Nationale Nederlanden Contact
Bent u op zoek naar de Nationale Nederlanden klantenservice?
Bel nu Bel nuNationale Nederlanden Telefoonnummer
Waarom Nationale Nederlanden bellen?
U wilt financieel advies
Bel Nationale Nederlanden wanneer u meer informatie wilt over de financiële producten. De klantenservice kan u meer informatie verstrekken en eventueel contact brengen met een financieel adviseur.
U wilt schade melden
Contact Nationale Nederlanden klantenservice wanneer u schade heeft geleden en dit wilt melden. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en uitleggen hoe en waar u uw schade kunt melden.
U wilt een wijziging doorgeven
Wanneer u een wijziging van adres, bankrekeningnummer, telefoonnummer of emailadres wilt doorgeven kunt u het Nationale Nederlanden nummer bellen. De medewerker kan u uitleggen hoe u de wijziging kunt doorgeven.
U heeft een zorgverzekering bij Nationale Nederlanden
U kunt contact opnemen via het Nationale Nederlanden telefoonnummer wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt over uw zorgverzekering. De klantenservice kan u vragen beantwoorden en meer informatie verstrekken.
U heeft een rekening bij Nationale Nederlanden
Neem contact op met Nationale Nederlanden klantenservice wanneer u mee informatie wilt of vragen heeft over uw rekening bij Nationale Nederlanden. De klantenservice kan u vragen beantwoorden of zal u in contact brengen met een adviseur.
U heeft betalingsproblemen
Bel het Nationale Nederlanden klantenservice nummer wanneer u problemen heeft met betalen. De medewerker zal samen met u en aan de hand van uw gegevens op zoek gaan naar een oplossing van het probleem.
Chatten met Nationale Nederlanden
U kunt rechtstreeks contact opnemen met Nationale Nederlanden via de chatbot rechts onderin op de website. Klik op de oranje chatbot "Vraag het ons" en stel uw vraag. De chatbot van Nationale Nederlanden zal uw vraag kort beantwoorden en meer informatie verstrekken.
Nationale Nederlanden via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Nationale Nederlanden klantenservice sturen via het contactformulier op de website. Kies het onderwerp waarover u een bericht wilt versturen en vul vervolgens het betreffende contactformulier in. De klantenservice zal in binnen 10 werkdagen inhoudelijk op uw bericht reageren.
Via Facebook contact met Nationale Nederlanden
Nationale Nederlanden heeft een Facebook-pagina. Het webcare team van Nationale Nederlanden is op werkdagen van 8:00-20:00 uur bereikbaar via Facebook Messenger en op zaterdag van 10:00-16:00 uur. Zij zullen binnen 2 uur op uw bericht reageren.
Contact met Nationale Nederlanden via Twitter
Nationale Nederlanden heeft een Twitter-pagina waar zij tweets met tips en informatie delen. Verder is de klantenservice bereikbaar voor vragen bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Zij zullen binnen 2 uur op uw bericht reageren.
Nationale Nederlanden contacteren via Instagram
Nationale Nederlanden heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij oude en nieuwe foto’s met betrekking tot Nationale Nederlanden. De geschiedenis, de producten, de activiteiten en acties van Nationale Nederlanden. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Instagram.
Nationale Nederlanden op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Nationale Nederlanden staan berichten uit verschillende landen waar Nationale Nederlanden actief is. Ook vindt u op de Linkedin-pagina de actuele vacatures bij Nationale Nederlanden in de verschillende landen. U kunt de klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Linkedin.
Nationale Nederlanden op Youtube
Op het Youtube-kanaal van Nationale Nederlanden staan vele verschillende video’s onder andere reclames ‘uit de oude doos’, maar ook video’s met informatie en tips over de verschillende diensten en producten van Nationale Nederlanden. Helaas kunt u via Youtube geen direct bericht naar de klantenservice van Nationale Nederlanden sturen.
Een brief schrijven aan Nationale Nederlanden
Postbus 93604
2509 AV Den Haag
U kunt er ook voor kiezen om contact met Nationale Nederlanden op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over Nationale Nederlanden
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om contact op te nemen met Nationale Nederlanden?
Geen gedoe met nummers opzoeken of met het moeten onthouden van nummers. Snel en direct contact met Nationale Nederlanden. Dit is waar KlantenserviceDirect goed in is. Wij halen u het werk uit handen om te moeten zoeken en zorgen dat u het contact krijgt wat u wilt hebben.
Hoe komt het dat contact opnemen met Nationale Nederlanden zo lastig is?
Nationale Nederlanden heeft verschillende afdelingen waardoor het in contact komen met hen wel eens wat lastiger kan zijn. Zeker op momenten wanneer er net een natuurramp zoals een overstroming is geweest hebben zij het heel druk. Wij zorgen er dan voor dat u via KlantenserviceDirect toch nog snel contact hebt.
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met Nationale Nederlanden?
U kunt natuurlijk bellen met Nationale Nederlanden maar u kunt ook met ze chatten. Dit kan via de website. Ook is er mogelijkheid om het contactformulier in te vullen. Op Facebook Messenger en Twitter zijn zij van 8.00 tot 20.00 bereikbaar op werkdagen en van 10.00 tot 16.00 op zaterdag.