HORNBACH Contact
Waarom HORNBACH bellen?
U heeft vragen over retourneren
Wanneer u niet helemaal tevreden bent over een product of u heeft te veel besteld dan kunt u dit retourneren. Weet u niet precies hoe dit in zijn werk gaat dan kunt u contact opnemen met HORNBACH klantenservice. Zij kunnen u verder helpen en uitleggen hoe u producten kunt retourneren en wat de voorwaarden van retournering zijn.
U wilt informatie over de openingstijden van HORNBACH
Weet u niet zeker meer of/en wanneer de HORNBACH bij u in de buurt open is, bel dan gerust de HORNBACH klantenservice. Zij weten de exacte openingstijden en locatie van iedere HORNBACH, dus ook van die bij u in de omgeving.
U wil meer informatie over uw bestelling
Wilt u de bezorgdatum van uw bestelling weten of wijzigen? Of heeft u een bestelling bij HORNBACH geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen? Neem contact op met HORNBACH klantenservice en zij kunnen aan de hand van u gegevens nagaan wat de stand van zaken rondom uw bestelling is.
U heeft de HORNBACH e-bon ontvangen
Wilt u meer weten over de HORNBACH e-bon? Wat u de e-bon is? Wat de voordelen en voorwaarden van de HORNBACH e-bon zijn? Neem dan gewoon contact op met HORNBACH klantenservice. Zij kunnen al uw vragen beantwoorden en uitleggen hoe u een e-bon kunt gebruiken bij HORNBACH.
U wilt een afspraak maken voor een online adviesgesprek
Bent u een klus aan het plannen of met een project begonnen en kunt u wel wat expert hulp gebruiken? Bel dan het HORNBACH telefoonnummer en maak een afspraak voor online-projectadvies. Tijdens de online afspraak bekijkt en bespreekt u met een klusadviseur de stand van zaken. De klusexpert zal u adviezen geven en kan zelfs direct extra benodigd materiaal voor u bestellen.
U wilt recyclen
Heeft u bijvoorbeeld oude batterijen, lampen, tl-buizen of kleine elektrische apparaten die u inleveren? Bel het HORNBACH telefoonnummer en de klantenservice kan u meer vertellen over het recycle beleid van HORNBACH en hoe u uw oude producten kunt inleveren bij HORNBACH.
Contact met HORNBACH via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar HORNBACH klantenservice sturen via het contactformulier. Vul de gegevens in en stel uw vraag en de klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met HORNBACH via Facebook
HORNBACH heeft een Facebook-pagina met nieuwsberichten, informatie en acties van HORNBACH. De klantenservice van HORNBACH is op werkdagen van 7:00 tot 21:00 uur bereikbaar en op zaterdag van 8:00 - 18:00 uur (uitgezonderd feestdagen).
Contact met HORNBACH via Twitter
De klantenservice van HORNBACH is ook actief op Twitter. Zij delen hier informatie en adviezen over HORNBACH. U kunt een DM naar HORNBACH klantenservice sturen. De klantenservice van HORNBACH is op werkdagen van 7:00 tot 21:00 uur bereikbaar en op zaterdag van 8:00 - 18:00 uur (uitgezonderd feestdagen).
HORNBACH op Instagram
HORNBACH heeft een Instagram-pagina met nieuws, aanbiedingen, klustips, adviezen en met de nieuwste woon- en interieurtrends voor in en om het huis. Het is niet mogelijk om via Instagram contact op te nemen met HORNBACH klantenservice.
HORNBACH op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van HORNBACH delen zijn nieuws, adviezen, inspiratie en informatie over HORNBACH, maar ook woon- en tuinideeën en woontrends. Er staan geen vacatures op de Linkedin-pagina van HORNBACH en u kunt ook geen rechtstreeks bericht naar HORNBACH klantenservice versturen via Linkedin.
HORNBACH op Youtube
Op het Youtube-kanaal van HORNBACH staan diverse handige video’s met tips, adviezen en informatie op het gebied van klussen, doe-het-zelf, en woon- en tuinideeën en woontrends. Er zijn verschillende playlists zoals ‘HORNBACH Mancave’, ‘Fabian’s klustips’, ‘Over HORNBACH’ en ‘Oude HORNBACH reclames.
Een brief schrijven aan HORNBACH
Postbus 1099
3430 BB Nieuwegein
U kunt er ook voor kiezen om contact met HORNBACH op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.