PostNL Contact

Bent u op zoek naar het PostNL telefoonnummer? Wij verbinden u graag door.

Bel 1835

De kosten zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.

PostNL Telefoonnummer

Telefoonnummer
Adres
Prinses Beatrixlaan 23, 2595 AK Den Haag
Website
Openingstijden
Gesloten
Maandag
08:30-20:00
Dinsdag
08:00-20:00
Woensdag
08:00-20:00
Donderdag
08:00-20:00
Vrijdag
08:00-20:00
Zaterdag
10:00-16:00
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij PostNL. 

Waarom PostNL bellen?

Uw pakketje is niet aangekomen

Het is altijd vervelend om te wachten op een pakketje wat niet aan komt. Bel PostNL om te vragen waar het pakketje gebleven is en om tot een oplossing te komen.

U heeft een pakket ontvangen die niet voor u bestemd is

Het kan voorkomen dat u een pakketje ontvangt, dat niet voor u is bestemd. Door met PostNL contact op te nemen komt u te weten welke stappen u moet nemen om het probleem op te lossen.

U heeft een vraag over uw verzending

Als u vragen heeft over uw verzending kunt u altijd bellen met de PostNL klantenservice of contact opnemen via chat of social media.

U was niet thuis tijdens de bezorging van uw pakket

Het gebeurt vaker dat iemand niet thuis is tijdens de bezorging. Vaak komt een bezorger een andere keer terug of wordt het pakketje afgeleverd bij de buren of een lokaal afhaalpunt. Als dit niet het geval is, bel dan snel met PostNL.

U heeft een zakelijke vraag

Als u ondernemer bent en met PostNL contact wilt opnemen kunt u bellen met PostNL Zakelijk. Dit is de klantenservice voor al uw vragen op zakelijk gebied.

U wilt een klacht indienen

Bent u niet tevreden over de service van PostNL of heeft u ergens anders een klacht over? Neem dan contact op met de PostNL klantenservice.

Chatten met de PostNL klantenservice

Chat met PostNL

Als u liever niet belt maar digitaal contact wilt met de PostNL klantenservice is het mogelijk om te chatten met PostNL support. De openingstijden van de chat zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 19:45 uur en op zaterdag van 9:00 tot 15:45 uur. Er is ook een mogelijkheid om uw problemen op te lossen via chatbot Daan. Deze is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Chatten met de PostNL klantenservice

Met PostNL contact opnemen door middel van Facebook

Bekijk Facebookpagina

U kunt de PostNL klantenservice bereiken via Facebook. PostNL is op Facebook 24 uur per dag bereikbaar via Facebook Messenger. U kunt dus altijd een bericht sturen naar PostNL. Hoe lang het duurt voordat u een reactie krijgt is niet bekend. Wel is er tussen 20.00 en 23.59 in de avond een chatbot van PostNL beschikbaar op Facebook.

Met PostNL contact opnemen via Twitter

Bekijk PostNL op Twitter

De PostNL klantenservice is ook actief op Twitter. Door een privébericht te sturen naar PostNL kunt u contact opnemen met de klantenservice. De reactietijd is ook hier onbekend, maar ook hier is chatbot Daan actief tussen 20.00 en 23.59 uur.

Met PostNL contact opnemen via Instagram

Bekijk Instagram-pagina

Het is niet mogelijk om contact op te nemen met de PostNL klantenservice via Instagram. Wel is het mogelijk om PostNL te volgen om op te hoogte te blijven van PostNL.

Met PostNL contact opnemen via Instagram

Met PostNL contact opnemen via LinkedIn

Bekijk LinkedIn-pagina

Contact opnemen met PostNL via LinkedIn is niet mogelijk. Wel kunt u terecht op de LinkedIn-pagina van PostNL om vacatures te zien en eventueel te solliciteren.

Met PostNL contact opnemen via YouTube

Bekijk YouTube-kanaal

PostNL heeft ook een eigen YouTube kanaal. Het is niet mogelijk om via dit kanaal contact op te nemen met de PostNL klantenservice, maar u kunt hier wel video’s vinden met informatie over PostNL. Zoals bijvoorbeeld vlogs, reclames, instructievideo’s en handige video’s zoals “Tips om nep berichten (phishing) te herkennen”.

Een brief schrijven aan PostNL

Het postadres is:

Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden

U kunt er ook voor kiezen om contact met PostNL op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.

Meer informatie over PostNL

PostNL is een Nederlands postbedrijf actief in de Benelux, Duitsland en Italië. Het bedrijf is de afgelopen jaren een aantal keer van naam veranderd. Zo heette het eerder, PTT, TPG, TNT, om uiteindelijk verder te gaan als PostNL in 2011. In 2015 werkten er bij PostNL 50.000 mensen, waarvan een groot deel in parttime dienst. Zo'n 80% van het PostNL personeel bezorgt Nederlandse brievenpost. PostNL is door de Nederlandse overheid aangewezen als bedrijf dat is belast met het uitvoeren van de universele postdiensten (UPD). Dat betekend dat PostNL verantwoordelijk is om zes dagen per week post te bezorgen en brievenbussen te legen. De verschillende diensten van PostNL zijn, naast het bezorgen van brieven en drukwerk, ook zakelijke post en pakketten bezorgen.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen
Bel 1835

De kosten zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.