Homerr Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van Homerr?

Bel nu Bel nu

Homerr Contact

Telefoonnummer
Adres
Entrada 211, 1114 AA Amsterdam
Website
Openingstijden
Gesloten
Maandag
10:00-18:00
Dinsdag
10:00-18:00
Woensdag
10:00-18:00
Donderdag
10:00-18:00
Vrijdag
10:00-18:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Homerr. 

Waarom Homerr bellen?

Wat is de levertijd van Homerr?

Bel het Homerr telefoonnummer wanneer u graag wilt weten hoe lang de levertijd van uw pakket is. Homerr klantenservice kan u meer vertellen over het beleid en de levertijden van Homerr.

Hoe gaat het verzenden via Homerr?

Neem contact op met Homerr klantenservice als u meer informatie wilt over (particulier) verzenden met Homerr. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en meer uitleg geven over de verzendprocedure en tarieven voor het verzenden van pakketten met Homerr.

Is er een HomerrPunt bij mij in de buurt?

U kunt het Homerr nummer bellen wanneer u graag wilt weten of er een HomerrPunt bij u in de buurt is, waar u uw pakket kunt afhalen of naartoe kunt brengen. Homerr klantenservice kan u meer informatie geven en hoe u kunt zoeken waar er bij u in de buurt een HomerrPunt is.

U wilt Homerr worden

Denkt u erover om Homerr te worden en pakketten te ontvangen? Neem contact op via het Homerr telefoonnummer en de klantenservice kan u meer uitleg en informatie geven over de werkzaamheden en verantwoordelijkheden van Homerr-s, en hoe u zich kunt aanmelden.

De QR-code werkt niet

U kunt het Homerr nummer bellen wanneer u problemen heeft met de QR-code. Homerr klantenservice kan samen met u op zoek gaan naar de oplossing van de problemen met uw QR-code.

Kan ik een pakket naar het buitenland sturen?

Bel het Homerr telefoonnummer wanneer u een pakket naar het buitenland wilt versturen en dit graag met Homerr wil doen. Homerr klantenservice kan u meer informatie geven over verzendingen naar het buitenland en hoe dit in zijn werk gaat.

Chatten met Homerr

Chat met Homerr

Neem rechtstreeks contact op met Homerr klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u via de chat een chatgesprek starten door rechtsonder op het chat-icoontje te klikken of op ‘Heb je een vraag voor ons’. Gedurende de normale openingstijden kunt u chatten met een Homerr klantenservice medewerker. Buiten de openingstijden zal een chatbot uw vragen beantwoorden.

Contact met Homerr via Facebook

Bekijk Facebook-pagina

Homerr heeft een Facebook-pagina met berichten over de diensten en nieuwe ontwikkelingen bij Homerr. Wordt een Homerr of doe mee aan een onderzoek. Homerr klantenservice bereikbaar via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen en Homerr klantenservice zal zo snel mogelijk op uw Messenger-bericht reageren.

Instagram-pagina Homerr

Bekijk Instagram-pagina

Homerr heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten over ontwikkelingen en activiteiten van Homerr. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een aantal categorieën zoals ‘België’, ‘Wat is Homerr’, ‘Duurzaam’ en ‘Homerr worden’. Het is niet mogelijk om via Instagram rechtstreeks in contact te komen met Homerr klantenservice.

Homerr op Linkedin

Homerr op Linkedin bekijken

Op de Linkedin-pagina van Homerr delen zijn enkele nieuwsberichten over ontwikkelingen bij Homerr. Zij zijn op zoek naar nieuwe medewerkers, maar er worden geen vacatures op Linkedin gepubliceerd. De klantenservice van Homerr is niet rechtstreeks bereikbaar via hun Linkedin-pagina.

Youtube-kanaal Homerr

Bekijk Homerr op Youtube

Op het Youtube-kanaal van Homerr staan een groot aantal informatieve video’s over onder andere het gebruik van de Homerr App, Tips, Retourneren van pakketten en ‘Homerr van de maand….’. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Homerr klantenservice via Youtube.

Klacht indienen bij Homerr

Vul klachtenformulier in

Via het online klachtenformulier kunt u rechtstreeks een officiële klacht bij Homerr indienen. Vul de gevraagde gegevens in, beschrijf uw klacht en verstuur het klachtenformulier. Homerr klantenservice zal zo snel mogelijk op uw klacht reageren.

Meer informatie over Homerr

Homerr is een in 2016 opgericht logistiek bedrijf met als doel de bezorging van pakketten sociaal en duurzamer te maken. De enorme groei van online bestellingen zorgt voor drukte op de weg. Het distributienetwerk van Homerr is een zogenaamd sociaal logistiek netwerk. Het Homerr netwerk bestaat uit ServicePunten en BuurtPunten in Nederland en België. Pakketten kun via deze HomerrPunten worden verzonden of ze kunnen op een HomerrPunt worden bezorgd. Op deze manier probeert Homerr lokale ondernemers en mensen die regelmatig thuis zijn, te verbinden met de buurtgenoten die niet thuis kunnen zijn voor de levering van hun online bestelling. Iedereen kan zich aanmelden als Homerr. Via het Homerr netwerk worden buurtgenoten met elkaar in contact gebracht, wat tot sociale cohesie in de wijk zal leiden. Omdat er ook minder busjes rondrijden, wordt de CO2-uitstoot verminderd. Een schone, hartelijke én veilige buurt voor iedereen. Het verzenden en bezorgen is volledig ‘printloos’. Wanneer een pakket wordt aangemeld voor verzending ontvangt de klant een QR-code, die dan door de klant op de telefoon bij het HomerrPunt kan worden getoond.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
1 1 beoordeling

 Rating label*

Boos

25.11.2023

Pakket spoorloos, kan geen contact met PostNL opnemen. Al 10 mails verstuurd geen antwoord. Morgen klacht indienen bij de politie!

Homerr

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.