EuroParcs Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van EuroParcs?

Bel nu Bel nu

EuroParcs Contact

Telefoonnummer
Adres
Oude Apeldoornseweg 48, 7333 NS Apeldoorn
Openingstijden
Open
Maandag
08:30-20:00
Dinsdag
08:30-20:00
Woensdag
08:30-20:00
Donderdag
08:30-20:00
Vrijdag
08:30-20:00
Zaterdag
08:30-17:00
Zondag
08:30-17:00
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij EuroParcs. 

Waarom EuroParcs bellen?

U heeft vragen over de borg

Heeft u vragen over de borgbetaling? Hoe hoog is deze voor uw boeking? Wanneer krijgt u uw borg terug? Hoe wordt de hoogte bepaald? Wat als u het niet eens bent met de terugbetaling? Bel het EuroParcs telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de borg voor uw boeking.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

U kunt het Europarcs nummer bellen wanneer u vragen over uw boeking. Wilt u uw boeking wijzigen? Of moet u onverwachts uw boeking annuleren? Kan dat? Zijn er kosten verbonden aan annuleren of wijzigen van boekingen? EuroParcs klantenservice kan u meer uitleg geven over het wijzigings- en annuleringsbeleid.

U heeft geen betalingsbevestiging ontvangen

U heeft via EuroParcs geboekt en betaald, maar nog geen betalingsbevestiging van uw boeking ontvangen. Neem contact op met EuroParcs klantenservice en leg hen uw probleem voor. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de betalingsbevestiging en samen met u nagaan hoe u samen dit probleem kunt oplossen.

Wat is een Tiny Office en hoe boekt u deze?

Bel het EuroParcs telefoonnummer wanneer meer wilt weten over Tiny Office van EuroParcs. Hoe werkt het? Wat zijn de in/uitchecktijden? Hoe kunt u een Tine Office reserveren? EuroParcs klantenservice kan u al uw vragen beantwoorden en uitleggen hoe u een Tiny Office kunt reserveren.

U wilt uw huisdier meenemen

U kunt het EuroParcs nummer bellen wanneer u vragen over meenemen van een huisdier. Kan dat? Zo ja? Hoe kunt u achterhalen in welke vakantiehuizen en meebrengen van een huisdier geen probleem is? EuroParcs klantenservice kan u meer uitleg geven over het meebrengen van een huisdier naar vakantiehuizen van EuroParcs.

Wat zijn de incheck & uitchecktijden?

Wilt u weten hoe laat u kunt inchecken bij uw vakantiehuis kampeerplaats en wanneer u het huis/de kampeerplek moet verlaten? Neem contact op via het EuroParcs telefoonnummer en de klantenservice kan u meer uitleg geven over de tijdstippen van in- en uitchecken.

Contact met EuroParcs via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar EuroParcs klantenservice sturen via het contactformulier op de website. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in en verstuur het contactformulier. EuroParcs klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Facebook-pagina EuroParcs

Neem contact op via Facebook

EuroParcs heeft een Facebook-pagina met diverse reels en berichten over de verschillende parken van EuroParcs. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger rechtstreeks contact opnemen met EuroParcs klantenservice.

Via Twitter in contact met EuroParcs

Contact opnemen via Twitter

EuroParcs heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets met linken naar Facebook over de diverse parken van EuroParcs. De laatste Tweet is uit 2019. U kunt een DM naar EuroParcs klantenservice sturen, maar is niet zeker of er op uw bericht gereageerd zal worden.

Instagram-pagina EuroParcs

Bekijk Instagram-pagina

EuroParcs heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij aanbiedingen en foto’s van EuroParcs via posts en reels. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een 4-tal categorieën: Acties, Water, Nature en City.

EuroParcs op Linkedin

Linkedin-pagina bekijken

EuroParcs is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van EuroParcs vindt u diverse berichten met nieuws van en over EuroParcs en actuele openstaande vacatures. De klantenservice van EuroParcs is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.

Youtube-kanaal EuroParcs

Bekijk EuroParcs op Youtube

EuroParcs heeft ook een eigen YouTube-kanaal met een groot aantal video’s met informatie over EuroParcs en de verschillende vakantieparken. De video’s zijn verdeeld over diverse playlists zoals bijvoorbeeld onder andere ‘Onze vakantieparken’, ‘Hier bij ons’, ‘EuroParcs Verkoop’ en ‘EuroParc Back to Life’.

Meer informatie over EuroParcs

EuroParcs is een familiebedrijf (familie Vos) uit Apeldoorn dat vakantieparken ontwikkelt en beheert. In de jaren 60 was het familiebedrijf vooral gericht op de verhuur van caravans. In de jaren tachtig is men overgegaan op de exploitatie van stacaravanparken. In de jaren negentig is EuroParcs zich ook gaan richten op de verhuur van woningen op vakantieparken en de verhuur van luxere verblijfsaccommodaties. Rond 2000 kocht familie Vos diverse vakantieparken; Ruighenrode in Lochem, Brunssheim in Brunssum, Hommelheide bij Susteren, Villapark De Rijp, Recreatie- & Watersportcentrum De Biesbosch in de buurt van Dordrecht, Reestervallei te IJhorst, Resort Poort van Amsterdam, Resort Poort van Zeeland en De Hooghe Bijsschel in Nunspeet. In 2003 is het bedrijf EuroParcs gaan heten. In 2015 kocht EuroParcs zelfs grond in Bonaire, waar onder de naam Resort Bonaire een honderdtal appartementen wordt verhuurd. Sinds 2016 worden alle parken geëxploiteerd onder het label EuroParcs. In 2019 heeft investeerder Waterland (Waterland Private Equity Investments) een meerderheidsbelang in EuroParcs bemachtigd. De broers Wim jr. en Wouter Vos wilden meer vakantiehuizen kunnen aanbieden en concurrenten in binnen- en buitenland overnemen. Daarop is in 2020 concurrent Droomparken overgenomen (de Droomparken behielden voorlopig dezelfde naam). In 2021 heeft EuroParcs een kantoor in Keulen geopend en is familie Vos zich ook gaan richten op de Duitstalige markt. In 2022 heeft EuroParcs meer dan 60 parken, zowel binnen als buiten Nederland.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.