OHRA Contact
Waarom OHRA bellen?
U wilt een verzekering opzeggen
Neem contact op met OHRA-klantenservice wanneer u een verzekering wilt opzeggen of bijvoorbeeld wijzigen. De klantenservice kan u uitleggen hoe u de verzekering kunt opzeggen of wijzigen.
U wilt een zorgnota declareren
U bent bij fysiotherapeut geweest en heeft een nota ontvangen die betaald moet worden. Bel het OHRA-nummer en de klantenservice kan u meer informatie verstrekken over declareren van zorgnota’s en hoe u dit kunt doen.
U wilt waterschade melden
Bel het OHRA-telefoonnummer wanneer u waterschade heeft geleden, of enige andere schade. De klantenservice kan u adviseren en informatie verstrekken over de schade meldingsprocedure.
U wilt informatie over huisdierverzekering
Neem contact op met OHRA-klantenservice wanneer u een hond heeft en meer informatie wilt over de OHRA-huisdierenverzekering, de kosten, de voorwaarden, de dekking etc. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden.
U wilt een klacht indienen
U kunt het OHRA-telefoonnummer bellen wanneer u een klacht heeft. De klantenservice zal u te woord staan en ze zullen hun best doen op de klacht op te lossen of u meer informatie en uitleg geven over de klachtenprocedure(s).
U gaat verhuizen
Neem contact op via het OHRA-nummer wanneer u gaat verhuizen of een andere wijziging door wilt geven. De klantenservice zal u helpen en uitleggen hoe de wijziging(en) door kunt geven.
Contact met OHRA via WhatsApp
U kunt rechtstreeks berichten naar OHRA klantenservice sturen via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van OHRA is 06 20 14 06 59. De klantenservice is op werkdagen tussen 8:00-18:00 bereikbaar en op zaterdag van 9:00 tot 15:00 uur bereikbaar. Op zaterdag zijn echter niet alle afdelingen bereikbaar.
Via Facebook contact met OHRA opnemen
OHRA heeft een Facebook-pagina met berichten over de verschillende diensten, producten en acties van OHRA. De klantenservice is op werkdagen tussen 8:00-18:00 bereikbaar en op zaterdag van 9:00 tot 15:00 uur bereikbaar.
Contact met OHRA opnemen via Twitter
Op de officiële OHRA Twitter-pagina staan een aantal oudere berichten. OHRA klantenservice is via Twitter bereikbaar voor vragen op werkdagen tussen 8:00-18:00 bereikbaar en op zaterdag van 9:00 tot 15:00 uur.
OHRA op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van OHRA staan verschillende berichten over de verschillende verzekeringen van OHRA en werken bij OHRA. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.
OHRA op Youtube
Op het Youtube-kanaal van OHRA staan verschillende video’s onder ander de OHRA commercials, ‘Prangende vragen’ en vlogs met informatie en uitleg over de Zorgverzekeringen van OHRA. U kunt OHRA klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Youtube.
Een brief schrijven aan OHRA
Postbus 40000
6803 GA Arnhem
U kunt er ook voor kiezen om contact met OHRA op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over OHRA
Veelgestelde Vragen
Waarom Klantenservicedirect gebruiken om de Ohra Helpdesk te bereiken?
Wij verbinden u meteen door met de Ohra. Een telefoonnummer opzoeken hoeft u niet meer te doen. U geeft alleen even aan ons door dat u in contact wilt komen met Ohra en wij verbinden u meteen door. Dit gaat een stuk sneller voor u omdat u nu zelf niet op zoek hoeft te gaan.
Hoe komt het dat de Ohra Helpdesk zo lastig te bereiken is?
Ohra kent meerdere afdelingen en dan is het soms wat lastiger om de juiste te bereiken. Dit behoort bij de verleden tijd wanneer u contact opneemt met Ohra via Klantenservicedirect omdat wij precies weten waar u moet wezen. Dit maakt het voor u een stuk gemakkelijker en ook veel sneller.
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met de Ohra Helpdesk?
Op diverse manieren kunt u in contact komen met de Ohra klantenservice. Dit kan via WhatsApp, Facebook Messenger en Twitter. U kunt door op de doordeweekse dagen van 8.00 tot 18.00 uur in contact komen met de klantenservice en op zaterdag van 9.00 uur tot 15.00 uur. Een brief sturen kan naar het postadres van Ohra.