PZC Contact
Waarom de PZC bellen?
U heeft uw krant niet ontvangen
Bel het PZC telefoonnummer wanneer u vandaag uw krant niet heeft ontvangen. De klantenservice zal uw gegevens controleren en het niet ontvangen van uw PZC doorgeven aan de bezorger.
Wilt u adverteren in de PZC?
Overweegt u om te gaan adverteren in de PZC? Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn? En wat het adverteren kost? Bel het PZC nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven over het adverteren in PZC.
U zoekt werk of een stageplaats
U kunt het PZC nummer bellen wanneer u vragen heeft over werken bij PZC. Zoekt u werk? Of een stageplek voor uw opleiding? Waar staan de vacatures? PZC klantenservice kan u meer uitleg geven over de werk- en/of stagemogelijkheden en openstaande vacatures bij PZC.
Wilt u zich aanmelden voor het lezerspanel?
U kunt het PZC nummer bellen wanneer u vragen over het lezerspanel. Wilt u zich graag aanmelden? Wat wordt er van u verwacht als u lid wordt van het PZC lezerspanel. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het PZC lezerspanel.
U wilt uw abonnement opzeggen of wijzigen
Bel het PZC telefoonnummer wanneer u uw abonnement op het PZC wilt opzeggen of wijzigen. Hoe kunt u uw abonnement wijzigen of opzeggen? Kan dat per direct? De klantenservice kan u meer uitleg geven over het wijzigen of opzeggen van uw abonnement op het PZC.
Hoe werkt bestellen via de PZC webwinkel?
Wilt u iets kopen in de PZC webwinkel? Hoe werkt dat? Wanneer ontvangt u uw bestelling? Hoe kunt u betalen? Neem contact op via het PZC telefoonnummer en zij kunnen al deze en andere vragen over de PZC webwinkel beantwoorden.
Chatten met PZC
Neem rechtstreeks contact op met PZC klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u vanaf ongeveer 12:00 uur het best contact opnemen via de chat. Klik op het Chat icoon en start uw chatgesprek met PZC klantenservice, over het algemeen wordt er snel gereageerd via de chat.
Contact met PZC via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar PZC klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in, voeg eventueel een bijlage toe en verstuur het contactformulier. De klantenservice van het PZC zal binnen 2-5 dagen contact met u opnemen.
Facebook-pagina PZC
PZC heeft een Facebook-pagina met actuele nieuwsberichten uit Zeeland, maar ook Nederlands en wereldnieuws. U kunt ook op de berichten reageren en uw nieuws met PZC delen. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met PZC klantenservice. Zij zullen zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
PZC op Twitter r
PZC heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets met actueel Zeeuws, Nederlands en Wereldnieuws. U kunt een DM naar PZC klantenservice sturen.
Instagram-pagina PZC
PZC heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij nieuwsberichten, foto’s en video’s uit Zeeland via posts en reels. De Instagram-berichten zijn onderverdeeld in een 3-tal categorieën: Nieuwsquiz, CAS2022 en #pzcfoto. U kunt via Instagram ook rechtstreeks contact opnemen met PZC klantenservice.
PZC op Linkedin
PZC is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van PZC vindt u diverse nieuwsberichten van PZC. De klantenservice van PZC is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.
Krant niet ontvangen?
Heeft u uw krant niet ontvangen? Dan kunt u dit online doorgeven door het meldingsformulier bezorging in te vullen. Klik op de link ‘Meldingsformulier ….’, vul het formulier in en verstuur het formulier. PZC klantenservice zal uw melding zo snel mogelijk doorgeven aan de bezorger van uw krantenwijk.