MediaMarkt Klantenservice
Waarom MediaMarkt bellen?
U wilt een bestelling afhalen
Bel het MediaMarkt telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie geven over het ophalen van uw bestelling en eventueel doorverbinden met de betreffende winkel.
U wilt weten wat de levertijd van uw bestelling is
U heeft een product besteld bij MediaMarkt en wilt weten wat de levertijd van uw bestelling is. U kunt met MediaMarkt contact opnemen, de klantenservice kunnen aan de hand van uw gegevens meer informatie verstrekken.
U wilt informatie over betalen
U kunt het MediaMarkt nummer bellen wanneer u vragen heeft over betalen bij MediaMarkt. De klantenservice kan u meer informatie geven over de betaalmethodes bij MediaMarkt en uitleggen hoe u kunt betalen.
U wilt een bestelling annuleren
Neem contact op met MediaMarkt klantenservice wanneer u uw bestelling zou willen annuleren. De klantenservice kan u uitleggen wat de voorwaarden van annulering zijn, of annuleren in uw geval mogelijk is en hoe u uw bestelling kunt annuleren.
U wilt meer informatie over bezorgmethodes
Bel het MediaMarkt telefoonnummer wanneer u vragen heeft over het bezorgen van uw bestelling, de bezorgkosten en/of de bezorgtijden van MediaMarkt. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en meer informatie verstrekken.
U heeft vragen over de openingstijden
Neem contact op met MediaMarkt klantenservice wanneer u meer wilt weten over de openingstijden van de MediaMarkt winkel bij u in de buurt. De medewerker kan u meer informatie geven over de openingstijden van uw MediaMarkt.
Chatten met MediaMarkt
U kunt rechtstreeks contact met MediaMarkt opnemen via de chatbot rechts onderin op de klantenservice pagina. Een medewerker (tijdens openingstijden) of de virtueel assistent zal direct reageren op uw vragen en meer informatie verstrekken.
Via Facebook in contact met MediaMarkt
MediaMarkt heeft een Facebook-pagina waar zij berichten plaatsen met producten die u bij MediaMarkt kunt kopen. Klantenservice MediaMarkt is via Messenger bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 20:00 uur.
Contact met MediaMarkt via Twitter
MediaMarkt heeft een Twitter-pagina waar zij tweeten over het winkelen bij en deals van MediaMarkt. U kunt MediaMarkt klant ook rechtstreeks bereiken op Twitter via een DM. De klantenservice zal uw vragen direct beantwoorden op werkdagen 8:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 20:00 uur.
MediaMarkt op Instagram
MediaMarkt heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten over het winkelen bij en deals van MediaMarkt. De klantenservice van MediaMarkt is niet rechtstreeks bereikbaar via Instagram.
MediaMarkt op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van MediaMarkt vindt u onder andere de actuele vacatures bij MediaMarkt. Verder deelt MediaMarkt hier berichten over werken bij MediaMarkt en het winkelen bij en deals van MediaMarkt. U kunt geen rechtstreeks bericht naar MediaMarkt klantenservice versturen via Linkedin.
MediaMarkt op Youtube
Op het Youtube-kanaal van MediaMarkt deelt MediaMarkt video’s over onder andere telefonie, audio en andere producten die u bij MediaMarkt kunt kopen. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Meer informatie over MediaMarkt
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om de MediaMarkt Helpdesk te bereiken?
Je wilt contact met de helpdesk van MediaMarkt maar je bent het nummer vergeten en je kunt het nergens vinden. Ook heb je geen zin om lang te wachten of tig keer opnieuw te bellen omdat ze in gesprek zijn. Wij verbinden je meteen door met de helpdesk van MediaMarkt.
Hoe komt het dat de MediaMarkt Helpdesk zo lastig te bereiken is?
Je kent het vast wel. Jij moet de Helpdesk van MediaMarkt bellen en het is natuurlijk net op het moment dat het hartstikke druk is. Dan is het wat lastiger om ze te kunnen bereiken. Wij willen niet dat je moet wachten dus zorgen ervoor dat jij meteen doorverbonden wordt.
Via welke kanalen kan ik MediaMarkt Helpdesk bereiken?
Liever niet bellen maar een schriftelijk contact? Je kunt via de chatbot op de site van MediaMarkt je vraag stellen. Tevens is het mogelijk om op de werkdagen van 8 tot 22 en op zaterdag van 9 tot 20 uur je vraag te stellen via Facebook Messenger of via Twitter.