KLM Klantenservice
Waarom KLM bellen?
U heeft vragen over bagage
Bel het KLM-telefoonnummer wanneer u vragen heeft over uw bagage. Wilt u weten of uw rolstoel mee kan en hoe u dit moet regelen? Of bent u bagage kwijt of is het beschadigd of er iets ‘verdwenen’? De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en meer informatie en uitleg geven over de verschillende zaken rondom uw bagage.
U heeft vragen over uw account bij KLM
Heeft u bijvoorbeeld een KLM, Flying Blue of bluebiz account en kunt u niet meer inloggen, ontbrekende miles toevoegen of een Flying Blue kaart aanvragen? Neem contact op met KLM-klantenservice en de medewerker kan uw vragen beantwoorden, meer informatie geven of helpen bij het opnieuw kunnen inloggen op uw account.
U wilt uw boeking wijzigen of annuleren
U kunt het KLM-telefoonnummer bellen wanneer u uw boeking wilt wijzigen of onverwacht moet annuleren. De klantenservice kan aan de hand van uw gegevens bekijken wat de status van uw boeking is, meer informatie en uitleg geven over de consequenties, voorwaarden en hoe u uw boeking kunt wijzigen of annuleren.
U wilt een klacht indienen
Heeft u een klacht? Neem dan contact op met KLM-klantenservice en de medewerker kan u meer informatie en uitleg geven over de klachtenprocedure en hoe u een klacht kunt indienen en de afhandeling ervan online kunt volgen.
Uw vlucht is vertraagd of geannuleerd
Is uw vlucht vertraagd of geannuleerd? Wilt u weten de stand van zaken is? Of heeft u vanwege de vertraging of annulering extra kosten moeten maken? Bel het KLM-telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie geven over uw (boeking en hoe u extra kosten kunt claimen bij de KLM.
U heeft hulp nodig bij het boeken
Lukt het online boeken niet zoals u zou willen? Of wilt u iets in uw boeking wijzigen en lukt dat niet? Neem dan contact op met KLM-klantenservice. De medewerker kan aan de hand van uw gegevens met u meekijken wat de status van uw boeking is en u verder helpen.
Contact met KLM via WhatsApp
U kunt rechtstreeks berichten naar KLM klantenservice sturen via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van KLM is 0206490787. KLM klantenservice zal zo snel mogelijk op uw WhatsApp bericht reageren. Officieel is KLM klantenservice 24/7 bereikbaar.
Contact met KLM via Facebook
KLM heeft een officiële Facebook-pagina met berichten over de diensten, producten en acties van KLM. De KLM Facebook-pagina is in het Engels. KLM klantenservice is 24/7 bereikbaar via Facebook Messenger. Deel uw persoonlijke gegevens uitsluitend via de persoonlijke berichten via Facebook Messenger. De klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met KLM via Twitter
KLM heeft ook een officiële (wereldwijde) Twitter-pagina met berichten over de diensten, producten en acties van KLM. De KLM Twitter-pagina is in het Engels. KLM klantenservice is 24/7 bereikbaar via Twitter. Deel uw persoonlijke gegevens uitsluitend via DM. De klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
KLM op Instagram
KLM heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij prachtige foto’s en berichten. De foto’s zijn ingedeeld in verschillende categorieën zoals onder andere ‘Passengers Stories’, ‘Logbook’, ‘Inspiring Journeys’, ‘Blue Crew’, ‘Behind the Blue’, ‘KLM TV’ en ‘Highlights’. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met KLM klantenservice via Instagram.
KLM op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van KLM delen zij berichten over de diensten, producten en acties van KLM. De KLM Linkedin-pagina is in het Engels. Naast de berichten deelt KLM hier ook de actuele vacatures bij KLM. Helaas kunt u geen rechtstreeks contact met KLM opnemen via Linkedin.
KLM op Youtube
KLM heeft ook een eigen YouTube kanaal met video’s met informatie over KLM en vliegen en werken bij de KLM. De video’s staan in diverse playlists zoals bijvoorbeeld ‘KLM Intern On A Mission’, ‘KLM Cockpit Tales’, ‘KLM Fly Responsibly’, ‘KLM What The FAQ’, ‘KLM Answers’, ‘Thuis in de Wereld (documentaire)’ en nog een aantal andere playlists. KLM klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.
Een brief schrijven aan KLM
P.O. Box 7700
1117 ZL Schiphol
U kunt er ook voor kiezen om contact met KLM op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over KLM
Veelgestelde Vragen
Waarom Klantenservicedirect gebruiken om KLM te bellen?
Het is verstandig om Klantenservicedirect te gebruiken omdat wij u meteen kunnen doorverbinden met de afdeling waarnaar u op zoek bent. U hoeft zelf niet meer te zoeken en u weet zeker dat u het goede nummer krijgt. Wij garanderen u een snel contact met de KLM zodat u uw informatie kunt inwinnen.
Hoe komt het dat het zo lastig is om KLM te bellen?
U kunt het zich vast voorstellen dat het bij KLM met regelmaat druk is. Dit kan ervoor zorgen dat ze wat minder goed te bereiken zijn. Wij zorgen dat u wel meteen contact krijgt. U krijgt dan snel een antwoord op de vragen die u heeft. Dat scheelt u een hoop tijd.
Via welke kanalen kan ik KLM bereiken?
KLM is te bereiken via WhatsApp waar u met uw vragen terecht kunt. De klantenservice is daar 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. Tevens is de klantenservice ook te bereiken via Twitter en Facebook Messenger. Liever een brief schrijven naar KLM? Dit kan zeer zeker ook!