het Volkskrant nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven over het adverteren in de Volkskrant of één van de bijlagen van de Volkskrant.

U heeft uw krant niet ontvangen

Bel het Volkskrant telefoonnummer wanneer u vanochtend uw Volkskrant niet heeft ontvangen. De klantenservice zal uw gegevens controleren en het niet ontvangen van uw Volkskrant doorgeven aan de bezorger.

U wilt zich aanmelden voor het lezerspanel

U kunt het Volkskrant nummer bellen wanneer u vragen heeft over het lezerspanel. Wilt u zich graag aanmelden? Wat wordt er van u verwacht als u lid wordt van het Volkskrant lezerspanel. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het Volkskrant lezerspanel.

Hoe werkt bestellen via de Volkskrant webwinkel?

Wilt u iets kopen in de Volkskrant webwinkel? Hoe werkt dat? Wanneer ontvangt u uw bestelling? Hoe kunt u betalen? Neem contact op via het de Volkskrant telefoonnummer en zij kunnen al deze en andere vragen over de Volkskrant webwinkel beantwoorden.

Chatten met de Volkskrant

Chat met De Volkskrant

Neem rechtstreeks contact op met de Volkskrant klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u vanaf ongeveer 12:00 uur het best contact opnemen via de chat. Klik op het Chat icoon en start uw chatgesprek met de Volkskrant klantenservice, over het algemeen wordt er snel gereageerd via de chat. Op andere tijdstippen is er de Chatbot die uw vragen geautomatiseerd beantwoordt.

Contact met de Volkskrant via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar de Volkskrant klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in, voeg eventueel een bijlage toe en verstuur het contactformulier. De klantenservice van de Volkskrant zal binnen 2-5 dagen contact met u opnemen.

Facebook-pagina De Volkskrant

Neem contact op via Facebook

De Volkskrant heeft een Facebook-pagina met actuele nieuwsberichten, opiniestukken en meer uit Nederland en van over de hele wereld. Maar ook podcasts. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met De Volkskrant klantenservice. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.

de Volkskrant op Twitter

Bekijk Twitter-pagina

De Volkskrant heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets met Nederlands en wereldnieuws, opiniestukken en ook wetenschappelijke en culturele artikelen van de Volkskrant. U kunt een DM naar de Volkskrant klantenservice sturen.

Instagram-pagina de Volkskrant

Contact opnemen via Instagram

De Volkskrant heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij nieuwsberichten via posts en reels. De Volkskrant heeft ook nog een ander Instagram-account @volkskrantmagazine en een dagelijkse podcast @devolkskrant.elkedag. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een aantal categorieën waaronder: Nieuwsquiz, Voorouders, Beter Leven en Films & Series. U kunt via Instagram ook rechtstreeks een bericht naar de Volkskrant klantenservice sturen.

De Volkskrant op Linkedin

Linkedin-pagina bekijken

De Volkskrant is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van de Volkskrant vindt u diverse actuele nieuwsberichten van de Volkskrant. De klantenservice van de Volkskrant is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.

Youtube-kanaal De Volkskrant

Bekijk De Volkskrant op Youtube

De Volkskrant heeft ook een eigen YouTube-kanaal met een groot aantal video’s met en playlists van de Volkskrant. Enkele van die playlists: De Voedselzaak, Land van Afkomst, Mensen op Drift, Klopt dit wel en nog veel meer. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met De Volkskrant klantenservice via het Youtube-kanaal.

Meer informatie over de Volkskrant

De Volkskrant is een Nederlands dagblad en is onderdeel van mediabedrijf DPG Media uit België. De krant is van oorsprong rooms-katholiek en richtte zich sinds de jaren 60 op de hoger opgeleide lezers en tot aan de jaren 1990 richtte de Volkskrant zich in politieke zin op links van het midden. De Volkskrant is op 2 oktober 1919 voor het eerst uitgebracht als weekblad van de katholieke arbeidersbeweging en de eerste editie telde 4 pagina’s. De oprichters van de Volkskrant kwamen voort uit verschillende katholieke arbeidersbonden, via de vereniging de Federatie der Diocesane Rooms-katholieke Volks- en Werkliedenbonden. Het weekblad verscheen iedere donderdag en vanaf 19 januari 1920 om de dag. Sinds 1 oktober 1921 is de Volkskrant een dagblad. De krant verscheen in verschillende edities: een algemeen landelijke, een Twentse, een Limburgse, een Oost- en een West-Brabantse editie. Later volgden ook edities voor Rotterdam, Den Haag, de noordelijke provincies en Gelderland. Halverwege de jaren 1960 heeft de Volkskrant haar katholieke karakter bijna volledig achter zich gelaten en in 1965 is de ondertitel 'Katholiek dagblad voor Nederland' verdwenen. Rond 1968 veranderde de toon van de Volkskrant van mild naar scherp en richtte de Volkskrant zich meer op een jonger, links-progressief lezerspubliek. Er verschenen jaren later ook bijlagen zoals 'Het Vervolg', 'Reizen'. In 1968 is de Volkskrant gaan samenwerken met Het Parool, onder de naam Perscombinatie. Er werd ook een gemeenschappelijke drukkerij gebouwd en in 1975 heeft Trouw zich bij de combinatie aangesloten. De Perscombinatie heeft vervolgens in 1994 Uitgeverij Meulenhoff & Co overgenomen, en in 1995 de grotere dagbladconcurrent de Nederlandse Dagblad Unie – met onder andere het Algemeen Dagblad en NRC Handelsblad. In 1996 volgde vervolgens het digitale archief Media Resultant (PersDataBank). Sindsdien is de Volkskrant onderdeel van PCM Uitgevers. PCM is uiteindelijk in 2009 overgenomen door de Belgische De Persgroep en in december 2009 hernoemd naar De Persgroep Nederland en vervolgens naar DPG Media. In 1996 is de Volkskrant gestart met een eigen website.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.