ProRail Contact
Waarom ProRail bellen?
U woont dicht bij het spoor
Bel het ProRail telefoonnummer wanneer u vlak bij het spoor woont en heeft gehoord over toekomstige werkzaamheden aan het spoor. ProRail klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over ProRail, toekomstige werkzaamheden en hoe u op de hoogte wordt gebracht.
Er is geluidsoverlast vanaf een emplacement
Neem contact op met ProRail klantenservice wanneer u last heeft van geluidsoverlast over ander overlast vanaf een emplacement van ProRail aan het spoor. ProRail klantenservice kan u meer informatie geven over de maatregelen die zij hebben genomen en nemen en hoe en waar u een officiële klacht kunt indienen.
Woont u in de buurt van een onbewaakte spoorwegovergang?
Heeft u vragen over de onbewaakte spoorwegovergang bij u in de buurt? Wilt u weten wanneer deze beveiligd gaat worden? Of wat ProRail aan de veiligheid gaat werken. Bel het ProRail nummer bellen en de klantenservice zal uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden.
U gaat reizen met de trein
Neem contact op via het ProRail telefoonnummer als u gaat reizen met de trein en wilt weten of er werkzaamheden aan het spoor zijn, welke tot vertraging(en) of omleiding(en) kunnen leiden. ProRail klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het plannen van uw treinreis.
U bent geïnteresseerd in werken bij ProRail
Bel het ProRail klantenservice nummer bellen wanneer u interesse heeft in werken bij ProRail. De klantenservicemedewerker kan u meer uitleg geven over werken bij ProRail en waar informatie vindt over vacatures bij ProRail.
U maakt zich zorgen over het milieu
Ziet u hoe er groen verdwijnt langs het spoor? Vraagt u zich af wat ProRail wel en niet mag voor wat betreft ontbossing en ontgroening? Neem contact op met ProRail klantenservice en zij kunnen u meer vertellen over het natuurbeheer van ProRail en waar u meer informatie hierover kunt vinden.
Contact met ProRail via contactformulier
U kunt rechtstreeks contact opnemen met ProRail klantenservice door het contactformulier in te vullen en te versturen. Vul de gevraagde informatie in. Stel uw vraag of meld uw opmerking en verstuur uw bericht naar ProRail klantenservice. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met ProRail via Facebook
ProRail heeft een Facebook-pagina waar zij berichten delen over het werk van ProRail achter de schermen en informatie over het verdelen van de treinpaden, het regelen van treinverkeer, de bouw en het beheer van stations, aanleg van nieuw spoor en onderhoud van bestaand spoor. ProRail klantenservice is bereikbaar via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen.
Contact met ProRail via Twitter
ProRail heeft een Twitter-pagina waar zij Tweets delen over het beheer van het spoor, de bouw en het beheer van stations, de treinverkeersleiding, en het werk bij en voorkomen van incidenten op het spoor. ProRail klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur bereikbaar via Twitter.
Instagram-pagina ProRail
ProRail heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten en foto’s over ProRail. ProRail beheert verschillende Instagram-pagina’s zoals @prorailstations over de bouw en het beheer van stations, @werkenbijprorail en @incidentenbestrijders. ProRail klantenservice is helaas niet rechtstreeks bereikbaar via Instagram.
ProRail op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van ProRail delen zij verschillende nieuwsberichten over werken aan het spoor en de nieuwste ontwikkelingen. Verder vindt u hier meer informatie over werken bij ProRail en de actuele openstaande vacatures bij ProRail. De klantenservice van ProRail is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina van ProRail.
ProRail op Youtube
Op het Youtube-kanaal van ProRail vindt u ondere andere een aantal Live-streams van werkzaamheden die ProRail uitvoert. U kunt live meekijken bij de werkzaamheden. Verder deelt ProRail op haar Youtube-kanaal vele verschillende informatieve en nieuwsberichten over het werk van ProRail en nieuwe ontwikkelingen op en aan het spoor. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met ProRail klantenservice via Youtube.
Spoorwerkcheck
Wanneer u binnen 300 meter van het spoor woont of werkt dan kun u de spoorwerkcheck direct checken of er spoorwerkzaamheden bij u in de buurt gepland zijn. U vindt de Spoorwerkcheck onderaan de contact-pagina. Vul uw postcode en huisnummer in en bekijk de werkzaamheden van ProRail.