Klantenservice Tele2

Bent u op zoek naar de Tele2 klantenservice?

Bel nu Bel nu

Tele2 Contact

Telefoonnummer
Adres
Waldorpstraat 61, 2522 CC Den Haag
Website
Openingstijden
Open
Maandag
09:00-20:00
Dinsdag
09:00-20:00
Woensdag
09:00-20:00
Donderdag
09:00-20:00
Vrijdag
09:00-20:00
Zaterdag
09:00-17:30
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Tele2. 

Waarom Tele2 bellen?

U heeft een hoge rekening van Tele2 ontvangen

Neem contact op met Tele2 klantenservice wanneer u vragen heeft over uw rekening. De klantenservice kan samen met u naar uw rekening kijken en uitzoeken wat de oorzaak van de hoogte van de rekening is.

U wilt uw abonnement wijzigen

Bel het Tele2 telefoonnummer en de klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het wijzigen van uw abonnement. Hoe en waar u dit kunt, wanneer het nieuwe abonnement gaat en/of wat de nieuwe voorwaarden en kosten zijn.

Uw internet lijkt niet goed te werken

Neem contact op via het Tele2 nummer wanneer het internet niet goed werkt. De klantenservice kan aan de hand van wat u vertelt en uw gegevens nagaan of er misschien werkzaamheden zijn gepland of dat er een algemene storing is. Zij gaan op zoek naar een oplossing.

U wilt een telefoon bij Tele2 bestellen

U kunt het Tele2 telefoonnummer bellen wanneer u meer wilt weten over het bestellen van een mobiele telefoon met abonnement bij Tele2. De klantenservice kan al uw vragen beantwoorden en meer informatie geven over de bestelprocedure en bezorging.

U wilt graag meer informatie over de tarieven van Tele2

Neem contact op met Tele2 klantenservice en zij kunnen meer uitleg geven over de tarieven van verschillende diensten en abonnementen en waar u deze kunt opzoeken.

U gaat verhuizen

Bel het Tele2 nummer wanneer u gaat verhuizen en wilt weten hoe, waar en wanneer u uw verhuizing moet doorgeven. Of als u wilt weten of Tele2 ook services biedt in uw nieuwe woning? De klantenservice zal samen met u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Chatten met Tele2

Chat met Tele2

U kunt rechtstreeks contact opnemen met Tele2 door met ze te chatten via de chatbot op de klantenservice pagina. De chatbot is 24 uur per dag bereikbaar voor al uw vragen.

Chatten met Tele2

Via Facebook contact met Tele2 opnemen

Bekijk Facebook-pagina

Tele2 heeft een Facebook-pagina waar je fan van kunt worden. Op de Tele2 pagina staan berichten met Tele2 acties, informatie en tips. U kunt ook op deze berichten reageren. U kunt via Messenger een bericht versturen, maar het is niet zeker dat Tele2 klantenservice daar op zal reageren.

Via Facebook contact met Tele2 opnemen

Contact met Tele2 opnemen via Twitter

Bekijk Tele2 op Twitter

Hoewel Tele2 wel een Twitter-pagina heeft is de klantenservice niet bereikbaar op Twitter. Op de Tele2 Twitter-pagina staan berichten met de vele Tele 2 acties en activiteiten.

Contact met Tele2 opnemen via Twitter

Tele2 contacteren via Instagram

Bekijk Instagram-pagina

Tele2 heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij voornamelijk leuke berichten onder andere over hun samenwerking met RUMAG en Bram Krikke, maar ook filmpjes van Tele2 klanten en Tele2 aanbiedingen. Het is niet mogelijk om Tele2 klantenservice een bericht via Instagram te sturen.

Tele2 contacteren via Instagram

Tele2 op Linkedin

Bekijk Linkedin-pagina

Op de Linkedin-pagina van Tele2 staat algemene informatie over Tele2 als bedrijf. Er staan geen berichten of vacatures van Tele2 op de Linkedin-pagina en de klantenservice is hier ook niet bereikbaar.

Tele2 op Linkedin

Tele2 op Youtube

Bekijk Youtube-kanaal

Op het Youtube-kanaal van Tele2 staan video’s met aanbiedingen van Tele2, tutorials, commercials van Tele2 en andere playlists. De klantenservice van Tele2 is niet bereikbaar via Youtube.

Tele2 op Youtube

Meer informatie over Tele2

Tele2 is in 1993 opgericht in Zweden en levert zowel vaste als mobiele telefoniediensten, datanetwerken en internetdiensten. Tele2 staat op de Zweedse beurs genoteerd. De grootste aandeelhouder is Investment AB Kinnevik (Zweden). Het heeft 27,2% van de aandelen Tele2, maar wel 42% van stemrecht (2020) in Tele2. Tele2 is in 1997 in Nederland gestart met vaste telefonie. In 2001 was Tele2 het eerste bedrijf dat mobiele telefonie aanbood via een MVNO-constructie (Mobile Virtual Network Operator). Sinds september 2009 maakt Tele2 gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile en in 2006 introduceerde Tele2 als eerste provider "triple play": televisie, internet en bellen in één pakket in Nederland aan. Het marktaandeel van Tele2 Nederland was ondanks alle investeringen nooit groter dan 5% en daarom is er uiteindelijk besloten tot een fusie met T-Mobile Nederland. Sinds 2 januari 2019 zijn T-Mobile NL en Tele2 Nederland samengegaan. Het gevolg van deze overname was dat het 4G-netwerk van Tele2 op langere termijn zou worden afgebroken en dat het Tele2 gebruik zou gaan maken van het netwerk van T-Mobile. Op 2 maart 2021 zijn de laatste 21 masten van Tele2 uitgeschakeld.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.