Telefoonnummer Simpel

Bent u op zoek naar het Simpel telefoonnummer? Wij verbinden u graag door.

Bel nu Bel 1835

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.

Contact Simpel

Telefoonnummer
Adres
Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag
Website
Openingstijden
Open
Maandag
09:00-21:00
Dinsdag
09:00-21:00
Woensdag
09:00-21:00
Donderdag
09:00-21:00
Vrijdag
09:00-21:00
Zaterdag
10:00-17:00
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Simpel. 

Waarom Simpel bellen?

U wilt uw abonnement wijzigen, verlengen of opzeggen

Neem contact op met Simpel klantenservice wanneer u meer wilt weten over uw abonnement en/of uw abonnement wilt wijzigen, verlengen of opzeggen. De klantenservice kan u hierbij helpen.

U heeft problemen met het mobiel internet

Bel het Simpel telefoonnummer en de klantenservice zal samen met u uitzoeken hoe het komt dat het internet op uw mobiel niet (goed) werkt. Zij kunnen uw vragen hierover beantwoorden.

U heeft vragen over de instellingen van uw telefoon

Bel de klantenservice van Simpel als u problemen heeft met de instellingen van uw toestel en niet goed weet hoe u uw toestel moet instellen. De medewerker zal u verder helpen.

U wilt meer informatie over uw factuur

Neem contact op met de klantenservice van Simpel en zij zullen meer uitleg en informatie geven over uw factuur, waar u deze kunt vinden en hoe u deze kunt betalen.

U wilt hetzelfde nummer op uw nieuwe toestel

U heeft een nieuwe mobiele telefoon besteld en wilt graag uw oude nummer behouden. Bel het nummer van Simpel klantenservice en zij zullen uw vragen beantwoorden en helpen bij het regelen van het nummerbehoud.

U wilt meer weten over de tarieven

Neem contact op met Simpel klantenservice en de medewerker kan u alles vertellen over de verschillende tarieven, tariefplannen en bijvoorbeeld een plafond instellen.

Chatten met Simpel

Chat met Simpel

U kunt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van Simpel door te chatten via de chatbot op de klantenservice pagina. De chatbot zal al uw vragen direct beantwoorden.

Chatten met Simpel

Met Simpel Contact via Facebook

Simpel op Facebook

Simpel heeft een Facebook-pagina “Simpel Sim Only”. U kunt hier terecht met uw vragen of als u meer wilt weten over onze Sim Only-abonnementen op werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. Op de Facebook-pagina vindt u leuke berichtjes m.b.t. Simpel Sim Only.

Met Simpel Contact via Facebook

Simpel klantenservice op Twitter

Bekijk Simpel op Twitter

Ook via Twitter kunt u terecht bij Simpel klantenservice op werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur. U kunt u vragen stellen en men zal zo snel mogelijk uw vraag beantwoorden.

Simpel klantenservice op Twitter

Met Simpel Contact opnemen via Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

De Linkedin-pagina van Simpel staan alleen actuele vacatures bij Simpel. U kunt via Linkedin geen rechtstreeks bericht naar de klantenservice sturen.

Met Simpel Contact opnemen via Linkedin

Simpel op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het Youtube-kanaal van Simpel staan de video’s van de commercials van verschillende reclamecampagnes van Simpel. De klantenservice van Simpel is niet rechtstreeks bereikbaar via Youtube.

Simpel op Youtube

Een brief schrijven aan Simpel

Het postadres is:

Postbus 16272
2500 BG Den Haag

U kunt er ook voor kiezen om contact met Simpel op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.

Meer informatie over Simpel

Simpel is een Nederlandse aanbieder van sim-only-abonnementen voor mobiele telefonie en is sinds 2007 actief. Op het moment van oprichting maakte Simpel gebruik van het netwerk van KPN. In 2010 werd Simpel overgenomen door T-Mobile en is Simpel met al haar klanten overgestapt op het netwerk van T-Mobile. Sinds deze overname was Simpel een onderdeel van T-Mobile, maar opereerde het wel als apart bedrijf. In augustus 2014 heeft Simpel zich via een management buy-out losgemaakt van T-Mobile en ging door als zelfstandig bedrijf, het bleef echter wel gebruik maken van de infrastructuur van T-Mobile. Op 1 december 2020 is Simpel een onderdeel van de Nederlandse tak van T-Mobile geworden. T-Mobile is één van drie grootste spelers op de Nederlandse telecommarkt. Simpel staat met ruime afstand op nummer vier. Het bedrijf is nog steeds in handen van private-equity-investeerder Parcom Capital en oprichter Jasper de Rooij.

Veelgestelde Vragen

Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om snel het telefoonnummer van Simpel te bereiken?

U hoeft niet meer allerlei verschillende nummers op te slaan in uw telefoon of te onthouden. Bellen via KlantenserviceDirect is gewoon veel handiger. Wij zorgen er namelijk voor dat u direct in contact met een medewerker komt van Simpel. Simpel houdt van simpel maar wij ook! Bel via KlantenserviceDirect!

Hoe komt het dat het telefoonnummer van Simpel zo lastig te bereiken is?

U kent het vast wel dat u soms van die momenten heeft dat u niet meer goed weet wat u nu allemaal nog moet. Dat gebeurt ook wel eens bij Simpel. Wanneer het weer eens tijd is voor een nieuwe actie dan kan het moeilijker zijn ze te bereiken.

Via welke kanalen kan ik Simpel bereiken?

Een contact met Simpel kan via de website waar de chatbot te vinden is. U kunt ook Facebook Messenger gebruiken. Ze zitten daar op werkdagen van 9 tot 21 uur en op zaterdag van 10 tot 17 uur. Op Twitter zijn ze er alleen op werkdagen van 9 tot 21.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel 1835

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.