DHL Bellen
Waarom DHL bellen?
U wilt weten wanneer uw pakket arriveert
Bel direct met DHL parcel contact en de medewerker zal aan de hand van het traceernummer samen met u nagaan waar uw pakket is en wanneer het bezorgd zal worden.
U wilt meer weten over invoerrechten
Meteen DHL bellen en de klantenservice zal u meer informatie en uitleg geven over invoerrechten en u vertellen of u nog invoerrechten moet betalen over het te ontvangen pakket.
U wilt een levering inplannen
Bel het DHL telefoonnummer voor het inplannen van een levering. De klantenservice kan u in contact brengen met de juist afdeling voor de levering van uw goederen/pakket.
U wilt een levering retourneren
Neem contact op via het DHL telefoonnummer voor informatie over het retourneren. De klantenservice kan u verder helpen en uitleggen hoe u een levering kunt retourneren en wat de voorwaarden van retour zenden zijn.
U wilt weten hoe u uw pakket het beste kunt verzenden
Direct DHL bellen als u vragen heeft over de verpakking, de grootte of hoe zwaar uw pakket mag zijn. Bel het DHL telefoonnummer en de klantenservice kan u precies uitleggen aan welke voorwaarden een pakket dient te voldoen.
U wilt een account op DHL openen
Neem contact op met DHL klantenservice wanneer u een account wil openen. De medewerker kan u uitleggen hoe u een account kunt openen en al uw vragen beantwoorden.
Chatten met DHL
U kunt rechtstreeks contact opnemen met DHL door met ze te chatten via de chatbox op de rechts onderin op de contactpagina. De chat is 24 uur per dag bereikbaar. De digitale assistent kan u helpen bij het volgen van pakketten, offertes en meer.
DHL e-mailen via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar de klantenservice e-mailen via het contactformulier op de website. De klantenservice zal binnen 1 dag op uw e-mail reageren van maandag tot en met vrijdag.
Via Facebook contact met DHL opnemen
DHL heeft een Facebook-pagina waar u de klantenservice op werkdagen van 8:00 tot 18:00 uur kunt bereiken. Verder staan er nieuwsberichten en informatieve berichten van DHL op de Facebook-pagina.
Contact met DHL opnemen via Twitter
U kunt DHL klantenservice op werkdagen van 08:00 - 22.00 uur en op zaterdag van 09:00 – 17:30 uur via Twitter. Vragen en antwoorden zijn te bekijken op de Twitterpagina van DHL.
DHL contacteren via Instagram
DHL heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk foto’s van DHL van over de hele wereld. Het is niet mogelijk om DHL klantenservice een bericht via Instagram te sturen.
DHL op Linkedin
De Linkedin-pagina van DHL is internationale pagina met nieuwsberichten, foto’s, video’s en internationale vacatures. U kunt DHL klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Linkedin.
DHL op Youtube
Op Youtube-kanaal van DHL staan video’s over wat DHL te bieden heeft, de services, samenwerkingen, internationale samenwerking en reclamecampagnes. DHL klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Meer informatie over DHL
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om met DHL te bellen?
Om contact op te nemen met DHL kunt u natuurlijk van alles doen om het nummer te achterhalen en dat dan te gaan bellen. Maar wist u dat het veel gemakkelijker kan? U hoeft alleen maar het nummer van KlantenserviceDirect te bellen en u wordt snel doorverbonden met DHL.
Hoe komt het dat bellen met DHL zo lastig is?
Er gaan duizenden pakketjes per dag weg met DHL en daar gaat wel eens wat mis. Men wil dan weten waar het pakket blijft of er moet een afspraak gemaakt worden. Dan kan het wel eens gebeuren dat contact leggen met DHL niet meteen lukt. Via KlantenserviceDirect lukt dit direct.
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met DHL?
Het via chat regelen? De chat op de website is er 24 uur per dag. Naar DHL mailen is ook mogelijk. Op Facebook Messenger kunt u op werkdagen van 8 tot 18 uur terecht. Op Twitter op werkdagen van 8 tot 22 en op zaterdag van 9 tot 17.30 uur. DHL bellen is de snelste manier.