SnappCar Bellen
Waarom SnappCar bellen?
U wilt meer informatie over hoe SnappCar werkt
Bel het SnappCar telefoonnummer wanneer wilt weten hoe SnappCar werkt. Wilt u uw auto verhuren? Of wilt u een deelauto huren? SnappCar klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het autodelen via het SnappCar online platform.
Wat als u schade heeft? Hoe is de verzekering geregeld?
Heeft u schade opgelopen tijdens de huurperiode? Of heeft de huurder schade veroorzaakt aan uw verhuurde auto? Neem contact op met SnappCar klantenservice en zij kunnen u meer uitleg geven over het afhandelen van schade aan de auto en hoe de verzekering via SnappCar geregeld is.
U wilt weten hoe keyless boekingen werken
U kunt het SnappCar nummer bellen wanneer u meer uitleg en/of informatie wilt over het keyless boeken, het ophalen en afleveren van de deelauto. SnappCar klantenservice kan uw vragen beantwoorden en extra informatie verstrekken over de SnappCar app en het ophalen en inleveren van de auto.
U wilt uw boeking wijzigen
Neem contact op via het SnappCar telefoonnummer als uw boeking wilt wijzigen. SnappCar klantenservice kan u meer vertellen over het wijzingingsbeleid en de voorwaarden.
U wilt meer weten over de borg
Bel het SnappCar telefoonnummer wanneer meer wilt weten over het betalen van een borg. Wanneer betaalt u borg? Hoeveel bedraagt de borg? Hoe ontvangt u de borg terug? De klantenservicemedewerker van SnappCar kan al uw vragen over de borg en het autodelen beantwoorden.
Welke betaalmethoden hanteert SnappCar?
Wilt u meer weten over de mogelijke betaalmethoden van SnappCar, bel dan naar de SnappCar klantenservice. Zij kunnen u meer vertellen over de betaalmethoden en andere zaken rondom het huren of verhuren van een deelauto via SnappCar.
Contact met SnappCar via contactformulier
Neem rechtstreeks contact op met SnappCar klantenservice via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u het contactformulier invullen. SnappCar klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
SnappCar op Facebook
SnappCar heeft een Facebook-pagina met berichten over SnappCar. Leuke berichten over het ontstaan van SnappCar, het huren en verhuren van auto in de buurt, autodelen etc. SnappCar klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar via Facebook Messenger. Schrijf uw DM en SnappCar klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Contact met SnappCar via Twitter
SnappCar heeft een Twitter-pagina met nieuws en berichten over SnappCar. U vindt hier ook Tweets en antwoorden. U kunt een DM naar SnappCar klantenservice sturen. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
SnappCar op Instagram
Op de Instagram-pagina van SnappCar vindt u diverse foto’s en video’s met informatie, tips en aanbiedingen het autodelen via SnappCar. U kunt SnappCar klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Instagram.
SnappCar op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van SnappCar delen zij hun missie en de doelen van SnappCar. U vindt hier ook verschillende berichten met algemene informatie en nieuws van SnappCar. U kunt via Linkedin geen persoonlijk bericht naar SnappCar klantenservice sturen.
Youtube-kanaal SnappCar
SnappCar heeft ook een eigen YouTube kanaal met leuke en informatieve video’s over hoe SnappCar werkt, maar ook video’s met de verschillende auto’s die gedeeld worden door klanten van SnappCar. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met SnappCar klantenservice.