UPS Klacht
Waarom UPS bellen?
U wilt weten hoeveel verzendkosten u moet betalen
Neem contact op met UPS klantenservice wanneer u een pakket wilt verzenden en wilt weten hoeveel dit u gaat kosten. De klantenservice kan u meer informatie geven en uitleggen hoe en waar u de verzendkosten kunt berekenen.
U wilt weten hoe u een pakket moet verpakken
U heeft een pakket dat u wilt verzenden en wilt weten hoe u dit moet verpakken. Bel het UPS telefoonnummer en de klantenservice kan u uitleggen aan welke eisen de verpakking dient te voldoen voor verzending met UPS.
U wilt weten wanneer een pakket geleverd wordt
Bel direct met UPS contact wanneer u een pakket heeft verzonden en niet (meer) weet wanneer het bij de ontvanger bezorgd zou worden. De klantenservice kan aan de hand van uw gegevens uw pakket traceren.
U wilt meer informatie over een factuur
Neem contact op met via het UPS telefoonnummer als u een factuur heeft ontvangen en meer informatie wilt. De klantenservice kan aan de hand van uw gegevens de factuur natrekken en evt. meer informatie en uitleg geven.
Een pakket is beschadigd afgeleverd
U heeft een pakket ontvangen en er is een beschadiging. Bel het UPS klantenservice nummer en deel uw ervaring. De klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het indienen van een claim vanwege beschadiging en hoe u deze procedure kunt starten.
U wilt een pakket naar het buitenland sturen
Neem contact op met UPS klantenservice wanneer u een pakket naar het buitenland wilt versturen en wilt weten aan welke voorwaarden het pakket moet voldoen. De klantenservice kan uw vragen beantwoorden en extra informatie geven over verzending van pakketten naar het buitenland.
Chatten via chatbot met UPS
U kunt rechtstreeks contact opnemen met UPS via de chatbot/Virtueel Assistent op de support center pagina. Stel uw vraag of vul uw traceernummer in, en chatbot zal uw vraag direct beantwoorden. De chatbot verschijnt geregeld van uit zichzelf, zodat u altijd direct uw vragen kunt stellen.
Contact met UPS via E-mail
U kunt rechtstreeks e-mailen naar UPS klantenservice via het contactformulier. Vul uw gegevens in en stel uw vraag. UPS klantenservice zal zo snel mogelijk uw vragen beantwoorden.
Via Facebook contact met UPS opnemen
UPS Nederland heeft een Facebook-pagina met berichten met foto’s en video’s over de diensten, acties en actualiteiten met betrekking tot UPS. Het is niet mogelijk om UPS Nederland rechtstreeks te bereiken via Facebook. U kunt wel reageren op de berichten op de Facebook-pagina.
Contact met UPS via Twitter
UPS Nederland heeft een Twitter-pagina waar u terecht kunt met vragen over uw pakket via Twitter @UPSHELP_NL. Het klantenservice webcare team is bereikbaar gedurende werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur. UPS deelt tweets met tips, adviezen, ontwikkelingen, nieuws met betrekking tot logistiek en UPS.
UPS contacteren via Instagram
UPS heeft ook een Instagram-pagina. UPS is niet heel actief op Instagram en er staan slechts enkele foto’s van medewerkers en levering van pakketten in Sinterklaastijd op de Instagram-pagina van UPS Nederland. De klantenservice is niet bereikbaar via Instagram.
UPS op Linkedin
De Linkedin-pagina van UPS is de internationale Linkedin-pagina van UPS. Hier vindt u actuele vacatures wereldwijd en berichten over UPS als werkgever en leverancier van pakketdiensten. U kunt de klantenservice niet rechtstreeks bereiken via Linkedin.
UPS op Youtube
Op het Youtube-kanaal van UPS deelt UPS vele verschillende video’s in verschillende talen, maar ook video’s met Webinars, of customer care successen, tips, adviezen, duurzaamheid, logistiek & distributie en enkele shorts. De meeste video’s zijn in het Engels. De UPS klantenservice is niet bereikbaar via Youtube.
Meer informatie over UPS
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om contact op te nemen met UPS?
Wij kunnen het ons zo voorstellen dat u niet zomaar van elk bedrijf of van elke instantie het telefoonnummer weet. Daarom is het veel gemakkelijker om het contact te leggen via KlantenserviceDirect. U hoeft niet zelf meer te zoeken en wij zorgen voor een rechtstreeks contact met UPS voor u.
Hoe komt het dat contact opnemen met UPS zo lastig is?
Het kan op het ene moment wat drukker zijn dan dat het op het andere moment is. Dat maakt het soms wat lastiger. U kunt dan zelf op een later tijdstip terugbellen of ervoor kiezen om het op te lossen via KlantenserviceDirect die jou meteen doorverbinden met een UPS medewerker.
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met UPS?
Op de support center pagina van UPS is een chatbot aanwezig waar u uw vragen kan stellen. U kunt ook naar de UPS klantenservice een e-mail sturen. Op Twitter is de klantenservice van UPS op werkdagen van 8 tot 18 uur te bereiken. U kunt daar ook u vragen stellen.