NS Klacht Indienen

Bent u op zoek naar de NS klantenservice?

Bel nu Bel nu

NS Contact

Telefoonnummer
Adres
Laan van Puntenburg 100, 3511ER Utrecht
Website
Openingstijden
Gesloten
Maandag
07:00-23:00
Dinsdag
07:00-23:00
Woensdag
07:00-23:00
Donderdag
07:00-23:00
Vrijdag
07:00-23:00
Zaterdag
07:00-23:00
Zondag
07:00-23:00
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij NS. 

Waarom NS bellen?

U wilt meer weten over NS abonnementen

Bel het NS-klantenservice telefoonnummer en de medewerker kan al uw vragen over beantwoorden als u al een NS-abonnement heeft, maar hij/zij kan u ook meer informatie geven over de verschillende NS-abonnementen.

U wilt een OV-fiets huren

Neem contact op met de NS-klantenservice en stel uw vragen. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het huren van een ov-fiets. Hoe u dit kunt regelen, wat het kost en waar u de fiets kunt ophalen en terugbrengen.

U wilt graag informatie over een NS product ontvangen

Bel het NS-nummer en de klantenservice kan al uw vragen beantwoorden en meer informatie en uitleg geven over de verschillende NS-producten.

U heeft een fysieke beperking en wil met de trein reizen

Neem contact op via het NS-telefoonnummer en NS-klantenservice kan u meer uitleg geven en informatie verstrekken over het reizen met een beperking en hoe de NS u kan ondersteunen tijdens uw reis met de trein op de stations.

U wilt met de trein op vakantie in het buitenland

Neem contact op met NS-klantenservice en zij helpen u verder op weg op uw buitenlandse treinreis. De klantenservice kan u meer informatie kunnen verstrekken over treinreizen in het buitenland en hoe de NS u hier al dan niet bij kan ondersteunen.

U wilt geld terug vanwege vertraging

Bel het NS-nummer en de klantenservice kan u verder op weg helpen bij het indienen van uw claim voor geld terug vanwege NS-vertraging. Zij kunnen u de voorwaarden uitleggen en uitleggen hoe het teruggave proces werkt.

Chatten met NS

Chat met NS

U kunt rechtstreeks contact opnemen met NS door met ze te chatten via de chatbox op de klantenservice pagina. De NS klantenservice is iedere dag van 7:00 tot 23:00 uur bereikbaar via de chat.

Chatten met NS

Via Facebook contact met NS opnemen

Bekijk Facebook-pagina

Op de officiële Facebook-pagina van de NS vindt u hier leuke weetjes, acties en evenementen rond het spoor en de Nederlandse Spoorwegen. De NS hoort graag wat u bezighoudt. De NS klantenservice is dag en nacht bereikbaar op Facebook via Messenger.

Via Facebook contact met NS opnemen

Contact met NS opnemen via Twitter

Bekijk NS op Twitter

U kunt NS service dagelijks dag en nacht bereikbaar op Twitter. De klantenservice zal binnen 15 minuten op uw berichten reageren. Op de NS Twitter-pagina vindt u actuele reisinformatie en dan voornamelijk storingsmeldingen van op het spoor.

Contact met NS opnemen via Twitter

NS contacteren via Instagram

Bekijk Instagram-pagina

NS heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk foto’s en video’s. U kunt mooiste treinverhalen delen met NS. Het is niet mogelijk om NS klantenservice een bericht via Instagram te sturen.

NS contacteren via Instagram

NS op Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

De Linkedin-pagina van NS is vooral gericht op werkaanbod van NS. Hier vindt u dus vooral informatie over de NS als werkgever en vacatures bij de NS. Ook staan er video’s over actuele onderwerpen die belangrijk zijn voor de NS op Linkedin. NS klantenservice is niet bereikbaar via Linkedin.

NS op Linkedin

NS op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het NS Youtube-kanaal staan video’s over de NS en reizen met de trein, wat er achter de schermen plaatsvindt bij de NS, instructievideo’s, video’s voor kids, treinspotters en werken bij de NS. De klantenservice van de NS is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.

NS op Youtube

Een brief schrijven aan de NS

Het postadres is:

Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

U kunt er ook voor kiezen om contact met de klantenservice NS op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.

Meer informatie over NS

N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf. NS is semi-overheid bedrijf. Het heeft N.V.-status en de aandelen zijn in handen van de Nederlandse Staat. NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnetwerk. ProRail beheert dit netwerk en is het drukst bereden spoor van de Europese Unie. Na Zwitserland en Japan is dit het drukste spoorwegnetwerk ter wereld. De lengte van het spoorwegnet, is in vergelijking tot het aantal inwoners, een van de dichtste spoorwegnet werken ter wereld. Op 8 augustus 1837 is het eerste spoorwegbedrijf opgericht, de Hollandsche IJzeren Spoorweg Maatschappij (HIJSM). De HIJSM wordt beschouwd als de voorloper van NS. De HIJSM legt de eerste Nederlandse spoorlijn tussen Amsterdam en Haarlem aan die op 20 september 1839 werd geopend. Door de jaren heen en tijdens de twee wereldoorlogen speelde NS een rol, maar sinds ongeveer 2000 richt NS zich op twee taken reizigersvervoer - inclusief treinonderhoud - en knooppuntontwikkeling. Andere ontwikkelingen die hebben plaatsgevonden zijn de start van NS International waarmee voor een goede aansluiting op het Europese hogesnelheidsnet en voor snelle en comfortabele verbindingen richting Parijs, Brussel, Keulen, Londen en Frankfurt tot stand moesten komen. Inmiddels is NS ook actief in Groot-Brittannië en Duitsland met het dochterbedrijf Abellio waar men vervoer per trein en bus regelt. NS wil het reizen met het openbaar vervoer makkelijker en aangenamer maken. 

Veelgestelde Vragen

Het is aan te bevelen om de klantenservice van de NS te bereiken via Klantenservicedirect omdat dit vele malen sneller gaat. U hoeft nu geen nummer op te zoeken of te onthouden want dat doen wij allemaal voor u. Wij verbinden u direct met de NS door. U kunt dus snel uw vraag stellen.

Het is aan te bevelen om de klantenservice van de NS te bereiken via Klantenservicedirect omdat dit vele malen sneller gaat. U hoeft nu geen nummer op te zoeken of te onthouden want dat doen wij allemaal voor u. Wij verbinden u direct met de NS door. U kunt dus snel uw vraag stellen. 

Hoe komt het dat het telefoonnummer van NS zo lastig te bereiken is?

Het juiste telefoonnummer vinden kan nog wel eens wat voeten in de aarde hebben. Het nummer is niet juist of het is van een andere afdeling dan dat u nodig heeft. Dit zijn momenten waarop u nog eens aan ons denkt! Wij van Klantenservicedirect zorgen namelijk voor een direct contact met NS. 

Via welke kanalen kan ik NS bereiken?

Via hun website is de klantenservice via de chat elke dag te bereiken van 7.00 tot 23.00 uur. Op Facebook en Twitter is de klantenservice van NS dag en nacht bereikbaar. Zij geven u zo snel als mogelijk een antwoord op uw vraag. Liever een brief schrijven? U kunt deze naar het postadres van NS versturen.  

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.