Stedin Klantenservice

Bent u op zoek naar het Stedin telefoonnummer? Wij verbinden u graag door.

Bel 1835

De kosten zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.

Stedin Contact

Telefoonnummer
Adres
Blaak 8, 3011 TA Rotterdam
Openingstijden
Gesloten
Maandag
08:30-16:30
Dinsdag
08:30-16:30
Woensdag
08:30-16:30
Donderdag
08:30-16:30
Vrijdag
08:30-16:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Stedin. 

Waarom Stedin bellen?

U wilt meer weten over de slimme meter

U kunt Stedin klantenservice bellen wanneer u meer wilt weten over de slimme meter, wat het verschil is met uw oude meter en wat de voordelen van de slimme meter zijn. Bel het Stedin telefoonnummer en de klantenservice zal uw vragen beantwoorden.

U wilt van het gas af

Bel het Stedin nummer wanneer u vragen heeft over het afsluiten van de gasaansluiting. De klantenservice kan u meer informatie geven hoe proces van gasafsluiting is, hoe u dit kunt regelen en hoeveel het u gaat kosten.

U wilt hoe u de meterstanden kunt aflezen en doorgeven

Neem contact op met Stedin klantenservice met uw vragen over de meterstanden. Hoe en waar u deze kunt vinden en eventueel een afspraak kunt maken voor het opnemen van de meterstanden door Stedin.

U wilt zelf elektriciteit gaan opwekken

Wanneer u duurzame energie wilt en deze zelf wilt gaan opwekken via bijvoorbeeld zonnepanelen dan kunt u het Stedin telefoonnummer bellen. De klantenservice kan u meer informatie geven over zelf energie opwekken en het regelen van alle zaken hieromtrent

U wilt weten waarom u energierekening zo hoog is

Bel het Stedin nummer en de klantenservice medewerker zal uw gegevens opzoeken en samen met u nagaan hoe uw energierekening is opgebouwd en nagaan waarom deze misschien zo hoog is.

U heeft schade na een stroomstoring

Neem contact op met Stedin klantenservice wanneer u schade heeft geleden na een stroomstoring. In overleg met de klantenservice kunt u samen nagaan of u recht heeft op een schadevergoeding en hoe dit eventueel geregeld kan worden.

WhatsAppen met Stedin

WhatsApp Stedin

U kunt rechtstreeks met Stedin contact opnemen via WhatsApp. De klantenservice beantwoordt uw vragen via WhatsApp op werkdagen tussen 08:30 en 20:30 uur. Het Stedin WhatsApp nummer is 06 46963963.

Via Facebook met Stedin contact opnemen

Bekijk Facebook-pagina

Stedin heeft een Facebook-pagina waar u contact kunt opnemen met het webcare team. Zij helpen u met uw vragen en klachten op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur. U vindt op de Stedin Facebook-pagina berichten over actuele onderwerpen met betrekking tot gas, elektriciteit en duurzame energie.

Contact met Stedin opnemen via Twitter

Bekijk Stedin op Twitter

Stedin heeft ook een Twitter-pagina met berichten over het nieuws op energiegebied en Stedin en storingsmeldingen. U kunt via Twitter contact opnemen met de klantenservice op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.

Stedin contacteren via Instagram

Bekijk Instagram-pagina

Stedin heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk berichten over storingen en werkzaamheden. De klantenservice is niet bereikbaar via Instagram.

Contact Stedin via Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

De Linkedin-pagina van Stedin is gericht op Stedin nieuws en het werkaanbod van Stedin. U vindt vacatures bij Stedin op de Linkedin-pagina. Stedin klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Linkedin.

Stedin klantenservice op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het Youtube-kanaal van Stedin staan verschillende video’s over onder andere het Stedin netwerk, projecten van Stedin, werken bij Stedin en de uitvinderswedstrijd de “Green Challenge”. De klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.

Meer informatie over Stedin

Stedin is een regionale Nederlandse netbeheerder die voornamelijk in de Randstad actief is. Naast Den Haag, Utrecht en Rotterdam valt ook de Rotterdamse Haven onder het gebied van Stedin. Als netbeheerder is Stedin verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten met in totaal bijna 4 miljoen aansluitingen. In het kader van de Wet Onafhankelijk Netbeheer (WON) waren de nutsbedrijven verplicht om per 1 januari 2011 de diverse netbeheeractiviteiten af te splitsen in een aparte ondernemingen.  Als gevolg heeft Eneco per 1 juli 2008 een het netwerkbedrijf Eneco NetBeheer afgesplitst en is verdergegaan onder een nieuwe naam, Stedin. En op 1 februari 2017 heeft Eneco het netbedrijf Stedin volledig afgestoten. Stedin Groep bestaat uit Stedin Netbeheer en het niet-gereguleerde infrabedrijf Joulz. In 2018 heeft VolkerWessels Joulz Energy Solutions (JES) overgenomen. JES ontwerpt, bouwt en onderhoud complexe infrastructuur en installaties voor midden- en hoogspanning. De gereguleerde activiteiten van Joulz zijn bij Stedin gebleven. Stedin heeft een publieke taak, het beheren van gas- en elektriciteitsnetwerken. Het bedrijf heeft in feite een monopolie positie en is er de Energiekamer van de ACM als toezichthouder die jaarlijks de tarieven vaststelt waarmee Stedin de onkosten voor het netbeheer moet dekken en rendement kan maken op het geïnvesteerde vermogen. Stedin exploiteert ook distributienetten voor CO2, aardwarmte en stoom.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen
Bel 1835

De kosten zijn honderd cpm, ook na doorverbinden.