Simyo Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van Simyo? Wij verbinden u graag door.

Bel nu

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.

Simyo Contact

Telefoonnummer
Adres
Wilhelminakade 123, 3072 AP Rotterdam
Website
Openingstijden
Open
Maandag
08:30-20:00
Dinsdag
08:30-20:00
Woensdag
08:30-20:00
Donderdag
08:30-20:00
Vrijdag
08:30-20:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Simyo. 

Waarom Simyo bellen?

Gaat u binnenkort verhuizen?

Gaat u binnenkort verhuizen en wilt u graag weten wat u allemaal moet regelen met Simyo? Bel het Simyo telefoonnummer en de klantenservice kan u alle informatie geven met betrekking tot wijzigen van het adres en/of andere wijzigingen van persoonsgegevens.

U wilt meer informatie over eSim van Simyo

Heeft u gehoord van eSim van Simyo en wilt u meer informatie over eSim of heeft u vragen hierover. Bel het Simyo klantenservice telefoonnummer en zij kunnen u meer uitleg en informatie geven en al uw vragen beantwoorden.

U wilt overstappen op Simyo met nummerbehoud

U kunt het Simyo nummer bellen wanneer u erover denkt om over te stappen om Simyo en tegelijkertijd uw huidige nummer wilt behouden. Simyo klantenservice kan u hiermee helpen en al uw vragen beantwoorden.

Het internet werkt niet

Neem contact op via het Simyo telefoonnummer wanneer er problemen zijn met het internet. Simyo klantenservice. Samen met Simyo klantenservice kunt u uitzoeken wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden.

Wanneer ontvangt u uw nieuwe toestel?

Heeft u een toestel gekocht bij Simyo en wilt u graag weten wanneer u deze zult ontvangen? Bel het Simyo nummer en de klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven de verzending, de bestelstatus en de ontvangst van uw onlangs bestelde apparaat.

U wilt het beltegoed opwaarderen

Bel Simyo klantenservice wanneer u uw beltegoed wilt opwaarderen en niet goed weet hoe en waar u dit kunt doen. Simyo klantenservice kan u uitleggen waar en hoe en met welk bedrag u uw Simyo beltegoed kunt opwaarderen

Chatten met Simyo

Chat met chatbot Sam

U kunt contact met Simyo klantenservice opnemen via ‘chatbot Sam’. Klik op ‘start chat’ of rechts onderin om het icoontje van chatbot Sam. Start het gesprek door uw vraag te stellen en chatbot Sam zal u zo goed mogelijk helpen.

Contact met Simyo via WhatsApp

WhatsApp met Simyo

U kunt rechtstreeks berichten naar Simyo klantenservice sturen via WhatsApp en met de klantenservice chatten. Het WhatsApp nummer van Simyo is 0651000054. Stel uw vraag aan Simyo klantenservice en zij beantwoorden u vraag zo snel mogelijk. Houd wel rekening met de openingstijden van Simyo klantenservice.

Contact met Simyo via WhatsApp

Contact met Simyo via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar Simyo klantenservice sturen via het contactformulier op de klantenservice-pagina. Vul uw gegevens in en stel uw vraag. Simyo klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Contact met Simyo via Facebook

Bekijk Simyo Facebook-pagina

Simyo heeft een Facebook-pagina met berichten over de verschillende diensten, producten en acties van Simyo. Simyo klantenservice is tijdens de normale openingstijden bereikbaar via Facebook Messenger. U kunt hen altijd een bericht sturen en Simyo klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Contact met Simyo via Facebook

Contact met Simyo via Twitter

Bekijk Simyo op Twitter

De klantenservice van Simyo is ook actief op Twitter. Hier delen zijn informatieve Tweets over actuele zaken rondom Simyo, internet en andere tips en trucs. U kunt via Twitter een DM naar Simyo klantenservice sturen.

Contact met Simyo via Twitter

Instagram-pagina Simyo

Bekijk Instagram-pagina

Simyo heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij leuke en gezellige foto’s. Het is niet mogelijk om via Instagram rechtstreeks contact op te nemen met Simyo klantenservice.

Instagram-pagina Simyo

Youtube-kanaal Simyo

Bekijk Simyo op Youtube

Simyo heeft ook een eigen YouTube kanaal met informatieve video’s instructievideo’s zoals bijvoorbeeld ‘Beweeg met je mee’, ‘Smartphone fotografie’, ‘Buzzwords’, ‘De beste apps voor’ en ‘Vroeger was alles beter?’. U kunt Simyo klantenservice niet direct benaderen via Youtube.

Youtube-kanaal Simyo

Contact via Simyo Forum

Bekijk Simyo Forum

U kunt ook vragen stellen op het Simyo Forum. Op het Simyo Forum vindt u antwoorden op uw vragen. Hier kunt u ook op de hoogte blijven van nieuwe topics en anderen helpen. Het Forum is opgedeeld in verschillende categorieën. Klik op de knop ‘Stel een vraag’ en hopelijk vindt u snel een oplossing voor uw probleem.

Schrijf brief aan Simyo

Het postadres is:

Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

U kunt er ook voor kiezen om een brief aan Simyo klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van Simyo

Meer informatie over Simyo

Simyo is een telecom merk voor verschillende mobiele virtuele netwerkoperatoren (MVNO's) in Europa. In Nederland is Simyo eigendom van KPN. Simyo is op 30 mei 2005 in Duitsland opgericht en KPN in datzelfde jaar Simyo in Nederland op de markt gebracht. In eerste instantie bood Simyou enkel prepaid abonnement aan, maar later zijn daar ook Sim Only abonnementen aan toegevoegd. Sim Only is een telefoonabonnement waarbij je van de provider alleen een simkaart krijgt. Zelf zorg je dus voor de mobiele telefoon. Aan het begin van deze eeuw werd de Sim Only steeds populairder. Inmiddels hadden veel mensen een goede mobiele telefoon waar ze gek op waren. Daarom hoefden ze niet per se een abonnement waarbij je een nieuwe telefoon kreeg. Klanten behouden hun eigen telefoon bij SimOnly en ontvangen enkel een simkaart. De bedrijfstrategie van Simyo is gebaseerd op op "zelfbeheer via het internet", een vergelijkbaar model als het oorspronkelijke online bankieren model. Hierdoor worden aanzienlijke kostenbesparingen mogelijk, waardoor de tarieven concurrerend zijn en blijven. Sim Only én Simyo zijn zeer populaird en Simyo is inmiddels al 21 keer uitgeroepen tot de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.