Het Parool Contact
Waarom Het Parool bellen?
U heeft uw Parool niet ontvangen
Bel Het Parool telefoonnummer wanneer u vandaag uw krant niet heeft ontvangen. De klantenservice zal uw gegevens controleren en het niet ontvangen van uw krant direct doorgeven aan de bezorger.
Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen?
Bel Het Parool telefoonnummer wanneer u uw abonnement op Het Parool wilt wijzigen of opzeggen. Hoe kunt u uw Parool abonnement wijzigen of opzeggen? Kan dat per direct? De klantenservice kan u meer uitleg geven over het wijzigen of opzeggen van uw abonnement op Het Parool.
U wilt zich aanmelden voor het Parool lezerspanel
U kunt Het Parool nummer bellen wanneer u vragen heeft over het lezerspanel. Wilt u zich graag aanmelden? Wat wordt er van u verwacht als u lid wordt van Het Parool lezerspanel. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over Het Parool lezerspanel.
Hoe werkt bestellen via de Parool webwinkel?
Wilt u iets kopen in de Parool webwinkel? Hoe werkt dat? Wanneer ontvangt u uw bestelling? Hoe kunt u betalen? Neem contact op via Het Parool telefoonnummer en zij kunnen al deze en andere vragen over de Parool webwinkel beantwoorden.
U zoekt werk of een stageplaats
U kunt Het Parool nummer bellen wanneer u vragen heeft over werken bij Het Parool. Zoekt u baan? Of een stageplek voor uw opleiding? Het Parool klantenservice kan u meer uitleg geven over de werk- en/of stagemogelijkheden en openstaande vacatures bij Het Parool.
Wilt u adverteren in de Het Parool?
Overweegt u om te gaan adverteren in Het Parool? Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn? En wat het adverteren in Het Parool kost? Bel Het Parool nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven over het adverteren in Het Parool.
Chatten met Het Parool
Neem rechtstreeks contact op met Het Parool klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u vanaf ongeveer 12:00 uur het best contact opnemen via de chat. Klik op het Chat icoon en start uw chatgesprek met Het Parool klantenservice, over het algemeen wordt er snel gereageerd via de chat.
Contact met Het Parool via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Het Parool klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in, voeg eventueel een bijlage toe en verstuur het contactformulier. De klantenservice van Het Parool zal binnen 2-5 dagen contact met u opnemen.
Facebook-pagina Het Parool
Het Parool heeft een Facebook-pagina met actuele nieuwsberichten uit Amsterdam en omgeving en van over de hele wereld. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Het Parool klantenservice. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Via Twitter in contact met Het Parool
Het Parool heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets over nieuws uit Amsterdam en omgeving. Er zijn ook nog een 2-tal andere Twitter-accounts van Het Parool actief: @pshetparool, het weekendmagazine PS van Het Parool. De klantenservice is via het Webcare-team van Het Parool bereikbaar via @Webcare_Parool. U kunt een DM naar Het Parool klantenservice sturen.
Instagram-pagina Het Parool
Het Parool heeft ook een Instagram-pagina. Hier via posts en reels achtergrondverhalen en nieuws uit Amsterdam en omgeving. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een 4-tal categorieën: Uittips, Wereldstad, Proefwerk en Columns. U kunt via Instagram ook rechtstreeks contact opnemen met Het Parool klantenservice sturen.
Het Parool op Linkedin
Het Parool is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van Het Parool vindt u diverse nieuwsberichten uit Amsterdam, de omgeving van Amsterdam, maar ook Nederlands en wereldnieuws.