Evides Klantenservice Nederland
Waarom Evides bellen?
U wilt meer weten over uw factuur
Bel het Evides nummer wanneer u vragen heeft over een factuur. Evides klantenservice kan aan de hand van uw gegevens uw factuur opzoeken en uw vragen beantwoorden.
U gaat verhuizen
Neem met Evides contact op voor antwoord op uw vragen als u gaat verhuizen. De medewerker kan u meer informatie geven of uw nieuwe huis gebruik maakt van de diensten van Evides, maar ook hoe en wanneer u verhuizing kunt doorgeven.
Er komt geen water uit uw kranen
U kunt het Evides telefoonnummer bellen wanneer er plots geen of vervuild water uit uw kranen komt. De klantenservice kan aan de hand van uw gegevens nagaan over er geplande werkzaamheden plaatsvinden of dat er een storing is. Zij zullen u helpen het probleem op te lossen.
U wilt het termijnbedrag aanpassen
U kunt Evides bellen voor vragen over uw termijnbedrag. De Evides klantenservice kan samen met u nagaan wat uw huidige termijnbedrag is en met u bespreken of en hoe u dit bedrag kunt verlagen of verhogen.
U moet de meterstand doorgeven
Neem contact op via het Evides telefoonnummer wanneer u vragen heeft over het doorgeven van de meterstand. De klantenservice kan u meer informatie geven en uitleggen waar u de meterstand precies vindt en hoe u deze kunt doorgeven.
U wilt informatie over de tarieven van Evides
Bel Evides klantenservice voor vragen over de tarieven van Evides. De klantenservice kan u uitleg geven over de tarieven en de opbouw van de tarieven van Evides.
Chatten met Evides
U kunt rechtstreeks contact met Evides opnemen door een chatgesprek te starten links in het contactmenu halverwege op de contactpagina. De klantenservice is op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur bereikbaar via de chat.
Contact met Evides via WhatsApp
U kunt rechtstreeks berichten naar Evides klantenservice sturen via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van Evides is 06 20089861. De klantenservice is op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur bereikbaar.
Contact met Evides via contactformulier
U kunt rechtstreeks contact opnemen met Evides via het contactformulier, wanneer u een vraag, klacht of opmerking heeft. U zult binnen ongeveer 5 tot 10 werkdagen een reactie van Evides klantenservice ontvangen.
Via Facebook contact met Evides opnemen
Evides heeft een Facebook-pagina met berichten over water, schoon water, natuur. Maar ook over projecten en activiteiten van Evides op het gebied van water. U kunt Evides klantenservice op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur bereiken en men zal binnen ongeveer 60 minuten antwoorden.
Contact met Evides opnemen via Twitter
Evides heeft een Twitter-pagina met vele video’s en foto’s over water, natuur, schoon water, en de vele projecten en activiteiten van Evides. U kunt Evides klantenservice een bericht sturen via Twitter en zij zullen op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur binnen ongeveer 60 minuten op uw bericht reageren.
Evides op Instagram
Evides heeft ook een Instagram-pagina. Hier vindt u berichten over acties, projecten en activiteiten van Evides. Verder vindt u ook berichten over schoon water, drinkwater, water en natuurfoto’s. Zij zijn op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur bereikbaar.
Evides op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Evides staan nieuwsberichten over actuele onderwerpen met betrekking tot water, schoon water, kraanwater en hoe Evides met haar projecten en activiteiten hiervoor zorgt en wat u zelf kunt doen. U vindt hier ook actuele vacatures bij Evides. U kunt geen rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice via Linkedin.
Evides op Vimeo
Op het Vimeo-kanaal van Evides staan een aantal video’s van met name grote waterprojecten van Vimeo. U kunt Evides klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Vimeo.