hollandsnieuwe Klantenservice

Bent u op zoek naar de hollandsnieuwe klantenservice?

Bel nu Bel nu

hollandsnieuwe Bellen

Telefoonnummer
Adres
Avenue Ceramique 300, 6221 KX Maastricht
Openingstijden
Gesloten
Maandag
09:00-18:00
Dinsdag
09:00-18:00
Woensdag
09:00-18:00
Donderdag
09:00-18:00
Vrijdag
09:00-18:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij hollandsnieuwe. 

Waarom hollandsnieuwe bellen?

U wilt weten wat uw tegoed is

U kunt met hollandsnieuwe contact opnemen en de medewerkers zullen u informeren over uw tegoed en hoe en waar u dit eventueel kunt opwaarderen.

U wilt uw abonnement verlengen

Neem contact op met hollandsnieuwe klantenservice wanneer u wilt weten hoe u uw abonnement bij hollandsnieuwe kunt verlengen, wanneer u kunt of moet verlengen, of bijvoorbeeld hoe u uw abonnement kunt opzeggen of wijzigen.

U wilt een toestel met abonnement kopen

Bel het hollandsnieuwe telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie geven over de verschillende toestellen en abonnementen en hoe u deze kunt kopen bij hollandsnieuwe.

U wilt een hollandsnieuwe sim-only kaart

Bel hollandsnieuwe klantenservice en zij zullen u alle informatie kunnen geven over de verschillende sim-only opties, de voorwaarden en de kosten van de sim-only.

U wilt overstappen op hollandsnieuwe

U kunt met de hollandsnieuwe contact opnemen en de klantenservice kan u uitleggen hoe u kunt overstappen op hollandsnieuwe. Ontvang uitleg over het overstapproces en de mogelijkheden

Uw toestel is kapot

Als uw toestel kapot is kunt u hollandsnieuwe klantenservice bellen. Zij zullen u uitleggen hoe een eventueel reparatieverzoek kunt indienen, of als uw toestel al in reparatie is, kan de klantenservice u vertellen wat de reparatiestatus is.

Chatten met hollandsnieuwe

Chat met hollandsnieuwe

U kunt rechtstreeks contact opnemen met hollandsnieuwe door met ze te chatten via de chatbox op de klantenservice pagina. De chatbot zal uw vragen beantwoorden en eventueel informatie verstrekken.

Chatten met hollandsnieuwe

Via Facebook contact met hollandsnieuwe opnemen

Bekijk Facebook-pagina

hollandsnieuwe heeft een Facebook-pagina. Het hollandsnieuwe klantenservice social media team is op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via Facebook. Ook kunt u hier feedback achterlaten over de diensten en het merk hollandsnieuwe. Er staan nieuwsberichten over hollandsnieuwe op hun Facebook-pagina.

Via Facebook contact met hollandsnieuwe opnemen

Contact met hollandsnieuwe opnemen via Twitter

Bekijk hollandsnieuwe op Twitter

hollandsnieuwe heeft ook een Twitter-pagina waar de klantenservice bereikbaar is op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. U kunt hier vragen stellen en feedback geven over de diensten van hollandsenieuwe. Zij zullen binnen een uur reageren op uw berichten. U vindt op de hollandsenieuwe Twitter-pagina vooral nieuwsberichten met acties van hollandsenieuwe.

Contact met hollandsnieuwe opnemen via Twitter

Hollandsnieuwe op Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

hollandsnieuwe heeft een officiële Linkedin-pagina maar er staan noch berichten, noch vacatures of andere informatie op deze pagina. De hollandsnieuwe klantenservice is niet bereikbaar via Linkedin.

Hollandsnieuwe op Linkedin

hollandsnieuwe op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het hollandsnieuwe Youtube-kanaal staan enkele reclamefilmpjes van hollandsnieuwe. De klantenservice van hollandsnieuwe is niet bereikbaar via Youtube.

hollandsnieuwe op Youtube

Een brief schrijven aan Hollandsnieuwe

Het postadres is:

Postbus 1540
1300BM Almere

U kunt er ook voor kiezen om contact met Hollandsnieuwe op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.

Meer informatie over hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een virtuele telecomprovider en is sinds januari 2011 actief op de Nederlandse markt. Hollandsnieuwe is het tweede merk van Vodafone en aanbieder van sim-only abonnementen en toestel abonnementen waarbij gebruikt wordt gemaakt van het netwerk van Vodafone. In mei 2011 heeft hollandsnieuwe de bespaarscan geïntroduceerd, een tool waarmee kon worden berekend hoeveel men kon besparen bij het eventueel overstappen naar hollandsnieuwe. Later dat jaar is er gestart met de verkoop van hollandsnieuwe producten in fysieke en online winkels zoals Belcompany, Kijkshop en dealdirect.nl en in november 2011 is de prepaid sim-only kaart geïntroduceerd. In 2012 werden sim-only producten zelfs via een vending automaat, de shopping wall verkocht en later dat jaar is de verkoop van sim-only abonnementen voor de zakelijke markt gestart. Inmiddels verkoopt hollandsnieuwe ook mobiele telefoons. Sinds begin 2017 hebben Ziggo en Vodafone Nederland hun krachten gebundeld in een nieuw fusiebedrijf Vodafone Ziggo en maakt hollandsnieuwe gebruik van het Ziggo-netwerk

Veelgestelde Vragen

Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om de klantenservice van HollandsNieuwe te bereiken?

Het kan zomaar zo zijn dat u het nummer niet kunt vinden of gewoon er helemaal niet toekomt om het nummer op te zoeken. Wanneer u alleen het nummer van KlantenserviceDirect in uw telefoon zet, hoeft u naar geen enkel nummer meer op zoek. U kunt gewoon naar KlantenserviceDirect bellen.

Hoe komt het dat de klantenservice van HollandsNieuwe zo lastig te bereiken is?

Hebben ze bij HollandsNieuwe weer eens een nieuwe actie? Dan kan het goed zijn dat het wat meer tijd kost om in contact te komen met de klantenservice van hollandsnieuwe. Wij proberen dit te beperken en verbinden u direct met hen door zodat u uw vragen kunt stellen aan hollandsnieuwe.

Via welke kanalen kan ik de klantenservice van HollandsNieuwe bereiken?

Belt u liever niet maar doet u het liever via chatten? Dat kan ook. Op de website van hollandsnieuwe is er een chatbox. Op werkdagen tussen 9 en 17 uur kunt u terecht op Facebook en Twitter om uw vragen te stellen. U krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.