Trekpleister Contact
Waarom Trekpleister bellen?
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Bel het Trekpleister telefoonnummer wanneer online gaat bestellen en wilt weten of het product überhaupt leverbaar is (op voorraad?). De klantenservice van Trekpleister kan u uitleggen hoe kunt controleren of een product op voorraad en snel leverbaar is.
U heeft een kortingscode ontvangen
Bel het Trekpleister telefoonnummer wanneer u een kortingscode heeft ontvangen en wilt weten hoe u deze kunt innen. Bent u vergeten de kortingscode te gebruiken? Trekpleister klantenservice kan u meer uitleg geven over het inwisselen van uw kortingscode.
U heeft geen orderbevestiging ontvangen
U heeft via Trekpleister besteld en geen orderbevestiging van uw bestelling ontvangen. Neem contact op met Trekpleister klantenservice en leg hen uw probleem voor. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de orderbevestiging en samen met u nagaan hoe u samen dit probleem kunt oplossen.
Kan ik producten retourneren?
U kunt het Trekpleister nummer bellen wanneer u vragen over het retourneren van ontvangen producten of beschadigde producten. Trekpleister klantenservice kan u meer uitleg geven over het retourneren van producten en de voorwaarden van retournering naar Trekpleister.
Is uw bestelling incompleet?
Bel het Trekpleister telefoonnummer wanneer uw bestelling incompleet is. Ontbreekt er een product? De klantenservice kan aan de hand van uw gegevens nagaan wat de bezorgstatus van uw bestelling is en uitzoeken wanneer de andere producten zullen worden bezorgd.
Zoekt u een Trekpleister bij u in de buurt?
Bent u op zoek naar een Trekpleister winkel bij u in de buurt? Wilt u liever naar een winkel? Weet u niet waar de dichtstbijzijnde Trekpleister winkel is? Bel het Trekpleister nummer en de klantenservice kan samen met u uitzoeken waar er een Trekpleister winkel bij u in de buurt is.
Chatten met Chatbot Trekpleister
Neem rechtstreeks contact op met Trekpleister klantenservice via de chat. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u een chatgesprek starten met Tess, de Trekpleister chatbot. Klik op rechts op (Live) chat Tess en stuur uw vraag. Chatbot Tess zal u direct antwoorden.
Facebook-pagina Trekpleister
Trekpleister heeft een Facebook-pagina met nieuwsberichten over de vele verschillende Trekpleister producten, afgestemd op het actuele seizoen. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Trekpleister klantenservice. Men zal van maandag tot en met vrijdag op uw Messenger-bericht reageren.
Via Twitter in contact met Trekpleister
Trekpleister heeft een Twitter-pagina waar zij via Tweets voornamelijk ‘veiligheidswaarschuwingen’ over producten delen. Heeft u een vraag dan kunt u deze o.a. via een DM aan Trekpleister klantenservice stellen. Men zal op werkdagen op uw bericht reageren.
Trekpleister op Linkedin
Trekpleister is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van Trekpleister vindt u diverse nieuwsberichten van en over Trekpleister en actuele openstaande vacatures. De klantenservice van Trekpleister is niet rechtstreeks bereikbaar via de Linkedin-pagina.
Youtube-kanaal Trekpleister
Trekpleister heeft ook een eigen YouTube-kanaal met een groot aantal informatieve video’s met informatie de verschillende producten die zij verkopen, maar vooral ook een groot aantal leuke DIY video’s. Het is niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Trekpleister klantenservice via het Youtube-kanaal.
Schrijf een brief aan Trekpleister
Postbus 34
3927 ZL Renswoude
U kunt er ook voor kiezen om een brief aan Trekpleister klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van Trekpleister.